Minimum fiyata maksimum gösterim
Strateji, belirli bir bütçe dâhilinde belirli bir dönemde maksimum gösterim sayısını elde etmeyi sağlar. Bu esnada bin gösterim başına ortalama maliyet minimum olacak ve belirlediğiniz değeri geçmeyecektir. Bu strateji, gösterimler için mümkün olduğunca az ödeyerek sonuca ulaşmayı hedefleyen reklam verenler için uygundur.
Bu strateji, dönem başına 10.000’den fazla gösterim sayısına sahip kampanyalar için etkilidir. Kampanyada, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları veya kısıtlı kullanıcı profil değerleri kullanılıyorsa ve dönem için tıklama sayısı 10.000'in altındaysa, bin gösterim başına ortalama maliyet, en fazla 2 katı olmak kaydıyla reklam verenin belirttiği maksimum değerin üzerine çıkabilir.
Strateji ayarları
Video reklam gösterimlerinin optimizasyonu
Kampanya oluştururken gösterim optimizasyonunu video reklamlar için ayarlayabilirsiniz. Video hedeflerini seçin:
-
Tam görüntüleme: Bu strateji, video reklamlarının sonuna kadar izlenme oranının artması görevine göre optimize edilmiştir. Bu, marka bilinirliğini artırmanıza yardımcı olur.
-
Siteye yapılan geçişler: Bu strateji, siteye maksimum sayıda giriş yapılması, ardından kullanıcının sitede 30 saniyeden fazla kalması veya sitedeki diğer sayfalara geçmesi görevime göre optimize edilmiştir. Kullanıcıları siteye çekmek için video reklamları kullanıyorsanız, uygun bir seçenektir.
Optimizasyon, kullanıcının farklı platformlardaki davranışları, hangi cihazdan ve hangi zamanda reklamı gördüğü gibi birçok faktörü dikkate alır. Sistem, optimizasyon koşullarını ve strateji hedeflerini karşılayan en alakalı reklamı gösterim için seçer.
Kampanya oluşturulduktan sonra gösterim optimizasyon ayarlarını değiştirmek mümkün değildir.
Bütçe dağıtım süresi
Zaman aralığı veya takvim haftası olmak üzere bütçe dağıtım süresini belirleyin.
Zaman aralığının başlangıç ve bitiş tarihini belirleyin. Bu tarihler reklam kampanyasının başlangıç ve bitiş tarihlerinin içinde olmalıdır. Maksimum zaman aralığı: 90 gün. Minimum zaman aralığı: 1 gün (strateji ayarlama tarihi hariç). Bütçe, belirtilen zaman aralığında eşit olarak dağıtılır. Farklı koşullara sahip birkaç zaman aralığı belirlemek istiyorsanız ayrı reklam kampanyaları oluşturun.
Otomatik olarak kalan bütçeyi etkili bir şekilde kullanmak ve daha fazla hedef kitleye ulaşmak için zaman aralığını uzatabilirsiniz. Zaman aralığı reklam kampanyasının bitiş tarihine veya bütçeniz bitene kadar uzatılabilir. Strateji, belirtilen gösterim koşullarını ve ayarları dikkate alarak kalan bakiyeyi her güne eşit dağıtır. Bununla birlikte, strateji ayarlarında belirtilen bütçe ve bin gösterim başına maliyet kısıtlaması uygulanır. Otomatik olarak uzat ayarı kapalıysa zaman aralığı sona erdiğinde gösterimler durur.
Dönem tamamlandıktan sonra kampanyayı kullanmaya devam etmek için tarihleri ve bütçeyi güncelleyebilirsiniz. Kampanyanın bir günden fazla durmaması ve stratejinin öğrenme için biriktirdiği istatistikleri kaybetmemesi için değişiklikleri yapmak önemlidir.
Stratejinin bütçesi bitene veya kampanyanın bitiş tarihi gelene kadar her hafta sabit bir meblağ harcanacaktır.
Sistem, takvim haftasını baz alır. Bu durumda stratejinin mutlaka Pazartesi gününden itibaren çalışmaya başlamasına gerek yoktur: Masrafların ortalaması otomatik olarak haftanın sonuna kadar kalan günler için hesaplanacaktır.
Bütçe hesaplanırken zaman hedefleme baz alınır; her günün “ağırlığı” o gün gösterimlerin açık olduğu saatlerin sayısına eşittir. Örneğin, hafta sonu gösterimler kapalıysa hafta sonlarının “ağırlığı” sıfıra eşittir ve harcamalar hafta içlerine göre dağılır.
Strateji bütçesi
Reklam bütçesini belirtin. Bütçenizi planlarken günlük minimum bütçenin 17 TL olması gerektiğini unutmayın (diğer para birimleri). Stratejiler arasında yapılan geçişler, kampanyanın durdurulması ve zaman hedeflemesinin değiştirilmesi bütçe harcamasını etkileyebilir.
Bin gösterim başına ortalama maliyetin kısıtlanması
Bin gösterim başına ortalama maliyet için kısıtlama belirleyin. Minimum değer – 5 ruble (diğer para birimleri için değerler). Fiyat aralığındaki renklere dikkat edin: Yeşil segmentteki fiyatın, hedeflere ulaşma olasılığı sarı ve kırmızı segmentten daha yüksektir. Öneriyi kullanabilirsiniz; hesaplanan değer, gösterim koşullarının ayarları dikkate alınarak belirtilen bütçenin dönemi boyunca etkili bir şekilde kullanılmasını sağlar.
En düşük fiyatla maksimum gösterim gerçekleştirmek için sistem otomatik olarak bin gösterim başına maliyeti belirler. Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür. Ancak stratejinin toplam çalışma süresinin sonuçlarına göre bin gösterim başına ortalama maliyet belirttiğiniz değerin üstüne çıkmaz. Sınırlamanın devam etmesi için strateji, tüm takvim haftasında değişiklik ve duraklama yapılmadan çalışmalıdır.
Strateji ayarlarının düzenlenmesi
Strateji ayarlarını istediğiniz zaman düzeltebilirsiniz – strateji yürütülürken bile. Strateji düzenleme penceresinde, bin gösterim başına ortalama fiyatı, bütçeyi veya dağıtım süresini değiştirebilirsiniz. Yeni ayarlar bir gün içinde uygulanacaktır. Kampanya ayarlarındaki herhangi bir değişiklik, stratejinin yeniden başlatılmasına ve yeni verilerle 3-5 günlük süre boyunca eğitilmesine yol açar.
Dönem başlangıç tarihini değiştirirseniz, otomatik strateji belirtilen günde yeniden başlatılacaktır.
Dönem henüz tamamlanmamışken dönem ve bütçe değiştirildiğinde, ortalama günlük harcamalar yeniden hesaplanır ve burada önceki harcamalar dikkate alınır. Yeni ayarlara göre hesaplanan günlük bütçe azalırsa, gösterimler geçici olarak durdurulur / azaltılır.
Örneğin, kampanyada 1 Şubat’tan 10 Şubat’a kadar (10 gün) 100.000 ruble bütçe olsun, yani günde 10.000 ruble. 9 Şubat’a kadar 90.000 ruble harcandı.
9 Şubat’ta stratejinin bitiş tarihini ve bütçesini değiştiriyorsunuz:
- 1 Şubat – 28 Şubat (28 gün), 200.000 ruble.
Bu ayarlarla sistem günlük yaklaşık 7.100 ruble harcayabilir, yani 9 Şubat’a kadar bu ayarlarla hesaplanan harcama 64.000 ruble olacaktır (9 × 7.100). Zaten 900.000 ruble harcandığı için sistem 257.140 ruble fazla harcama görür ve harcanan bütçenin hesaplananla eşleşmesi için gösterimleri (3,5 gün boyunca) durdurur.
Kampanya eski strateji ayarlarıyla tamamlandıktan sonra değişiklikler yapılırsa, yeniden başlatma gerçekleşir ve sistem harcamaları yeniden hesaplar.
Örneğin, kampanyada 1 Şubat’tan 10 Şubat’a kadar (10 gün) 100.000 ruble bütçe olsun, yani günde 10.000 ruble. 10 Şubat’ta kampanya tamamlandı, tüm bütçe harcandı.
14 Şubat’ta stratejinin bitiş tarihini ve bütçesini değiştiriyorsunuz:
- 1 Şubat – 28 Şubat (28 gün), 200.000 ruble.
Bu ayarlarla sistem toplamda 300.000 ruble harcayabilir – 1 Şubat’tan 10 Şubat’a kadar 100.000 ve 14 Şubat’tan 28 Şubat’a kadar 200.000 ruble.
Lütfen dikkat: Belirli bir reklam yayınlama süresine sahip aktif, zaten çalışan bir stratejinin ayarlarını 24 saatte en fazla 3 kez değiştirebilirsiniz ve her değiştirme işleminde strateji mutlaka yeniden başlatılır. Henüz başlatılmamış bir stratejiyi sınırlama olmadan düzenleyebilirsiniz.
Başka sorunuz var mı?
Dikkat
Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.
Faydalı bağlantılar
Yasal belgeler
Daha fazla bilgi
Ödeme döviz türü |
Günlük minimum bütçe |
Rus rublesi |
300 |
Tenge |
1.300 |
Belarus Rublesi |
9 |
ABD Doları |
10 |
Avro |
10 |
İsviçre Frankı |
10 |
Türk Lirası |
17 |
Ödeme döviz türü |
Bin gösterim başına minimum maliyet |
Bin gösterim başına maksimum maliyet |
Rus rublesi |
5 |
3000 |
Tenge |
29 |
18.000 |
Belarus Rublesi |
0,15 |
100 |
ABD Doları |
0,08 |
52 |
Avro |
0,07 |
44 |
İsviçre Frankı |
0,08 |
50 |
Türk Lirası |
0,3 |
178 |