Target Lift nasıl uygulanır?

Araştırmanın temeli, sitedeki hedeflenen işlemlerin dinamiklerinin analizine dayanır. Bunun için reklam kampanyasının gerçek hedef kitlesi değerlendirilir.

Kampanyanın hedef kitlesinden test (%90) ve kontrol (%10) grubu seçilir. Test grubu, reklamı gören kullanıcıları içerir. Kontrol grubu, reklamın gösterilmediği, aynı hedef kitlenin kullanıcılarından oluşur.

Araştırma sonuçları şu formülle hesaplanır:

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın