Yandex Reklam Ağı ve haricî ağlar hakkında

Yandex Reklam Ağı (YRA), Yandex servislerinde ve iş ortağı platformlarda reklam yerleştirme sistemidir. YRA, Yandex Direct müşterisi olan reklam verenlerin 50.000'den fazla platformu (web siteleri, mobil uygulamalar, akıllı televizyon uygulamaları) kullanan hedef kitleye ulaşmasını sağlar. Reklam Ağı ortakları reklam yerleştirme karşılığında gelir elde ederken, reklamverenler trafik ve müşteri akışı sağlar.

Yandex Reklam Ağı’nın yanı sıra, Yandex Direct reklamları Smaato gibi haricî ortak ağların tematik platformlarında gösterilebilir.

Ağlardaki reklamların avantajları

Kaliteli ve ziyaret edilen kaynaklar

Yandex, Yandex Direct reklamlarının gösterilebileceği her platformu dikkatle kontrol eder. Şüpheli içerikli ve sadece reklam yerleştirme kazancı için oluşturulmuş platformlar kabul edilmez. Her platform çok aşamalı bir moderasyondan geçer ve kalite izlemeye bağlanır.

Yeni kitle ve geniş erişim

Reklam Ağı platformlarının günlük ortalama kitlesi 65 milyonu aşkın kullanıcıdan oluşuyor ve bunların %50’den fazlası Yandex kitlesiyle kesişmiyor.

Geniş format seçenekleri

Reklam Ağı platformlarında hem bağlamsal hem de medya reklamları yer alıyor. Mobil siteler ve mobil uygulamalarda gösterimler için ve video ağı platformlarında video reklamları gösterimi için ayrı format seçenekleri öngörülmüştür.

Doğru hedefleme

Esnek gösterim koşulları ayarları, her reklamverenin doğru kitleyi bulmasına yardımcı olur. Makine öğrenimi teknolojileri, her ziyaretçi için ilgi çekici teklifleri seçer.

Bütçe koruması

Trafik kalitesi ve reklam görünürlüğünün otomatik kontrolü, tıklama dolandırıcılığı ve gösterim manipülasyonuna karşı koruma – Yandex uzmanları sahtekârlığı sürekli olarak izler ve reklamverenlerin korunmasını daha iyi hâle getirir.Otomatik teklif ayarlaması dönüşüm olasılığı düşükse teklifinizi düşürerek tasarruf etmenizi sağlar.

Ağlarda gösterimler hakkında bilmeniz gerekenler

Platformlar, tematik veya davranışsal hedefleme temelinde seçilir, yani reklamın teması, ziyaretçinin siteyi veya uygulamayı görüntülediği sayfanın temasıyla veya internet üzerindeki ilgi ve davranışlarıyla eşleşir.

Reklamverenler, gösterim için platformları kendileri seçemez fakat kampanya ayarlarında istenmeyen platformları hariç tutabilir. Herhangi bir platformu hariç tutmanızı önermiyoruz; bu, hedef kitlenizi kaybetme riski taşır. Tıklama ve dönüşüm kalitesinin otomatik kontrolü, bütçenizin kalitesiz trafik için aşırı şekilde harcanmasına izin vermez.

Belirli bir reklam yerinde gösterim formatı seçimi iş ortağına aittir fakat reklamveren, arayüzdeki önizleme ile reklamlarının görünümünü değerlendirebilir.

Ağlardaki tıklama fiyatı, platformun kitle kalitesine, rekabet durumuna ve o anda ağdaki gerekli temadaki platform sayısına bağlıdır.

Daha fazla bilgi

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın

Sohbete yazın