Yazeka
Arama sonuçlarına göre oluşturuldu
Publik ajansları, halkla ilişkiler (PR) faaliyetleri yürüterek aşağıdaki işleri yapar:
- Medya İlişkileri: Medya ile ilişkiler kurar, basın bültenleri, röportajlar ve basın konferansları düzenler 14.
- Etkinlik Yönetimi: Şirket etkinliklerini planlar ve organize eder 2.
- Dijital Pazarlama: Sosyal medya kampanyaları ve dijital içerik üretimi gibi dijital pazarlama hizmetleri sunar 23.
- Kriz Yönetimi: Olası kriz durumları için stratejiler geliştirir ve krizleri yönetir 14.
- İtibar Yönetimi: Şirketin kamusal imajını izler, korur ve şekillendirir 24.
Bu ajanslar, şirketlerin hedef kitleleri ile olumlu ilişkiler geliştirmelerine ve marka değerlerini artırmalarına yardımcı olur 3.
5 kaynaktan alınan bilgiyle göre:
5 kaynak
Daha fazla bilgi al