Mobil uygulamalar için ilgi alanlarına göre hedefleme
İlgi alanlarına göre hedefleme, hedef kitlenize yönelik mobil uygulamanız için bir adresleme aracıdır. Bu, belirli bir reklamı hangi tercihlere sahip kişilere göstereceğinizi belirtmenizi sağlar. Belirli bir kategorideki veya temadaki uygulamalara ilgi gösteren kullanıcılar aracılığıyla mobil uygulama reklamlarına erişim bu sayede artırılabilir. Örneğin, koşu uygulaması reklamını, “Spor” kategorisindeki uygulamalarla ilgilenen kişilere gösterebilirsiniz.
Ağlarda (YRA ve haricî ağlar) ilgi alanına dayalı gösterimler mümkündür. Bu ayar uzman modunda kullanılabilir.
İlgi duyulan alanlar nasıl seçilir?
İlgi alanlarına göre hedefleme yalnızca mobil uygulama reklamları için mevcuttur. Reklam oluşturma veya düzenleme sayfasını açın ve İlgi duyulan alanlar blokunda ilgili kategorileri belirtin.
Örneğin, bir koşu uygulaması reklamında aşağıdaki ilgi alanları seti kullanılabilir:
-
Spor
-
Eğlence
-
Sağlık ve fitness
-
Yaşam tarzı
Yandex'in araştırmalarında, kullanıcıların büyük bir kısmının ikiden daha fazla uygulama kategorisiyle ilgilendiği göstermiştir. İlgi alanlarına göre hedefleme eklediğinizde, birden fazla kategori seçin; böylece reklamınızın hedef kitle kapsamı kapsamı artmış olur.
İlgi duyulan alanlar, birkaç reklama XLS / XLSX dosyaları veya Yandex Direct API yardımıyla eklenebilir.
Teklif belirleme ve istatistik görüntüleme
İlgi duyulan ilgili alanlar için yüksek teklifler vererek daha fazla ilgili kullanıcıya erişim sağlayabilir ve onlara daha alakalı reklamlar gösterebilirsiniz. Manuel teklif yönetimi stratejisini kullanıyorsanız her bir ilgi alanı için özel bir teklif belirleyebilirsiniz.
Rapor Sihirbazı'nda, İlgi alanları filtresi yardımıyla ilgi alanlarına göre gösterim istatistiğini görebilirsiniz. Kampanyanın sonucunu nasıl değerlendireceğiniz hakkında ayrıntılı bilgi.
Başka sorunuz var mı?
Dikkat
Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.