Sonuçlar nasıl görüntülenir?

Search Lift, kampanya bitiş tarihinden yaklaşık 10 gün sonra sona erer.

Araştırma sonuçları kampanya sayfasında görüntülenir. Search Lift blokunda şu veriler mevcuttur:

  • Arama aktivitesindeki artışın genel değerlendirmesi;

  • Belirtilen markalar ve ürünlerin ayrı ayrı artışları;

  • Her markaya ve onun ürününe için hesaplamaya dâhil edilen sorguların listesi. Detaylı rakamları görmek için üzerine tıklayın. Listede 1.000’e kadar ifade mevcuttur.

Search Lift sonuçlarının doğruluğu toplanan veri miktarına bağlıdır. Bu nedenle kampanyayı 2-4 haftadan önce durdurmanızı önermiyoruz: Sonuç çıkarmak için yeterli veri olmayabilir. Araştırma sonucunda, görünür bir artış yoksa veriler oluşmayabilir.

Sonuçlar olumluysa

Bu, medya kampanyasının hedef kitlenizin davranışları ve markanıza olan arama ilgisi üzerinde olumlu bir etkisi olduğunu gösterir. Kendini kanıtlanmış hedeflemelerle reklam göstermeye devam edin, kampanyanın bütçesini artırmayı deneyin.

Pazar verileri ve kendi dinamiklerinize dayanarak kampanyayı ayarlamak için eğilimi değerlendirmenizi öneririz.

Önemli bir artış yoksa

Olanaklarınızı ve reklam faaliyetlerinizi değerlendirin

  • Analitik verilerle bütünsel olarak çalışın. Post-campaign analizi, CTR dinamiklerini, izlenme oranlarını ve diğer metrikleri inceleyin. Kampanyanın ilerleyişine retrospektif olarak bakın, belki de bir aşamada bir aksaklık meydana gelmiş ve bu da sonucu etkilemiştir.

  • Sonuçları ölçeğinizi dikkate alarak değerlendirin. Eğer marka veya ürün zaten biliniyor ve reklam faaliyetleri yüksekse şirketi bilmeyen kullanıcılar bulmak zor olabilir. Ancak bu, faaliyeti azaltabileceğiniz anlamına gelmez – pazarın kıyaslamalarıyla sonuçları karşılaştırmak ve yeni büyüme noktaları aramak önemlidir.

Rakipleri inceleyin

  • Benzer şirketlerin ne kadar aktif reklam yaptıklarına dikkat edin. Eğer onların faaliyeti daha yüksekse, bu sizin Search Lift sonuçlarınızı etkileyebilir.

  • Rekabet analizi yapın. Kendi tanıtım stratejinizi rakiplerin yaptıklarıyla karşılaştırın ve gerekirse düzeltin.

Reklam ögelerini değerlendirin

  • Reklam ögesindeki logonun fark edilir olup olmadığını kontrol edin. Logonun renklerinin arka planla çakışmadığından emin olun. Eğer video formatları kullanıyorsanız, logonun sadece videonun başında veya sonunda değil, uzun süre boyunca göründüğünden emin olun.

  • Reklamın net bir harekete geçirme çağrısı içerdiğinden ve reklam nesnesinin anlaşıldığından emin olun.

  • Reklam mesajının ne kadar net formüle edildiğini değerlendirin. Belki de mesaj çok muğlak veya gereksiz ölçüde metaforiktir.

  • Videoda alt yazı veya metin vurguları olduğundan emin olun. Bu, videoyu sessiz izleyen kişilerin mesajı anlamalarına yardımcı olacaktır.

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın