Yandex Direct kütüphanesine uygulama ekleme
Mobil uygulama bilgilerini Yandex Direct’e ekleyin. Farklı platformların -iOS ve Android- uygulamaları ayrı ayrı eklenir.
-
Sol menüden Kütüphane seçeneğine tıklayın ve Mobil Uygulamalar seçeneğini seçin. Uygulama Ekle düğmesine basın.
-
AppStore veya Google Play’deki uygulamanın bağlantısını belirtin. Yandex Direct, mağazadan uygulamanın simgesini, fiyatını, puanlamasını, değerlendirme sayısını ve teknik özelliklerini yükleyecektir.
Eğer uygulama daha önce Yandex Direct hesabınızın Kütüphanesine eklendiyse ve onu izleyicide doğruladıysanız (App ID’yi belirttiyseniz) bunu tekrar yapmanıza gerek yoktur.
-
Ayarları izleyiciye bağlı olarak belirtin:
AppMetricaAppsFlyerAdjustYandex Direct kütüphanesindeki uygulamayı AppMetrica’daki ilgili projeye bağlayın – AppMetrica’daki Uygulama alanında listeden uygun adı seçin.
Listede gerekli proje adı yoksa, AppMetrica’ya gidin ve talimatlara göre Yandex Direct’ kullanıcı adını belirterek uygulamaya erişim verin.
İzleme bağlantısı alanını boş bırakın.
Stratejide kullanılacak hedefler blokunda optimize edeceğiniz veya yeniden hedefleme için segment oluşturulacak olayları seçin.
İzleme bağlantısı alanını boş bırakın.
Strateji için kullanılacak hedefler blokunda optimize edeceğiniz olayları seçin.
Uygulamayı kaydedin – listede görünecektir. App ID sütunundaki tanımlayıcı size izleyici ile entegrasyon sırasında gerekli olacaktır.
İzleme bağlantısı alanını boş bırakın.
Strateji için kullanılacak hedefler blokunda optimize edeceğiniz olayları seçin.
Uygulamayı kaydedin – listede görünecektir. App ID sütunundaki tanımlayıcı size izleyici ile entegrasyon sırasında gerekli olacaktır.
Dikkat
Yandex Direct’te dallanmış bir hesap yapınız varsa, uygulamayı “Mobil Uygulama Reklamları” türündeki kampanyaların yürütüldüğü hesap kütüphanesine eklemek daha iyidir.
Uygulama için hedefleri ayarlayın
Web+App senaryosunda kullanmak istediğiniz her uygulama için hedef ayarlayın:
-
Kütüphane → Mobil Uygulamalar’ı açın. Gerekli uygulamanın yanındaki Düzenle düğmesine basın.
-
Stratejide kullanılacak hedefler blokunda gerekli olanları ekleyin. Optimizasyonda kullandığınız, sitedeki olaylara eş değer hedefleri kullanmak daha iyidir. Örneğin, BKP’de uygulamadaki kullanıcıların gösterilmeye başlanması için üç zorunlu hedef ayarlayın:
-
Ürün sayfasını görüntüleme;
-
Ürünü sepete ekleme;
-
Satın alma.
Sol taraftaki olay tanımlayıcısı, izleyicideki olay tanımlayıcısına denk olmalıdır. Bu arada, Yandex Direct arayüzünde göreceğiniz hedef adı özelleştirilebilir.
Olayların AppMetrica’dan aktarımı ayarlıyorsanız, sol sütundan olay adını izleyicinin raporlarında belirtildiği şekilde seçin. ECommerce olayları için optimizasyon yaparken, adı
ECOMMERCE_
ön ekiyle başlayan olayları seçin. Belirli olay adlarını bulmak için Arama çubuğunu kullanın. -
Uygulamada yer alan hedefler kampanya optimizasyonunda veya yeniden hedefleme segmentlerinde kullanılabilir.
Başka hesaplar için hedeflere erişim
Mobil uygulama hedeflerini Web+App senaryolu reklam kampanyalarında birden fazla hesapta kullanabilirsiniz. Bunun için, izleyicide doğrulanmış mobil uygulamanın bulunduğu hesaptan mobil uygulama hedeflerine erişim verin.
-
Kütüphane → Mobil Uygulamalar’ı açın ve Erişim Ver düğmesine basın.
-
Açılan pencerede hedeflere erişim vermek istediğiniz kullanıcı adlarını belirtin ve Erişim Ver’e basın.
Belirtilen kullanıcı adları için, eklenen uygulamalardan hedeflere erişim verilecektir. Hedefler, kampanya optimizasyonunda ve yeniden hedefleme segmentleri oluşturmak için kullanılabilecek.
Başka sorunuz var mı?
Dikkat
Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.