Yandex Mail Destek Ekibi'ne ulaşma
Not
Yandex Mail’in telefon destek hattı yoktur. Sadece e-posta yoluyla destek sağlanır. Bu etkilidir: e-postada ekran görüntülerini ve ileti özelliklerini bize iletebilirsiniz, bu şekilde sorunu daha hızlı çözeceğiz ve size yardımcı olacağız.
Başvurunuzun doğru uzmana yönlendirilmesi için ne tür bir sorunla karşılaştığınızı belirtin.
Neyi bildirmek istiyorsunuz?
Yandex Mail yüklenmiyor, butonlar çalışmıyor
Sorun çözme yöntemleri Yandex Mail yükleme ve görüntüleme hataları bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
E-posta iletileriyle ilgili sorun
Sorununuzu daha ayrıntılı açıklayın:
E-postalar gönderilmiyor
Sorunu çözme yöntemleri E-postalar gönderilmiyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
İletiler ulaşmıyor
Sorunu çözme yöntemleri E-posta alma ve görüntüleme sorunları bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
E-posta listesi hakkında soru
Soruların yanıtları E-posta listesiyle çalışma bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
E-posta çevirisi hakkında soru
Soruların yanıtları E-posta çevirisi bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Arama çalışmıyor
Sorunu çözme yöntemleri Arama çalışmıyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
Başka bir e-posta kutusundan e-postalar toplanmıyor
Sorunu çözme yöntemleri E-posta toplama çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
E-posta işleme kuralı çalışmıyor
Hangi kural çalışmıyor?
E-postaları Otomatik Filtreleme
Sorunu çözme yöntemleri Otomatik filtreleme çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
Yönlendirme
Sorunu çözme yöntemleri Yönlendirme çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
Otomatik Yanıtlar
Sorunu çözme yöntemleri Otomatik yanıtlar çalışmıyor bölümünde verilmiştir. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
Diğer kural
Sorunu çözme yöntemleri Kural çalışmıyor bölümünde açıklanmıştır. Öneriler işe yaramadıysa geri bildirim formunu doldurun.
Ayarlar hakkında soru
Soruyu netleştirin:
Kişisel bilgiler hakkında soru
Soruların yanıtları Kişisel bilgiler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Kişiler hakkında soru
Soruların yanıtları Kişileri yönetme bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Klasörler hakkında soru
Soruların yanıtları Klasörler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Etiketler hakkında soru
Soruların yanıtları Etiketler bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Güvenlik hakkında soru
Soruyu netleştirin:
E-posta hesabı nasıl korunur?
Soruyu netleştirin:
Soruların yanıtları E-posta kutunuzu nasıl koruyabilirsiniz? bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa Yandex ID destek birimine yazın.
Soruların yanıtları Yandex Mail e-posta hesaplarını nasıl korur? bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
İstenmeyen e-postalara karşı hesabımı nasıl koruyabilirim?
Soruyu netleştirin:
Soruların yanıtları Spamla mücadele bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Soruların yanıtları Kara liste bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Güvenlik tehdidi görüyorum
Ne tür güvenlik tehdidi?
“Yandex Mail, bu e-postanın tehlikeli olabileceğini düşünüyor” uyarısını görüyorum
Soruların yanıtları “Yandex Mail bu e-postayı potansiyel olarak tehlikeli sayıyor” uyarısını görüyorum bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa Destek Ekibi’ne yazın: abuse@yandex.ru.
Başkalarına ait e-postalar alıyorum
Soruların yanıtları Başkalarına ait e-postaları alıyorum bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Güvenlik sertifikası hatası görüyorum
Soruların yanıtları Güvenlik sertifikası hataları bölümünde verilmiştir. Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
E-posta programları hakkında soru
Soruların yanıtları şu bölümlerde verilmiştir: Bilgisayarda e-posta programlarını ayarlama, Microsoft Outlook, Mozilla Thunderbird, The Bat!, Posta (macOS). Sorunuzun yanıtı listede yoksa geri bildirim formunu doldurun.
Yandex Mail'in mobil sürümüyle ilgili soru
Mobil uygulamayı kullanıyor veya mobil tarayıcı üzerinden Mail ile çalışıyor musunuz?
Yandex Mail uygulamasının çalışmasıyla ilgili bir sorunla karşılaşırsanız lütfen uygulama üzerinden hatayı bize bildirin:
- Ekranı sola çekin.
- Klasör listesinin altından Yardım ve destek seçeneğini seçin.
- Sorun öğesini seçin.
- Sorunun konusunu seçin.
- Sorunu mümkün olduğunca ayrıntılı açıklayın.
- Ekranı sola çekin.
- Klasör listesinin üstünden Destek seçeneğini seçin.
- Karşılaştığınız sorunlu anlatın: Konuyu seçin veya mesaj yazın.
Dikkat
Mobil uygulama ile ilgili sorunlar hakkında lütfen Yardım sayfalarından değil, uygulamanın kendi içinden yazın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim uygulamadan gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.
Uygulama beklenmedik bir şekilde kapanıyorsa ve bu uygulamadan bize e-posta gönderemiyorsanız hata mesajını alttaki Geri Bildirim Formu'ndan gönderin.
Yandex Mail’in mobil sürümünde bir sorunla karşılaştıysanız, hatayı doğrudan tarayıcıdan bize bildirebilirsiniz:
- Ekranın sol üst köşesinde
simgesine tıklayın.
- Ayarlar → Destek’e basın.
- Karşılaştığınız sorunlu anlatın: Konuyu seçin veya
mesaj yazın.
Dikkat
Yandex Mail’in mobil sürümüyle ilgili sorunlar hakkında, lütfen, Yardım sayfalarından değil, mobil sürüm üzerinden başvuru yapın. Bu şekilde başvurunuz gerekli uzmanlara ulaşır ve daha hızlı yanıt alırsınız. Bildirim Yandex Mail’den gönderilirken uzmanlarımız ayrıca sorunun çözülmesine yardımcı olabilecek teknik bilgileri de görürler.
Yandex Mail’in mobil sürümü açılmıyorsa ve e-postadan bize ulaşamıyorsanız aşağıdaki geri bildirim formunu kullanarak hata mesajını gönderin.
Kurumlar için Yandex 360 hakkında soru
Soruların yanıtları Kurumlar için Yandex 360 bölümünde verilmiştir.
Yandex 360 tarifeleri ile ilgili soru
Soruların yanıtları Yandex 360 tarifeleri ile ilgili yardım bölümünde verilmiştir.