Search Lift nasıl uygulanır?
Search Lift’in temeli, kampanyanın gerçek hedef kitlesinin arama aktivitesinin analizine dayanır. Bunun için reklam kampanyasının gerçek hedef kitlesi değerlendirilir.
Kampanyanın hedef kitlesinden test (%90) ve kontrol (%10) grubu seçilir. Test grubu, reklamı gören kullanıcıları içerir. Kontrol grubu, reklamın gösterilmediği, aynı hedef kitlenin kullanıcılarından oluşur.
Araştırma sonuçları şu formülle hesaplanır:
Başka sorunuz var mı?
Dikkat
Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.
Faydalı bağlantılar
Yasal belgeler
Daha fazla bilgi
Yazı yararlı oldu mu?
Önceki