Arama
Rotalar
Yandex Maps · Vyborg · Restoran

Черника

Değerlendirme 5,0
1207 puan
Ödüller:
Çok iyi mekan 2026
Kapanış 23:00
+7 (911) 790-07-79
Telefonu göster
Krasnoflotskaya Street No:6, Vyborg
Kaydet
Masa ayırt
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Restoran Черника, Vyborg, foto
497 daha
Genel bakış
Menü
Haberler
1
Fotoğraf
507
Yorumlar
745
Özellikler

Vitrindekiler

Филе-миньон с картофельным пюре и соусом демиглас
RUB 1.910
Ризотто с белыми грибами
RUB 900
Карбонара
RUB 700
Тальятелле с морепродуктами
RUB 900
Тальятелле с говяжьей щекой и грибами
RUB 800
Каччо-э-пепе
RUB 620
Болоньезе
RUB 750
Куриный суп с домашней пастой и базиликом
RUB 550
Сливочный суп с аньолотти из выборгского окуня
RUB 750
Итальянский завтрак с мортаделлой, томатами, картофелем
RUB 590
Сборный завтрак с форелью, братвурст
RUB 990
Картофельный драник со слабосоленой форелью и сливочным
RUB 740
Овсяная, рисовая каша с кремом из выборгской облепихи
RUB 510
Вителло тоннато
RUB 820
Карпаччо из фермерской говядины с пармезаном и чесночным
RUB 750
Томатный суп с морепродуктами
RUB 750
Tüm menüyü göster

Adres

Krasnoflotskaya Street No:6, Vyborg
Rota

İletişim bilgileri

+7 (911) 790-07-79
Telefonu göster
chernika.rest

Mesai saatleri

Kapanış 23:00
Çalışma günleri

Nasıl gidilir

Рынок
235 m
4
РынокВыборгская улицаПаркСеверная улицаПлощадь Выборгских полков
Park yerlerini göster

Özellikler

Al-götür
Tuvalet
Kredi kartıyla ödeme
Wi-Fi
Paket kahve
Çay
Kahve
Kahvaltı
WC
Nakit dışı bahşiş türleri:SberTips
Hayvanlarla girilebilir:hayvanlarla girilmesi yasaktır
Ödeme yöntemi:nakit, kartla ödeme
Müzik:jazz
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

17:00Genellikle orta yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Ödüller
Çok iyi mekan 2026
Yandex Maps kullanıcılarının favori yerleri için ödül
Değerlendirme 5,0
1207 puan
Burayı değerlendirin

745 yorum

Varsayılan
Виктор TG: zebra_greviTM
30. seviye şehir uzmanı
13 Şubat
Okumak için çok tembel olanlar için sonuç. Tayga adı altında çok hoş bir İtalyan restoranı. Vyborg'da ilk tercihiniz olması pek olası değildir, ancak geyik eti ve boletuslardan sıkıldığınızda mükemmel bir seçenektir. Bina, tasarımcı için bir meydan okuma haline geldi - üç salon, ancak bu üç değil, ilk ikisi geçilen bir eurotechka, bu yüzden ziyaretimizde meşgul olan üç masanın tümü, cam zeminin altındaki eski taş işçiliğine bakabileceğiniz en uzağında yoğunlaştı. Menü çok sayfalı bir defter gibi görünüyor, ancak yiyeceklerin tamamı ilk iki sayfaya rahatça sığıyordu - o sırada çoğunlukla geniş bir şarap listesi var. Bu arada sokaktaki menü masaya getirilenlerle aynı değil - ama bunu sadece şimdi fotoğraflardan ayırdım. Gerçekte bir confit ördeği veya parmigiano sipariş etme olasılığı var mı? Bunu kontrol etmeniz gerekecek, bu tutarsızlık nedeniyle gitme önerisini iptal etmeyeceğim. Servis iyidir, ancak üçüncü salona ulaşmak biraz zaman alır - son salonun konukları kendilerine bırakıldığında birkaç dakikalık olası duraklamalar. Carpaccio 710₺. Servis yaparken soluk görünüyor, tonnato soslu romaine ve 710₽ ördek dilimleri gibi. Her iki yemeği de parmesan'ı aştıkları için azarlamak istiyorum, ancak İtalyan restoranlarının ziyaretçileri çok fazla parmesan olduğunda seviyorsa ne yapabilirim. Böylece beyaz pürganın altında hem et hem de ördek gizlidir. Malzemelerin geri kalanını peynirin altında kazarsanız, ilk durumda minimum çeşnili parlak çiğ et ve ikincisinde kurutulmuş ördek ve romein ince plakalarında eşit derecede parlak bir sos vardır. Özlü, mükemmel. Deniz ürünleri ile domates çorbası. Bütçe - 710₽. Ve buna göre zengin değil. 8 parça deniz ürünü saydım - 2 karides, 2 balık filetosu, 4 parça kalamar. Et suyu çok kalın değildir, ancak yoğun bir şekilde tatlıdır-domates-tereyağlıdır. Beş (artı olmadan). Amatrichana 590₽. Menüde gördüğüme sevindim - Roma makarnalarının üçlüsünden en azından bizim enlemlerimizde en çok dikkat çeken amatrichana. Burada ev yapımı tyalyatelle ile yapıyorlar. Peki ne yapmalı, restoranlar sanki endüstriyel makarna kullanımında kötü bir şey varmış gibi kendi makarnalarına sahip oldukları gerçeğiyle övünmeyi seviyorlar. (Tabii ki hiç kimsenin kendi kendine göz kamaştırıcı yapmadığı) bucatini'nin tagliatella'nın yerini alması dışında, bu makarnayı suçlayacak hiçbir şeyim yok. Sos harika, domates yağı. Tiramisu 590₺. Tek kelimeyle. EMPRENYE EDİLDİ. Basit versiyon bir kat kurabiye, bir kat kremadır, ancak asıl mesele kurabiyelerin doğrudan kahveyi sızdırmasıdır. Kalın bir sarı krema tabakası (Roma'daki tüm tiramisuların neden sarı olduğunu her zaman merak etmişimdir, ancak bizimkiler her zaman soluktur, belki başka sağlık standartları, çiğ sarısı olamaz mı yoksa ne? - Burada bir şeyi ihlal ettilerse, ben söylemedim). Kahveden gelen tatlı ve acılığın mükemmel dengesi. Servis biraz... gariptir - garson tiramisu ile üniformayı getirir ve ağırlıkta masanın yanında bir kısmını bir spatula ile keser, açıkça rahatsız olur, ancak açıkça hiçbir şey göremiyoruz, o zaman tabağa sadece bir kısım getiriyorsunuz, sunumun verimliliği açısından hiçbir şey kaybolmayacak. Bu mutfakta İtalya'nın ne olduğunu anlıyorlar. İtalyanların yardımıyla mı yoksa kendilerinin mi öğrendiklerini bilmiyorum ama biliyorlar.
Orijinalini göster · Русский
6
1
Андрей
5. seviye şehir uzmanı
27 Haziran
Откуда рейтинг 5 звёзд? Не понимаю, за что? Не рекомендую данное заведение, от слова СОВСЕМ! Заказали с женой ризотто с морепродуктами и говяжьей щечкой и два аппероля. По итогу: такую подачу ризотто вижу в первый раз в ресторане, до этого так манку в детстве в пионерском лагере размазывал по тарелке))). По гастрономическим ощущениям - ну не тянет на 1000 рулей порция!!! Аппероля не из аппероля!!! По итогу после этого "рестика", пошли в другое кафе покушать, а то совсем голодные ушли. Вот сидим кушаем хинкали, шашлык и пишем отзыв, в соседнем кафе, уж больно "высокая кухня")))
1
2
Natalie Kobets
6. seviye şehir uzmanı
23 Şubat
Buraya kahvaltıya gittik, çok lezzetliydi. Çok hoş personel. Katı 5ka Yandex'te daha sonra tüm kurumların 5 yıldızı var ve ben zaten bu tahminlere güvenmeye devam ediyorum, ama burada bu kesinlikle 5ka! Lezzetli, rahat ve dogfriendly) Update: Kahvaltıyı o kadar çok sevdik ki öğle yemeğine geldik)) Vitello tonnato üstü, kremalı kulak - harika bir servis, iyi ve oldukça lezzetli, pestolu makarna, karidesli ve strachatella - çok lezzetli, yaban mersini şeklinde tatlıyla cilaladık, çok lezzetliydi) Tekrar ediyorum - personel sadece 10 kişiden 10'u, seçim ve eğitimle uğraşanlara saygı duyuyor
Orijinalini göster · Русский
3
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Site haritası
Şehirler arası otomobil rotaları
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2026 Yandex
Veri kaynağı