Visit Liftβnasıl başlatılır?

Visit Lift, reklam kampanyasının başlangıcında başlatılır ve gösterimlerin bitiminden yaklaşık 10 gün sonra tamamlanır. Araştırma, henüz gösterimi olmayan reklam kampanyaları için etkinleştirilebilir.

Kampanya hangi koşullara uygun olmalı?

Visit Lift araştırması, atlanamayanlar, dâhil banner ve videolu yeni medya kampanyaları için ile kullanılabilir.

Visit Lift araştırması, kampanyada “Manuel teklif yönetimi” stratejisi etkinse kullanılamaz.

1. Adım: Reklam kampanyasını hazırlayın

Yeni bir medya kampanyası oluşturun, temel parametrelerini belirtin ve reklamlar ekleyin. Kampanya ayarlarında Reklam analizi blokunda Visit Lift’i etkinleştirin.

Visit Lift’in gerçekleşmesi için zorunlu koşullar:

  • kampanya süresi – en az 7 gün;

  • Kampanya ayarlarında sitenizin Yandex Metrica sayacı belirtilmiş olmalı;

2. Adım: Kampanyayı moderasyona gönderin

Kampanya moderasyondan geçtiyse araştırma otomatik olarak başlatılır. Kampanya başladıktan sonra Visit Lift’i iptal etmek mümkün değildir.

Araştırmayı başlatmayla ilgili öneriler

  • Bütçeyi en az 100.000 ruble olarak belirleyin.

  • Kampanya süresini en az 14 gün olarak belirtin.

  • Kampanyanın en az 200.000 kullanıcıya eriştiğinden ve gösterimlerin en az 1.000.000 olduğundan emin olun.

  • Kampanya başlamadan en az 14 gün önce siteye Yandex Metrica sayacı yükleyin.

Stratejinin beklenen sonuçları vermesi ve Visit Lift araştırmasına yansıyacak beklenen sonuçları vermesi için bu önerilere uyun.

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın