Search Liftβ

Search Lift, kullanıcıların Yandex Arama’da bir markayı ve tanıtılan ürün veya hizmetleri arama sayısının, medya reklamları görüntülendikten sonra nasıl arttığını değerlendiren bir araştırmadır. Ayrıca, performans reklam ayarlarında anahtar kelime olarak kullanılabilecek en popüler aramaları takip edebilir.

Search Lift araştırması, atlanamayanlar, dâhil banner ve videolu yeni medya kampanyaları için ile kullanılabilir.

Kampanyada “Manuel teklif yönetimi” stratejisi etkinse, Search Lift araştırması kullanılamaz.

Araştırma nasıl yapılır?

Search Lift nasıl başlatılır?

Sonuçlar nasıl görüntülenir?

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın