Uygulama sorunlarının çözülmesi

Uygulama açılmıyor veya herhangi bir eylem yapıldıktan sonra kendiliğinden kapanıyor

  1. Uygulamanın en son sürümünü indirip kurun.
  2. Android tabanlı bir cihaz kullanıyorsanız önbelleğinin yeterli olup olmadığını kontrol edin. Yeterli değilse diğer uygulamaları kapatın.

Bu, işe yaramadıysa Destek Ekibi'ne başvurun.

Uygulama kurulamıyor veya güncellenemiyor

Cihazınızın, uygulamanın kullanılabilmesi için aranan teknik koşulları karşılayıp karşılamadığını kontrol edin. Cihaz bu koşulları karşılamasına rağmen uygulama kurulamıyor veya güncellenemiyorsa Destek Ekibi'ne başvurun.

Uygulama cihazda önceden kurulu fakat silinemiyor

Bazı üreticiler Yandex Navi uygulamasını cihazlarına varsayılan olarak yükler. Kurulu gelen uygulamalar silinemez fakat devre dışı bırakılabilir. Devre dışı bırakılan uygulamalar kendi kendine başlatılmaz, güncellenmez ve cihazınızın kaynaklarını kullanmaz.

Uygulamada hesaplanan rota kötü düzenleniyor ve ok işareti titriyor

Konum belirlenemezse veya yanlış belirlenirse uygulama kilitlenebilir. Konum belirlenmiyor bölümündeki önerileri izleyin.

Bu, işe yaramadıysa Destek Ekibi'ne başvurun.

Uygulama kilitleniyor ve yavaş çalışıyor

Cihazınız çok eski veya ön belleği yetersiz olabilir.

Cihazı hızlandırmak için üzerindeki diğer uygulamaları kapatın.

Yandex Navi'deki bağlantılar tarayıcıda nasıl açılır?

Varsayılan olarak tüm bağlantılar Yandex Navi uygulamasında açılır. Android kullanıyorsanız uygulamadaki bağlantıları tarayıcıda da açtırabilirsiniz. Bunun için:

  1. Uygulamalar → Uygulamaları yönet bölümüne gidin.
  2. Sağ üst köşede simgesine tıklayın ve Varsayılan uygulamalar'ı seçin.
  3. Bağlantılari açma'a tıklayın.
  4. Yandex Navi'yi bulup Desteklenen bağlantıların açılması bölümünde Her zaman sor seçeneğini işaretleyin.
Cihazım Samsung

Haritalar veya rotalar yüklenemiyor

Cihazın internet bağlantısında bir sorun var. Şu adımları izleyin:

  • İnternet bağlantınızı kontrol edin.
  • Konum belirlemeyi kontrol edin.
  • VPN'i kapatın.
  • Antivirüs yazılımını veya reklam engelleyicileri devre dışı bırakın.

Bu, işe yaramadıysa Destek Ekibi'ne başvurun.