Arayüz rehberi

Kampanya sayfasında istatistikleri inceleyebilir, verilere dayalı kararlar alabilir ve hemen değişiklik yapabilirsiniz.

Mobil görünümde kampanya listesi, kampanya türü ve stratejisine bağlı olarak yalnızca temel göstergeleri gösterir. Ayrıntılı istatistikleri kampanya sayfasında görebilirsiniz. Mobil cihazda bilgisayar sürümünü açmak için sağ üst köşedeki avatarınıza basın ve Bilgisayar Sürümü’nü seçin.

Tanıdık işlevler nerede bulunur?

Teklif yönetimi

Listeden ilgili kampanyayı bulun ve Git’e basın.

Kampanya için tek bir teklif

Manuel teklif yönetimi olan kampanyalarda seçeneğine basın ve Teklif Sihirbazı’na gidin.

Tüm kampanyaların istatistikleri

Yan menüde bulunur.

Kayıtlı temsilciler

Yan menüde kullanıcı adına basın ve Ayarlarım’ı seçin. Temsilciler sekmesine gidin. Sol menüde AraçlarTemsilcileriniz seçeneğine basın.

Kampanyalarımın sadece bir kısmını görüyorum. Diğerleri nerede?

Filtreleri kontrol edin. Yandex Direct, gösterim ve tıklama başına ödeme kampanyalarını ayrı gösterir. Arşivdeki kampanyaları görmek için durum filtresini değiştirin. “Arşiv dışındakilerin tümü” yerine “Tüm kampanyalar”ı veya “Arşiv”i seçin.

Daha önce sayfanın altında olan bağlantılar nerede?

Sayfanın altında olan bağlantılar sol menüye taşındı.

  • Feed’ler, yeniden hedefleme koşulları listesi, mobil uygulamalar Kütüphane’dedir;

  • XLS / XLSX dosyalarıyla çalışma, değişiklik geçmişi, Kelime seçimi Araçlar’dadır.

Ekranda çok fazla gereksiz şey var

Sağ üst köşedeki seçeneğine basın ve gerekli sütunları seçin.

Ana ögeler

Kampanyalarınız, gruplarınız ve reklamlarınızla ilgili tüm veriler tek bir pencerede sunulmaktadır. Ana ögeler resimde gösterilmiştir.

  1. Menü

    Kütüphanede toplanan reklam kampanyaları için istatistiklere, temsilci bilgilerine, tüm araçlara ve ek materyallere hızlı erişim.

  2. Kampanya verileri

    Tüm gerekli ve önemli göstergeler tek bir sayfada görüntülenir.

  3. Arama ve filtreleme

    Belirli bir kelimeyi içeren tüm reklamları, farklı gruplardan veya kampanyalardan olsalar bile, veya belirli bir tıklama sayısına sahip tüm kampanyaları hızlıca bulmanızı sağlar. Örneğin, sadece resim içeren reklamları göstermek için filtredeki Reklamlar sekmesinde Parametreler → Resim → = Etkin’i seçin.

    Medya kampanyalarını görmek için Tıklama başına ödeme kampanyaları yerine Gösterim başına ödeme kampanyaları’nı seçin.

  4. Gezinme sekmeleri

    Kampanyalar, gruplar, reklamlar ve anahtar ifadeler arasında geçiş yapabilirsiniz. Önce ilgili kampanyaları işaretleyin, ardından Gruplar gibi ilgili sekmeye gidin. Orada sadece seçilen kampanyaların grupları olacaktır.

    Benzer şekilde, kampanyalardan doğrudan reklamlara veya gruptan anahtar ifadeler ve geri dönebilirsiniz.

  5. Tablonun görünümünün ayarlanması

    Kampanya, grup, reklam ve ifade sayfalarında veri sütunları ekleyebilir ve kaldırabilirsiniz. İlgili göstergeleri işaretlemek için seçeneğine basın. Verilerin sırasını değiştirmek için göstergeyi ilgili yere getirin.

  6. İşlemler

    Seçilen nesnelerle, durum değiştirme, Rapor Sihirbazı veya Teklif Sihirbazı’na geçiş yapma gibi bazı işlemleri gerçekleştirmek gerekiyorsa, işlemler yardımcı olacaktır.

İlgili kampanyalar nasıl bulunur?

Filtre simgesinin yanındaki alana ilgili kampanyanın adını veya numarasını girin. Ayrıca strateji, gösterim yerleri ve diğer kriterlere göre filtreleme yaparak ilgili kampanya bulunabilir.

Kampanya ve gösterim koşulları hakkında ayrıntılı bilgi nasıl görüntülenir?

Kampanyanın adının yanında Kampanyaya Git düğmesi bulunur. Bunu kampanyanın yanındaki seçeneğine basarak da menüden seçebilirsiniz.

Yeniden hedefleme koşulları listesi nerede bulunur?

Yeniden hedefleme koşulları listesini, feed’leri, mobil uygulamaları ve negatif ifadeleri bulmak için sol menüde Kütüphane’ye basın.

Kelime seçimi servisine (wordstat) nasıl geçilir?

Sol menüde Araçlar → Kelime Seçimi’ne basın.

Kullanıcı ayarlarına nasıl gidilir?

Sol menüde kullanıcı adına tıklayın ve Ayarlarım’ı seçin.

Kampanyalarla yapılabilen işlemler

Kampanya nasıl oluşturulur?

Sol menüde Ekleyin → Kampanya’ya basın.

Kampanyalar en önemli olarak nasıl işaretlenir?
  1. İlgili kampanyaları listede işaretleyin, ardından İşlemler → En önemlilere ekle’ye basın.

  2. En önemliler listesini görmek için kampanya durumu filtresinde Sadece en önemliler’i seçin.

Bir kampanyayı moderasyona göndermek, başlatmak veya durdurmak nasıl yapılır?

Kampanyanın yanındaki seçeneğine basın ve şunlardan ilgili olan işlemi seçin: moderasyona gönder, başlat, durdur, sil, arşive gönder, arşivden çıkar, XLS / XLSX’e aktar.

Birden fazla kampanyayı başlatmak veya moderasyona göndermek nasıl gerçekleştirilir?

Birden fazla kampanyayı durdurmak, başlatmak, moderasyona göndermek, kopyalamak, silmek, arşive göndermek, arşivden çıkarmak, önemli olarak eklemek veya çıkarmak için ilgili kampanyaları listede işaretleyin, ardından İşlem’e basın ve uygun olanı seçin.

Kampanyanın günlük bütçesi nasıl oluşturulur?

Kampanyayı seçin ve Bütçe sütununda gerekli değeri belirtin.

Kampanya ayarları nasıl görülür ve değiştirilir?

Kampanyanın solundaki seçeneğine basın ve açılan menüde Düzenle’yi seçin.

Kampanyadaki tüm grupların veya reklamların listesi nasıl görülür?

İlgili kampanyaları işaretleyin ve kampanya listesinin üzerindeki menüde Gruplar veya Reklamlar’a basın.

Tüm gösterim koşullarının listesi nasıl görülür?

İlgili kampanyaları işaretleyin ve tablonun üzerindeki menüde: Teklifler ve ifadeler, Feed filtreleri, Yeniden hedefleme ve kitle seçimi veya Kullanıcı profilleri’ne basın.

İstatistikleri görüntüleme

İlgili göstergeler kampanya sayfasında nasıl izlenir?

Kampanyalarla ilgili verilerle kendi tablonuzu şu şekilde oluşturun:

  1. Sütunları  → Kampanya sütunları yardımıyla ekleyin veya silin. Sütunların sırasını değiştirmek için göstergeyi ilgili yere getirin.

  2. Verilere hedeflerle ilgili istatistik ekleyin (eğer Yandex Metrica’da ayarlanmışsa) – menüde  → Hedef seçimi’nde ilgili olanları işaretleyin.

  3. İstatistiklerin ilgili olduğu dönemi seçin – altta Kampanya istatistikleri düğmesine basın.

Rapor Sihirbazı’na nasıl gidilir?

Daha ayrıntılı analiz gerekiyorsa, Rapor Sihirbazı’na şu şekilde ulaşabilirsiniz:

  • Tek bir kampanya için – yanındaki seçeneğine basın ve menüden İstatistik’i seçin;

  • Birden fazla kampanya için – onları işaretleyin, İşlemler → Kampanya istatistikleri’ne basın;

  • Tüm kampanyalar için – sol menüde İstatistiklerTüm kampanyalar için istatistikler’e basın.

Rapor Sihirbazı hakkında daha fazla bilgi edinin

Ödeme ve genel hesap ayarı

Hesaba nasıl para yüklenir?

Kullanıcı adı altında Yükle’ye basın. Açılan pencerede ödeme tutarını belirtin, uygun yöntemi seçin ve Fatura oluştur’a basın.

Ödeme yöntemleri hakkında daha fazla bilgi edinin

Genel hesap ayarlarına nasıl gidilir?

Kullanıcı adı altında Yükle’ye basın. Açılan pencerede Ayarlar'ı aç seçeneğine tıklayın.

Genel hesap hakkında daha fazla bilgi edinin

Ortalama günlük bütçe nasıl görüntülenir ve değiştirilir?

Kullanıcı adı altında Yükle’ye basın. Açılan pencerede Ortalama günlük bütçe blokunda mevcut sınırlama tutarı belirtilmiştir. Ayarlamak için Değiştir’e basın. Genel hesap penceresinde Ortalama günlük bütçe blokunda Ayarla’ya basın ve gerekli sınırlamayı belirleyin.

Ortalama günlük bütçe hakkında daha fazla bilgi edinin

Sözcük grupları seçimi

İfade seçimi, wordstat.yandex.ru servisinden Yandex kullanıcılarının sorgu bilgilerini kullanarak reklam grupları için negatif ifade ve negatif anahtar kelime setini genişletmeye yardımcı olur.

Anahtar ifadeleri seçmek için sol menüde Ekleyin → Anahtar kelimeler’e basın, kampanya ve grubu seçin, Ekle’ye basın.

İfade seçimi hakkında daha fazla bilgi edinin.

Arama ve değiştirme

Arama ve değiştirme aracı, farklı kampanyalarda ve gruplarda birden fazla anahtar ifadeyi, örneğin, bir yazım hatasını hızlıca düzeltmeyi sağlar.

Değişiklik yapmak için, Teklifler ve ifadeler sekmesinde alttaki Arama ve değiştirme düğmesine basın.

Arama ve değiştirme hakkında daha fazla bilgi edinin.

Fiyat teklifi belirleme

Aramada ve ağlarda şu şekilde hızlıca teklif verebilirsiniz:

  • Kampanyanın tamamı için;

  • Farklı kampanya veya reklam gruplarına ait olsalar bile çok sayıda anahtar kelime için.

Kampanyanın tamamı için

Kampanyayı seçin ve aşağıda Teklif Sihirbazı’na basın.

Anahtar ifadeler için

İlgili kampanyaları ve reklam gruplarını seçin. Teklifler ve ifadeler sayfasında ifadeleri seçin ve Teklif Sihirbazı’na basın.


Teklif belirleme hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Öneriler

Öneriler, daha fazla tıklama ve dönüşüm elde etmek için kampanyalarınızı nasıl değiştirmeniz gerektiğini size gösterecektir. Yandex Direct, kampanyalarınızın verilerini analiz eder ve iyileştirmeler için kişisel tavsiyeler verir. Önerilere uyun ve sonuçları izleyin.

Yandex Direct’in ne önerdiğini görmek için menüden Öneriler bölümüne gidin. Öneriler hakkında daha fazla bilgi edinin.

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın