Yandex.Mail Destek Ekibi’ne yaz

Not. Yandex.Mail’in telefon desteği yoktur. Sadece e-postalar kullanılır. E-postalarda ekran görüntülerini ve ileti özelliklerini bize iletebilirsiniz. Bu şekilde, sorunu daha hızlı çözerek size yardımcı olabiliriz.

Başvurunuzun doğru uzmana yönlendirilmesi için ne tür bir sorunla karşılaştığınızı belirtin.

Neyi bildirmek istiyorsunuz?

Sorun çözme yöntemleri Yandex.Mail yükleme ve görüntüleme hataları bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu belirleyin:

Sorunu çözme yöntemleri E-postalar gönderilmiyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri E-posta alma ve görüntüleme sorunları bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları E-posta listesiyle çalışma bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları E-posta çevirisi bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Arama çalışmıyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri E-posta toplama çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Hangi kural çalışmıyor?

Sorunu çözme yöntemleri Otomatik filtreleme çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Yönlendirme çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Otomatik yanıtlar çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Sorunu çözme yöntemleri Kural çalışmıyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.

Soruyu netleştirin:

Soruların yanıtları Kişisel bilgiler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Kişileri yönetme bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Klasörler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Etiketler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruyu netleştirin:

Soruyu netleştirin:

Soruların yanıtları E-posta kutunuzu nasıl koruyabilirsiniz? bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa lütfen, Yandex.Pasaport Destek Ekibi’ne yazın.

Soruların yanıtları Yandex.Mail e-posta hesaplarını nasıl korur bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruyu netleştirin:

Soruların yanıtları Spam'le mücadele bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları Kara liste bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Ne tür güvenlik tehdidi?

Soruların yanıtları “Yandex.Mail bu e-postayı potansiyel olarak tehlikeli sayıyor” uyarısını görüyorum bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa Destek Ekibi’ne yazın: abuse@yandex.ru.

Soruların yanıtları Başkalarına ait e-postaları alıyorum bölümünde verilmiştir.

Soruların yanıtları Güvenlik sertifikası hataları bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Soruların yanıtları şu bölümlerde verilmiştir: Bilgisayarda e-posta programlarını ayarlama, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat!, Posta (macOS). Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.

Mobil uygulamayı kullanıyor veya mobil tarayıcı üzerinden Mail ile çalışıyor musunuz?

Yandex.Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulamadaki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranı sola çekin.
  2. Klasör listesinin altında Yardım ve geri bildirim öğesini seçin.
  3. Sorun öğesini seçin.
  4. Sorunun konusunu seçin.
  5. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Mobil uygulama ile ilgili olan sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulama üzerinden yazın. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Uygulama beklenmedik bir şekilde kapanıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını alttaki Geri Bildirim Formu'ndan gönderin.

Yandex.Mail’in mobil sürümünde bir sorunla karşılaşırsanız, lütfen, mobil sürümdeki geri bildirim formunu kullanarak hatayı bize bildirin:

  1. Ekranın sol üst köşesindeki butonuna tıklayın.
  2. Klasör listesinin altında Geri bildirim ögesini seçin.
  3. Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
Uyarı. Yandex.Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürümden başvurun. Bu şekilde başvurunuz ilgili uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex.Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.

Yandex.Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız aşağıdaki geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.

Soruların yanıtları İşler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.