Marka metrikleri artışıβ
Strateji algoritmaları, medya reklamıyla temas sonrası marka algısının değişme olasılığı daha yüksek olan kullanıcılara gösterimleri önceliklendirir: marka bilinirliği, reklam hatırlanabilirliği, satın alma niyeti ve diğer göstergeler. Bu arada, bin gösterim başına ortalama maliyet, belirlenen limiti aşmayacaktır.
Strateji ayarları
Strateji, profesyonel medya kampanyası oluşturma arayüzünden seçilebilir.
Strateji, yalnızca kampanyaya (kampanyalara) yeni eklenmiş Brand Lift araştırması varsa ayarlanabilir.
Reklam gösterim dönemi
Reklam kampanyasının başlangıç ve bitiş tarihlerini belirtin. Minimum dönem – 7 gündür.
Strateji bütçesi
Reklam bütçesini belirtin. Bu süre, Brand Lift araştırmasının koşullarına uygun olmalıdır.
-
Kampanya bütçesi*:
- Tüm dönem için – KDV hariç en az 1 milyon ruble (diğer para birimleri için değerler);
- Günlük – KDV hariç en az 70.000 ruble (diğer para birimleri için değerler).
-
Hedef kitle erişimi* – en az 2 milyon kullanıcı.
*Bir Brand Lift’e yeni stratejiyle toplam bütçe ve hedef kitle erişimini koruyarak birden fazla kampanya bağlayabilirsiniz.
Bin gösterim başına ortalama maliyetin kısıtlanması
Bin gösterim başına ortalama maliyet için kısıtlama belirleyin. Minimum değer – 5 ruble (diğer para birimleri için değerler). Fiyat tahmin blokundaki fiyat önerisine odaklanın: Tahmindeki fiyat, strateji hedeflerine ulaşma olasılığını artıracaktır.
Sistem, marka metriklerde en büyük artışı elde etmek için otomatik olarak bin gösterim başına fiyat belirleyecektir. Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür. Ancak stratejinin toplam çalışma süresinin sonuçlarına göre bin gösterim başına ortalama maliyet belirttiğiniz değerin üstüne çıkmaz. Sınırlamanın devam etmesi için strateji, tüm takvim haftasında değişiklik ve duraklama yapılmadan çalışmalıdır.
Brand Lift Araştırması
Kampanya ayarlarında Brand Lift bölümünde araştırmanın bağlı olduğundan emin olun. Araştırma hakkında daha fazla bilgi.
Strateji ayarlarının düzenlenmesi
Başarılı bir Brand Lift araştırması yürütmek için minimum kampanya bütçesinin 1 milyon ruble ve minimum günlük harcamanın 70.000 ruble olabileceği dikkate alınmalıdır. Bir Brand Lift’e yeni stratejiyle toplam bütçe ve hedef kitle erişimini koruyarak birden fazla kampanya bağlayabilirsiniz. Günlük bütçe bu seviyenin altına düşerse, araştırma kapsamında veri toplama duracaktır. Araştırmanın sürekliliğini sağlamak için bu gereksinime dikkat edin.
Strateji ayarlarını istediğiniz zaman düzeltebilirsiniz – strateji yürütülürken bile. Strateji düzenleme penceresinde, bin gösterim başına ortalama fiyatı, bütçeyi veya dağıtım süresini değiştirebilirsiniz. Yeni ayarlar bir gün içinde uygulanacaktır. Kampanya ayarlarındaki herhangi bir değişiklik, stratejinin yeniden başlatılmasına ve yeni verilerle 3-5 günlük süre boyunca eğitilmesine yol açar.
Dönem başlangıç tarihini değiştirirseniz, otomatik strateji belirtilen günde yeniden başlatılacaktır.
Dönem henüz tamamlanmamışken dönem ve bütçe değiştirildiğinde, ortalama günlük harcamalar yeniden hesaplanır ve burada önceki harcamalar dikkate alınır. Yeni ayarlara göre hesaplanan günlük bütçe azalırsa, gösterimler geçici olarak durdurulur / azaltılır.
Örneğin, kampanyada 1 Şubat’tan 10 Şubat’a kadar (10 gün) 1 milyon ruble bütçe vardı, yani günlük 100.000 ruble. 9 Şubat’a kadar 900.000 ruble harcandı.
9 Şubat’ta stratejinin bitiş tarihini ve bütçesini değiştiriyorsunuz:
- 1 Şubat – 28 Şubat (28 gün);
- Yeni bütçe: 2 milyon ruble.
Bu ayarlarla sistem günlük yaklaşık 71.430 ruble harcayabilir, yani 9 Şubat’a kadar bu ayarlarla hesaplanan harcama 642.860 ruble olacaktır (9 × 71.430). Zaten 900.000 ruble harcandığı için sistem 257.140 ruble fazla harcama görür ve harcanan bütçenin hesaplananla eşleşmesi için gösterimleri (3,5 gün boyunca) durdurur.
Kampanya eski strateji ayarlarıyla tamamlandıktan sonra değişiklikler yapılırsa, yeniden başlatma gerçekleşir ve sistem harcamaları yeniden hesaplar.
Örneğin, kampanyada 1 Şubat’tan 10 Şubat’a kadar (10 gün) 1 milyon ruble bütçe vardı, yani günlük 100.000 ruble. 10 Şubat’ta kampanya tamamlandı, tüm bütçe harcandı.
14 Şubat’ta stratejinin bitiş tarihini ve bütçesini değiştiriyorsunuz:
- 1 Şubat – 28 Şubat (28 gün);
- Yeni bütçe: 2 milyon ruble.
Bu ayarlarla sistem toplamda 3 milyon ruble harcayabilir – 1 Şubat’tan 10 Şubat’a kadar 1 milyon ruble ve 14 Şubat’tan 28 Şubat’a kadar 2 milyon ruble.
Dikkat edin: Belirli bir yerleştirme dönemi olan aktif, zaten çalışan bir stratejinin ayarlarını günde üç kezden fazla değiştiremezsiniz, ancak herhangi bir değişiklik yeniden başlatmaya neden olur. Henüz başlatılmamış bir stratejiyi sınırlama olmadan düzenleyebilirsiniz.
Başka sorunuz var mı?
Dikkat
Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.
Faydalı bağlantılar
Yasal belgeler
Daha fazla bilgi
Para birimi |
Reklam dönemi için kampanyanın genel bütçesi (KDV hariç) |
Rus rublesi |
1.000.000 |
Tenge |
1.500.000 |
Belarus Rublesi |
8.500 |
İsviçre Frangı |
12.000 |
Avro |
7.000 |
Dolar |
7.000 |
Türk Lirası |
180.000 |
Para birimi |
Araştırma için minimum bütçe (günlük tutar, KDV hariç) |
Rus rublesi |
70.000 |
Tenge |
107.000 |
Belarus Rublesi |
584 |
İsviçre Frangı |
870 |
Avro |
490 |
Dolar |
490 |
Türk Lirası |
12.835 |
Ödeme döviz türü |
Bin gösterim başına minimum maliyet |
Bin gösterim başına maksimum maliyet |
Rus rublesi |
5 |
3000 |
Tenge |
29 |
18.000 |
Belarus Rublesi |
0,15 |
100 |
ABD Doları |
0,08 |
52 |
Avro |
0,07 |
44 |
İsviçre Frankı |
0,08 |
50 |
Türk Lirası |
0,3 |
178 |