Arama
Rotalar
Yandex Maps · Novosibirsk · Kahve dükkanları

Эми

Değerlendirme 4,4
48 puan
Kapanış 22:00
+7 (913) 002-04-79
Telefonu göster
Sem'i Shamshinykh Street No:93, Novosibirsk
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Kahve dükkanları Эми, Novosibirsk, foto
Kahve dükkanları Эми, Novosibirsk, foto
44 daha
Genel bakış
Menü
Fotoğraf
54
Yorumlar
34
Özellikler

Menü

23 Haziran tarihinde güncellendi
Датский завтрак: яйцо/тамбовский окорок/мини-тартин/смородиновое варенье/выдержанный сыр/взбитое масло
Классический датский завтрак с хорошими, качественными ингредиентами: выдержанный сыр, свежеиспеченный тартин, яйцо 5-минутка, домашнее варенье из черной смородины и взбитое сливочное масло.
750 ₽240 g
Драник, лосось гравлакс, яйцо пашот
Хрустящий драник с лососем собственного посола, сметаной и яйцом 5-минутка
950 ₽290 g
Маффин крок-мадам
Крок-мадам на маффине, который ежедневно выпекаем сами. Внутри — тамбовский окорок и моцарелла, сверху — глазунья с жидким желтком.
750 ₽230 g
Круассан миндальный
550 ₽160 g
Бейгл, лосось гравлакс, рикотта
900 ₽190 g
Tüm menüyü göster
Tüm menüyü göster

Adres

Sem'i Shamshinykh Street No:93, Novosibirsk
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (913) 002-04-79
Telefonu göster

Mesai saatleri

Kapanış 22:00
Çalışma günleri

Nasıl gidilir

Marshala Pokryshkina
840 m
2
Marshala PokryshkinaSibirskayaGagarinskaya
Улица Семьи Шамшиных
264 m
4
Улица Семьи ШамшиныхВоенторгУлица ПисареваМетро Маршала ПокрышкинаЦентральный рынок
Park yerlerini göster

Özellikler

Yemek teslimatı
Al-götür
Tuvalet
Kredi kartıyla ödeme
Park yeri
Wi-Fi
Paket kahve
Köpeğinizi getirebilirsiniz
Çay
Hayvanlarla girilebilir:tüm hayvanlara izin veriliyor
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Ödeme yöntemi:kartla ödeme, nakit
Mutfak:Avrupa mutfağı
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?
Değerlendirme 4,4
48 puan
Burayı değerlendirin

34 yorum

Varsayılan
П.
16. seviye şehir uzmanı
13 Ocak
Lansmandaki reklamlar o kadar güçlüydü ki, iş gününün ortasında bile neredeyse hiç yer kalmadı. Ancak salonun yöneticisinin kız arkadaşı sayesinde benim için hala bir yer vardı. Girişte tanıştık, selamladık, soyunmaya yardım ettik ve masaya harcadık — çok beklenmedik ve elbette hoş bir şekilde. Sonra aynı kız (resepsiyonist mi?) siparişimi kabul ettim — garsonların adamları daha az dikkatliydi. Kurumun atmosferi hoş — güzel ve aydınlık, gereksiz kokular, sesler yok. Gürültülü, ama gerçekten çok insan vardı. Önceki incelemelere katılıyorum — masalar çok yakın - yalnızdım ve istemeden yan masadaki kızların konuşmasını dinlemek zorunda kaldım. Her şeyi hızlı bir şekilde hazırladık, ancak bazı nedenlerden dolayı servis sırasını belirtmediler. Bazı ziyaretçilere yemeklerden önce kahve servis edildiğini fark ettikten sonra gelip açıklığa kavuşturmak zorunda kaldım. Yemekle ilgili olarak: Mortadella ve labne peyniri, çikolata ve vanilyalı danish ve büyük bir kapuçino ile karıştırdım. Tüm pozisyonlar için «normal» tanımı daha uygundur. Karıştırmanın bir kısmı çok küçük. Cappuccino daha sıcak olmasını istedi ama görünüşe göre işe yaramadı. Danish'i ikinci kez kesinlikle almazdım — hamur kuru görünüyordu, bıçakla zar zor kesiliyordu, tatlı dolgusu da öyle - çikolata vardı ama vanilya gözlenmedi. Bunun için her şey beklenen yüksek fiyat, peki ne diyebilirim? Vay canına olsaydı - yiyecek/içecek/atmosferin etkisi - daha fazlası için gelmek için bir neden olurdu. Ancak gerçekten memnun olan tek şey özenli hizmetti.
Orijinalini göster · Русский
4
Евгений Игнатов
21. seviye şehir uzmanı
17 Ocak
Geçenlerde bu kahvehaneyi keşfettim ve şimdi burası kışlar için en sevdiğimiz nokta haline geldi (ve sadece değil!) kahvaltıların. ❄️☕️ İçeride sıcak, rahat ve olması çok keyifli. Atmosfer aydınlık, sakin, güzel bir iç mekana ve iç açıcı bir ruh haline sahip. Yemek sadece bir hamur işidir! Seçtiğimiz her şeyin çok lezzetli olduğu ortaya çıktı ve tatlı (baba, öyle görünüyor ki buna denir) gerçek bir keşifti. Kahve zengin, kokulu, mükemmel canlandırıcıdır ve sizi ısıtır. Hizmet de zirvede: özenli, cana yakın, gülümsemeyle ve bu ziyaretten daha da fazla keyif alıyor. Fiyat etiketine göre ortalamanın biraz üzerinde, ancak bu tat ve kalite için kesinlikle parasına değer. Genel olarak Amy, arkadaşlarla buluşmak, rahat bir sabah geçirmek veya sadece harika kahve ve tatlıların tadını çıkarmak için mükemmel ve modern bir yerdir. Buraya uğramanızı şiddetle tavsiye ederim! ☕🍰✨
Orijinalini göster · Русский
1
Arishesss
4. seviye şehir uzmanı
28 Mart
16.03'te bu kafede kız arkadaşlarıyla kahvaltı yapmaya geldik. 4. denemede, ilk defa bir saat boş koltuk beklemeye bırakıldık, ikincisinde rezervasyon çağrısını görmezden geldik, üçüncü kez aradık ama oraya vardığımızda zırhımız yoktu: ( hayır, beyler, tabii ki talep görmenize sevindim, ancak misafirleriniz sadece masanızı rezerve edenler değil, aynı zamanda salonlarınız, atmosferiniz ve rahatlığınız tarafından cezbedilenler de vardı. Bir sonraki an - her şeyi sormanız gerekiyor, kendileri teklif etmeyecekler. Su getirdiler ve bir bardak - bir tane. Biz üç kişiydik. Sürahiden gelen su küf kokuyordu. Hamur işleri «puanlanmalı» ama unutulacaklar. Menüyü de istemek için. Ve garsonlar çok uzun süre yaklaşıyorlar, Ama beni en çok şaşırtan şey, yaklaşık 2 saat oturduğumuzdu, kahvaltıdan sonra hamur işlerinden örnek almak için başka bir şey sipariş etmeyi planladık ve bir kız bize çok uzun süredir oturduğumuza dair sözlerle yaklaştı, 15 dakikamız kaldı🫠 Biraz Yahudi kahvehanesi. Eğer öylece oturup hiçbir şey sipariş etmeseydik anladım, ama bu bizim için kaba görünüyordu:( özellikle sevdiğim şeylerden biri, menüde olmayan bir espresso toniği yapmış olmalarıydı, ama hamur işleri... evet, kesinlikle lezzetli. Ama misafirperverlikle çalışmanız gerekiyor, çünkü içinizde sadece cüzdanın görüldüğünü hissediyorsunuz, üzgünüm beyler, ama konsept süper!
Orijinalini göster · Русский
2
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Site haritası
Şehirler arası otomobil rotaları
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2026 Yandex
Veri kaynağı