Feed gereklilikleri. Diğer kategoriler

Google Reklamları “Oteller ve konaklama” feed’i

Google Reklamları için “Oteller ve konut kiralama” feed’i CSV formatında olmalıdır. İlk satır sütun adlarını, sonraki satırlar ise verileri içerir. Sütunların içeriği birbirinden virgülle ayrılır. Beslemedeki veriler UTF-8 kodlamasında olmalıdır.

Örnek:

Oteller için CSV formatında örnek feed’i indir

CSV’de yer alan unsurlar:

Aşağıdaki tabloda Birleşik Performans Kampanyasında ürün reklamları ve katalog sayfaları için kullanılan feed ögeleri açıklanmaktadır.

Öge

Açıklama

Property ID

Otel tanımlayıcısı. Zorunlu öge.

Property name

Otel adı. Zorunlu öge.

Final URL

Teklif sayfası URL’si. Zorunlu öge.

Destination name

Otelin konumu (en fazla 25 karakter). Zorunlu öge.

Image URL

Görüntü bağlantısı. Önerilen görsel boyutu – bir kenarı en az 500 piksel. YRA’da gösterimler için zorunlu unsur.

Price

Teklif fiyatı. Sayı ve para birimi kodu (RUB, USD, UAH, KZT). Ondalık kısım ayırıcısı olarak noktayı (.) kullanın. Önerilen öge.

Star rating

Yıldız sayısı. 1 ile 5 arasında tam sayı.

Score

Kullanıcı değerlendirmesi, sayı. Ondalık kısım ayırıcısı olarak noktayı (.) kullanın.

Max score

Maksimum olası değerlendirme, tam sayı. Varsayılan olarak 5.

Facilities

Otel hizmetleri. Değerleri noktalı virgülle ayırarak belirtin: bar;havuz;ücretsiz Wi-Fi.

  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4

Özelleştirilmiş unsurlar. Rastgele açıklama. Latince ve Kiril alfabesi harfleri, rakamlar. Bir ögenin uzunluğu – 175 karaktere kadar.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, otelin belirli bir promosyonla ilişkili olup olmadığını filtreleyebilirsiniz.

custom_score

Özelleştirilmiş öge. Sayısal değer – sıfır veya pozitif tam sayı.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, teklifin karlılığına göre filtreleyebilirsiniz.

Not

Virgül içeren değerler tırnak içine alınmalıdır (""). Örneğin, “Ankara, merkez”.

Auto.ru feed’i

Auto.ru feed’i XML formatında olmalıdır. Beslemedeki veriler UTF-8 kodlamasında olmalıdır.

Binek araçlar için XML formatının açıklaması Auto.ru Yardım’da.

Reklamverenin teklif listesi <cars> ögesinde yer alır. Her araç ayrı bir <car> unsuruyla tanımlanır.

Örnek:

  <?xml version="1.0"?>
  <data>
      <cars>
          <car>
              <mark_id>Hyundai</mark_id>
              <folder_id>Sonata</folder_id>
              <modification_id>2.0 AT (150 hp)</modification_id>
              <url>http://www.auto.ru/1</url>
              <images>http://picture.auto.ru/1.jpg</images>
              <body_type>Sedan</body_type>
              <color>gri</color>
              <availability>mevcut</availability>
              <custom>gümrüklenmiş</custom>
              <year>2022</year>
              <price>2.575.000</price>
              <currency>RUR</currency>
              <vin>XWBCA41ZXDK259205</vin>
              <owners_number>Sahibi yoktu</owners_number>
            </car>
        </cars>
  </data>
  <?xml version="1.0"?>
  <data>
      <cars>
          <car>
              <mark_id>Nissan</mark_id>
              <folder_id>Juke, I Restyling</folder_id>
              <modification_id>1.6 CVT (117 hp)</modification_id>
              <url>http://www.auto.ru/2</url>
              <body_type>SUV 5 kapı</body_type>
              <color>beyaz</color>
              <availability>mevcut</availability>
              <custom>gümrüklenmiş</custom>
              <state>orta</state>
              <owners_number>bir sahip</owners_number>
              <run>60000</run>
              <year>2017</year>
              <price>550000</price>
              <currency>RUR</currency>
              <vin>XWBCA41ZXDK259107</vin>
              <images>
                  <image>http://price.site.ru/files/image2.jpg</image>
                  <image>http://price.site.ru/files/image3.jpg</image>
              </images>
            </car>
        </cars>
  </data>

Şurada yer alan unsurlar: <car>

Aşağıdaki tabloda Birleşik Performans Kampanyasında ürün reklamları ve katalog sayfaları için kullanılan feed ögeleri açıklanmaktadır.

Öge

Açıklama

Zorunlu öge

unique_id

Ürün teklifinin tanımlayıcısı.

eğer vin ögesi yoksa

vin

Aracın VIN numarası (17 karakter).

eğer unique_id ögesi yoksa

url

Ürün teklifi sayfasına bağlantı.

evet

images

Belirli modelin / modifikasyonun görüntünü bağlantı. Birden fazla image etiketi images etiketi içinde kullanılabilir.

  <images>
    <image></image>
    <image></image>
  </images>

Her biri ayrı bir image etiketinde farklı formatlarda (yatay, dikey, kare) birkaç resim ekleyin. Reklam, en uygun en-boy oranına sahip olanı kullanacaktır.

YRA’da gösterimler

Price

Aracın satın alınabileceği fiyat.

önerilen

currency

Para birimi kodu (RUB, USD, UAH, KZT).

eğer price ögesi varsa.

mark_id

Aracın marka adı.

eğer folder_id ögesi yoksa.

folder_id

Model adı.

eğer mark_id ögesi yoksa.

modification_id

Modifikasyon adı.

hayır

year

Üretim yılı.

hayır

run

Kilometre cinsinden yaptığı mesafe. 0’dan büyük bir tam sayı kullanın.

hayır

owners_number

PTS’ye göre sahip sayısı.

Kesinlikle sınırlı değerler
  • bir sahip;
  • iki sahip;
  • üç sahip;
  • dört veya daha fazla;
  • sahibi yoktu.

hayır

body_type

Gövde tipi.

Kesinlikle sınırlı değerler
  • SUV;
  • kabriolet;
  • kompakt van;
  • coupe;
  • coupe-hardtop;
  • landau;
  • limuzin;
  • liftback;
  • mikro van;
  • mini van;
  • pikap;
  • roadster;
  • sedan;
  • sedan-hardtop;
  • speedster;
  • targa;
  • station wagon;
  • fastback;
  • phaeton;
  • phaeton-station wagon;
  • van;
  • hatchback.

hayır

color

Araba rengi.

Kesinlikle sınırlı değerler
  • bej;
  • beyaz;
  • mavi;
  • sarı;
  • yeşil;
  • altın;
  • kahverengi;
  • kırmızı;
  • turuncu;
  • mor;
  • pembe;
  • gümüş;
  • gri;
  • lacivert;
  • menekşe.

hayır

state

Arabanın durumu.

Kesinlikle sınırlı değerler
  • mükemmel;
  • iyi;
  • orta;
  • onarım gerektiriyor.

hayır

collectionId

Reklamların kombine formatta (katalog sayfaları için reklam ve ürün reklamı) gösterilmesi için, araba açıklaması ile katalog arasındaki bağlantıyı iletin. Değer <collections> ögesinde <collection id> ögesine eşittir.

Değer sayısal, alfabetik veya alfanümerik olabilir.

Bir <car> birden fazla <collectionId> içerebilir.

önerilir, eğer <collections> kullanılıyorsa

  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4

Özelleştirilmiş unsurlar. Rastgele açıklama. Latince ve Kiril alfabesi harfleri, rakamlar. Bir ögenin uzunluğu – 175 karaktere kadar.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, arabanın belirli bir promosyonla ilişkili olup olmadığını filtreleyebilirsiniz.

hayır

custom_score

Özelleştirilmiş öge. Sayısal değer – sıfır veya pozitif tam sayı.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, teklifin karlılığına göre filtreleyebilirsiniz.

hayır

Feed’de araba katalogları hakkında bilgi iletilebilir. Dosyanın genel yapısında <collections> ögesi <cars> ögesinden sonra gelir.

Şurada yer alan unsurlar: <collections>

Öge

Açıklama

Zorunlu öge

collection id

Katalog için benzersiz ID, en fazla 60 karakter. Sayısal, alfabetik veya alfanümerik olabilir.

Her katalog için tanımlayıcılar benzersiz olmalıdır.

evet

url

Katalog sayfasının URL’si.

Bağlantının maksimum uzunluğu – 2.048 karakter. Kiril alfabesi bağlantılarına izin verilir. (Kiril alfabesi bağlantılarını Punycode ile dönüştürmenizi öneririz.) URL adresi RFC 3986 standardına göre oluşturulur.

URL’de http veya https protokolünü belirtmek zorunludur.

URL’de karakterler nasıl kodlanır?

Metindeki karakter

YML dosyası için kod

"

&quot;

&

&amp;

>

&gt;

<

&lt;

&apos;

URL boşluk içermemelidir. Bunlar %20 ile dönüştürülmelidir.

evet

picture

Görüntü bağlantısı.

Her birini kendi picture ögesinde olmak üzere birkaç resim bağlantısı ekleyebilirsiniz.

Reklam resmini nasıl değiştirebilirim?

Yandex robotunun reklamlardaki katalog görüntünü güncellemesi için, feed’deki bağlantıyı değiştirmeniz gerekir. Örneğin:

  • mevcut görüntü bağlantısı – <picture>http://auto.ru/newavto/00016.jpg</picture>
  • yeni görüntü bağlantısı – <picture>http://auto.ru/newavto/00016-new.jpg</picture>

YRA’da gösterimler için

name

Katalog adı.

evet

description

Katalog açıklaması.

hayır

Katalog sayfaları için örnek

<?xml version="1.0" encoding=utf-8?>
<data>
  <cars>
    <car></car>
    <car></car>
  </cars>
  <collections>
    <collection id="1">
      <url>https://auto.ru/new</url> 
      <name>Yeni araçlar stokta</name> 
      <description>Resmî bayiden yeni araçlar satın alın</description>
      <picture>http://auto.ru/newavto/00016.jpg</picture>
    </collection>
  </collections>
</data>

Yandex Emlak feed’i

Yandex Emlak Feed’i YRL (Yandex Realty Language) formatında olmalıdır. YRL formatı hakkında daha fazla bilgi Yandex Emlak Yardım’da.

Her ürün teklifi ayrı bir <offer> unsuruyla tanımlanır.

Bir feed’de farklı geliştiricilerin farklı konut projeleri hakkında bilgi iletebilirsiniz. Bunun için her <offer> elemanında geliştirici hakkında yasal bilgileri <sales-agent> ögesinde belirtin.

Örnek:

<offer internal-id="15782295">
  <type>satış</type>
  <property-type>konut</property-type>
  <category>daire</category>
  <url>http://www.developer.ru/search18</url>
  <creation-date>2015-04-02T19:00:06+03:00</creation-date>
  <location>
    <locality-name>Saint Petersburg</locality-name>
    <sub-locality-name>Vasilevsky Island</sub-locality-name>
    <address>18. V.O. hattı, 32</address>
    <metro>
      <name>Vasileostrovskaya</name>
      <time-on-foot>10</time-on-foot>
      <time-on-transport>5</time-on-transport>
   </metro>
  </location>
  <deal-status>ilk satış</deal-status>
  <price>
    <value>4.780.000</value>
    <currency>RUR</currency>
  </price>
  <sales-agent>
    <organization>AŞ “Geliştirici”</organization>
  </sales-agent>
  <rooms>2</rooms>
  <floor>13</floor>
  <floors-total>15</floors-total>
  <area>
    <value>63,00</value>
    <unit></unit>
  </area>
  <building-name>Kuzey Fantezisi</building-name>
  <building-state>bitmemiş</building-state>
  <ready-quarter>3</ready-quarter>
  <image>http://www.developer.ru/images/plans/000001289.jpg</image>
  <image>http://www.developer.ru/images/plans/000001290.jpg</image>
  <description>2 odalı daire satılık, 13. kat,  “Vasileostrovskaya” metro istasyonuna arabayla 15 dakika. 
  Konfor sınıfı bina, düşünülmüş planlama çözümleri ve geniş daire seçenekleri ile. 
  “Kuzey Fantezisi” iç avlusu özel bir tasarım projesi ile yapılmıştır. 
  Yeni konut projesinin bulunduğu bölgede gelişmiş altyapı: okullar ve anaokulları, hastane, eczaneler, mağazalar, kafeler ve spor merkezleri.
  Farklı ipotek koşulları, indirimler ve konut takası imkânı mevcuttur.</description>
</offer>

Öge nitelikleri <offer>

Nitelik

Açıklama

internal-id

Ürün teklifinin tanımlayıcısı. Zorunlu nitelik.

Şurada yer alan unsurlar: <offer>

Aşağıdaki tabloda Birleşik Performans Kampanyasında ürün reklamları ve katalog sayfaları için kullanılan feed ögeleri açıklanmaktadır.

Nitelik

Açıklama

Zorunlu öge

type

İşlem türü. Değer – sadece satış.

evet

category

İşlem türü. Tesis kategorisi. Olası değerler:

  • “yazlık” / “villa” / “cottage”
  • “ev” / “house”
  • “arsalı ev” / “house with lot”
  • “arsa” / “lot”
  • “evin bir kısmı”
  • “daire” / “flat”
  • “oda” / “room”
  • “townhouse” / “townhouse”
  • “dubleks” / “duplex”
  • “garaj” / “garage”.

hayır

location

Tesisin konumunu tanımlayan bileşenler kümesi. Gömülü etiketlerde tesisin adresi hakkında detaylı bilgi verilir.

<location>
      <locality-name></locality>
      <address></address>
      <metro></metro></location>

evet

locality-name

Yerleşim yeri adı.

evet

sub-locality-name

Yerleşim yeri ilçesi.

önerilen

address

Sokak ve bina numarası.

önerilen

metro

En yakın metro istasyonu.

Birden fazla istasyon varsa, her biri ayrı bir unsurda belirtilmelidir. Gömülü etiketlerde ayrıntılı bilgi belirtilir.

  <metro>
        <name></name>
        <time-on-foot></time-on-foot>
        <time-on-transport></time-on-transport>
  </metro>

önerilen

name

Ulaşım ile metroya varış süresi, dakika olarak.

önerilen

time-on-transport

Metro istasyonunun adı.

önerilen

time-on-foot

Yürüyerek metroya varış süresi, dakika olarak.

önerilen

url

Ürün teklifi sayfasına bağlantı.

evet

image

Görüntü bağlantısı.

Her biri farklı <image> unsurunda olmak üzere, farklı formatlarda (yatay, dikey, kare) birkaç görüntü ekleyin. Reklam, en uygun en-boy oranına sahip olanı kullanacaktır.

YRA’da gösterimler

building-name

Konut sitesi adı. Bu unsurla daireler konut sitesinde birleştirilir.

yeni binalar için

sales-agent

Müteahhit hakkında bilgi. Gömülü etiketlerde ayrıntılı bilgi belirtilir:

  <sales-agent>
    <organization></organization>
  </sales-agent>

evet

organization

Müteahhidin tüzel kişiliğinin adı.

evet

price

Tesisin maliyetini tanımlayan öge seti. Gömülü etiketlerde fiyat ve maliyetin belirtildiği para birimi belirtilir:

  <price>
      <value></value>
      <currency></currency>
  </price>

evet

value

Fiyat.

önerilen

currency

Para birimi kodu (RUB, USD, UAH, KZT).

eğer value ögesi varsa.

area

Toplam alan. Alan değeri ve ölçü birimi gömülü etiketlerde iletilir:

  <area>
      <value></value>
      <unit></unit>
  </area>

önerilen

value

Alan. Sayısal değer belirtilir.

önerilen

unit

Odanın alan birimi. Olası değerler:  / sq. m.

önerilen

floor

Kat.

önerilen

floors-total

Binadaki toplam kat sayısı.

hayır

rooms

Dairedeki toplam oda sayısı. Açık planlı dairelerde oda sayısı tesis pasaportuna göre belirtilir. Öge stüdyolar için kullanılmaz.

hayır

bathroom-unit

Banyo türü. Olası değerler:

  • “Birleşik”.
  • “Ayrı”.
  • Sayısal değer (1’den 5’e kadar).

hayır

renovation

Tadilat. Olası değerler:

  • “Tamamlanmış”.
  • “Anahtar teslim”.
  • “Kaba inşaat”.

hayır

description

Ek bilgi. Reklam başlıkları ve metinlerini manuel olarak yönetmek için etiket olarak kullanılabilir.

hayır

building-state

Binanın inşaat aşaması. Kesinlikle sınırlı değerler:

  • “built” (bina inşa edildi, ancak teslim edilmedi)
  • “hand-over” (kullanıma teslim edildi)
  • “unfinished” (inşa ediliyor) Eğer built-year ve ready-quarter geçmiş zamanda belirtilmişse, building-state ögesi için hand-over değeri iletilmelidir.

hayır

built-year

Teslim yılı (inşaat yılı). Yıl tam olarak belirtilmelidir, örneğin – “1996”, “96” değil.

5 yıldan daha kısa bir süre önce teslim edilen veya gelecekte teslim edilecek binalar (konut siteleri) için

ready-quarter

Binanın teslim çeyreği. Kesinlikle sınırlı değerler: “1”, “2”, “3”, “4”.

hayır

building-type

Ev tipi. Olası değerler:

  • “tuğla”
  • “monolit”
  • “panel”

hayır

deal-status

İşlem türü. Olası değerler:

  • Eğer emlak geliştiricisi tarafından satılıyorsa: “ilk satış” / “geliştiriciden satış”. <deal-status>ilk satış</deal-status>

  • Eğer mülkün mülkiyet hakkı geliştiriciye ait değilse: “doğrudan satış”. <deal-status>doğrudan satış</deal-status>

  • Eğer mülk özel bir kişi veya ajans tarafından satılıyorsa, ancak mülkiyet hakkı henüz yoksa: “devir” / “reassignment”. <deal-status>devir</deal-status>

hayır

collectionId

Reklamların kombine formatta (katalog sayfaları için reklam ve ürün reklamı) gösterilmesi için, gayrimenkul ile katalog arasındaki bağlantıyı iletin. Değer <collections> ögesinde <collection id> ögesine eşittir.

Değer sayısal, alfabetik veya alfanümerik olabilir.

Bir <offer> birden fazla <collectionId> içerebilir.

önerilir, eğer <collections> kullanılıyorsa

  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4

Özelleştirilmiş unsurlar. Rastgele açıklama. Latince ve Kiril alfabesi harfleri, rakamlar. Bir ögenin uzunluğu – 175 karaktere kadar.

Öge diğer etiketlerin içinde yer almamalıdır: location, metro, price, sales-agent, area.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, konut sitesi adına göre bir filtre belirlenebilir.

hayır

custom_score

Özelleştirilmiş öge. Sayısal değer – sıfır veya pozitif tam sayı.

Öge diğer etiketlerin içinde yer almamalıdır: location, metro, price, sales-agent, area.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, oda sayısına göre bir filtre belirlenebilir.

hayır

Feed’de gayrimenkul katalogları hakkında bilgi iletebilirsiniz. Dosyanın genel yapısında <collections> ögesi son <offer> ögesinin kapanış etiketinden sonra gelir.

Şurada yer alan unsurlar: <collections>

Öge

Açıklama

Zorunlu öge

collection id

Katalog için benzersiz ID, en fazla 60 karakter. Sayısal, alfabetik veya alfanümerik olabilir.

Her katalog için tanımlayıcılar benzersiz olmalıdır.

evet

url

Katalog sayfasının URL’si.

Bağlantının maksimum uzunluğu – 2.048 karakter. Kiril alfabesi bağlantılarına izin verilir. (Kiril alfabesi bağlantılarını Punycode ile dönüştürmenizi öneririz.) URL adresi RFC 3986 standardına göre oluşturulur.

URL’de http veya https protokolünü belirtmek zorunludur.

URL’de karakterler nasıl kodlanır?

Metindeki karakter

YML dosyası için kod

"

&quot;

&

&amp;

>

&gt;

<

&lt;

&apos;

URL boşluk içermemelidir. Bunlar %20 ile dönüştürülmelidir.

evet

picture

Görüntü bağlantısı.

Her birini kendi picture ögesinde olmak üzere birkaç resim bağlantısı ekleyebilirsiniz.

Reklam resmini nasıl değiştirebilirim?

Yandex robotunun reklamlardaki katalog görüntünü güncellemesi için, feed’deki bağlantıyı değiştirmeniz gerekir. Örneğin:

  • Mevcut görüntü bağlantısı – <picture>http://www.developer.ru/images/plans/000001279.jpg</picture>
  • Yeni görüntü bağlantısı – <picture>http://www.developer.ru/images/plans/000001279-new.jpg</picture>

YRA’da gösterimler için

name

Katalog adı.

evet

description

Katalog açıklaması.

hayır

Katalog sayfaları için örnek

<?xml version="1.0" encoding=utf-8?>
<realty-feed>
  <offer>
  </offer>
  <collections>
    <collection id="1">
      <url>https://developer.ru/#/macrocatalog/complexes/1111111</url> 
      <name>Vasilyevsky Adası’nda İki Odalı Daireler</name> 
      <description>Geliştiriciden dekorasyonlu ve modern planlamalı Vasilyevsky Adası’nda iki odalı daireler</description>
      <picture>http://www.developer.ru/images/plans/000001279.jpg</picture>
    </collection>
  </collections>
</realty-feed>

Reklam oluştururken, zorunlu olmasalar bile tüm mevcut unsurlarla (etiketlerle) teklifleri olabildiğince ayrıntılı doldurun. Bu, tüm olası formatlarda görüntülenecek en çekici reklamı oluşturmanıza yardımcı olacaktır.

Tekliflerin maksimum doldurulmasıyla elde edilebilecek banner örnekleri

Google Reklamları “Uçak Biletleri” feed’i

Google Reklamları “Uçak Biletleri” feed’i CSV formatında olmalıdır. İlk satır sütun adlarını, sonraki satırlar ise verileri içerir. Sütunların içeriği birbirinden virgülle ayrılır. Beslemedeki veriler UTF-8 kodlamasında olmalıdır.

Örnek:

Uçak biletleri için CSV formatında feed örneğini indir

CSV’de yer alan unsurlar:

Aşağıdaki tabloda Birleşik Performans Kampanyasında ürün reklamları ve katalog sayfaları için kullanılan feed ögeleri açıklanmaktadır.

Öge

Açıklama

Destination ID

Varış noktası tanımlayıcısı. Zorunlu öge.

Destination name

Varış noktası adı. Zorunlu öge.

Destination address

Varış noktası adresi.

Origin ID

Kalkış noktası tanımlayıcısı. Beslemede Origin ID'yi belirtip Yandex Metrica'da E-Ticaret'i etkinleştirdiyseniz E-Ticaret objesinde Origin ID'yi ve Destination ID'yi aralarına kısa çizgi koyarak teklifin kimlik belirleyicisi olarak kullanın. Örneğin, “id”: “VKO-LHR”.

Origin name

Kalkış noktası adı.

Final URL

Teklif sayfası URL’si. Zorunlu öge.

Image URL

Görüntü bağlantısı. Önerilen görsel boyutu – bir kenarı en az 500 piksel. YRA’da gösterimler için zorunlu unsur.

Flight price

Teklif fiyatı. Sayı ve para birimi kodu (RUB, USD, UAH, KZT). Ondalık kısım ayırıcısı olarak noktayı (.) kullanın. Önerilen öge.

  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4

Özelleştirilmiş unsurlar. Rastgele açıklama. Latince ve Kiril alfabesi harfleri, rakamlar. Bir ögenin uzunluğu – 175 karaktere kadar.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, uçak biletlerinin belirli bir promosyonla ilişkili olup olmadığını filtreleyebilirsiniz.

custom_score

Özelleştirilmiş öge. Sayısal değer – sıfır veya pozitif tam sayı.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, teklifin karlılığına göre filtreleyebilirsiniz.

Evrensel feed

Evrensel feed CSV formatında olmalıdır. İlk satır sütun adlarını, sonraki satırlar ise verileri içerir. Sütunların içeriği birbirinden virgülle ayrılır. Beslemedeki veriler UTF-8 kodlamasında olmalıdır.

Örnek

CSV formatında evrensel feed örneğini indir

CSV’de yer alan unsurlar:

Aşağıdaki tabloda Birleşik Performans Kampanyasında ürün reklamları ve katalog sayfaları için kullanılan feed ögeleri açıklanmaktadır.

Öge

Açıklama

ID

Teklif tanımlayıcısı. Zorunlu öge.

ID2

İkinci teklif tanımlayıcısı. Beslemede ID2'yi belirtip Yandex Metrica'da E-Ticaret'i etkinleştirdiyseniz E-Ticaret objesinde ID'yi ve ID2'yi aralarına kısa çizgi koyarak teklifin kimlik belirleyicisi olarak kullanın. Örneğin, “id”: “VKO-LHR”.

URL

Teklif sayfası URL’si. Zorunlu öge.

Image

Görüntü bağlantısı. Önerilen görsel boyutu – bir kenarı en az 500 piksel. YRA’da gösterimler için zorunlu unsur.

Title

Teklif adı.

Description

Teklifin açıklaması.

Price

Teklifin para birimi olmadan fiyatı. Ondalık kısım ayırıcısı olarak noktayı (.) kullanın. Önerilen öge.

Currency

Para birimi kodu (RUB, USD, UAH, KZT). Eğer Price ögesi varsa zorunlu öge.

Old Price

Eski teklif fiyatı, yeni fiyattan (Price) mutlaka daha yüksek olmalıdır.

  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4

Özelleştirilmiş unsurlar. Rastgele açıklama. Latince ve Kiril alfabesi harfleri, rakamlar. Bir ögenin uzunluğu – 175 karaktere kadar.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, belirli bir kampanyaya ait tekliflere göre bir filtre ayarlayabilirsiniz.

custom_score

Özelleştirilmiş öge. Sayısal değer – sıfır veya pozitif tam sayı.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, teklifin karlılığına göre filtreleyebilirsiniz.

Google Reklamları “Özel” feed’i

Google Reklamları “Özel” feed’i CSV formatında olmalıdır. İlk satır sütun adlarını, sonraki satırlar ise verileri içerir. Sütunların içeriği birbirinden virgülle ayrılır. Beslemedeki veriler UTF-8 kodlamasında olmalıdır.

Örnek

CSV formatında Google Reklamları “Özel” feed örneğini indir

CSV’de yer alan unsurlar:

Aşağıdaki tabloda Birleşik Performans Kampanyasında ürün reklamları ve katalog sayfaları için kullanılan feed ögeleri açıklanmaktadır.

Öge

Açıklama

ID

Teklif tanımlayıcısı. Zorunlu öge.

ID2

İkinci teklif tanımlayıcısı. Beslemede ID2'yi belirtip Yandex Metrica'da E-Ticaret'i etkinleştirdiyseniz E-Ticaret objesinde ID'yi ve ID2'yi aralarına kısa çizgi koyarak teklifin kimlik belirleyicisi olarak kullanın. Örneğin, “id”: “VKO-LHR”.

Final URL

Teklif sayfası URL’si. Zorunlu öge.

Image URL

Görüntü bağlantısı. Önerilen görsel boyutu – bir kenarı en az 500 piksel. YRA’da gösterimler için zorunlu unsur.

Item title

Teklif adı.

Item description

Teklifin açıklaması.

Price

Teklifin ISO 4217 kodlamasında para birimi kodu ile fiyatı (RUB, USD, UAH, KZT). Ondalık kısım ayırıcısı olarak noktayı (.) kullanın. Önerilen öge.

Sale price

Yeni teklif fiyatı, eski fiyattan (Price) mutlaka daha düşük olmalıdır.

  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4

Özelleştirilmiş unsurlar. Rastgele açıklama. Latince ve Kiril alfabesi harfleri, rakamlar. Bir ögenin uzunluğu – 175 karaktere kadar.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, belirli bir kampanyaya ait tekliflere göre bir filtre ayarlayabilirsiniz.

custom_score

Özelleştirilmiş öge. Sayısal değer – sıfır veya pozitif tam sayı.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, teklifin karlılığına göre filtreleyebilirsiniz.

Google Reklamları “Seyahat” Feed’i

Google Reklamları “Seyahat” feed’i CSV formatında olmalıdır. İlk satır sütun adlarını, sonraki satırlar ise verileri içerir. Sütunların içeriği birbirinden virgülle ayrılır. Beslemedeki veriler UTF-8 kodlamasında olmalıdır.

Örnek

Google Reklamları için “Seyahat” feed’i örneğini CSV formatında indirin

CSV’de yer alan unsurlar:

Aşağıdaki tabloda Birleşik Performans Kampanyasında ürün reklamları ve katalog sayfaları için kullanılan feed ögeleri açıklanmaktadır.

Öge

Açıklama

Destination ID

Varış noktası tanımlayıcısı. Zorunlu öge.

Destination name

Varış noktası adı. Zorunlu öge.

Destination address

Varış noktası adresi.

Origin ID

Kalkış noktası tanımlayıcısı. Beslemede Origin ID'yi belirtip Yandex Metrica'da E-Ticaret'i etkinleştirdiyseniz E-Ticaret objesinde Origin ID'yi ve Destination ID'yi aralarına kısa çizgi koyarak teklifin kimlik belirleyicisi olarak kullanın. Örneğin, “id”: “MOS-AMS”.

Origin name

Kalkış noktası adı.

Final URL

Teklif sayfası URL’si. Zorunlu öge.

Image URL

Görüntü bağlantısı. Önerilen görsel boyutu – bir kenarı en az 500 piksel. YRA’da gösterimler için zorunlu unsur.

Title

Teklif adı.

Price

Teklifin ISO 4217 kodlamasında para birimi kodu ile fiyatı (RUB, USD, UAH, KZT). Ondalık kısım ayırıcısı olarak noktayı (.) kullanın. Önerilen öge.

Sale price

Yeni teklif fiyatı, eski fiyattan (Price) mutlaka daha düşük olmalıdır.

  • custom_label_0
  • custom_label_1
  • custom_label_2
  • custom_label_3
  • custom_label_4

Özelleştirilmiş unsurlar. Rastgele açıklama. Latince ve Kiril alfabesi harfleri, rakamlar. Bir ögenin uzunluğu – 175 karaktere kadar.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, belirli bir kampanyaya ait tekliflere göre bir filtre ayarlayabilirsiniz.

custom_score

Özelleştirilmiş öge. Sayısal değer – sıfır veya pozitif tam sayı.

Özelleştirilmiş feed unsurları yalnızca Birleşik Performans Kampanyasında filtre oluşturmak için kullanılabilir. Reklam ögelerinin oluşturulmasını etkilemezler. Filtreler, standart filtrelerin sağlanmadığı belirli parametrelere göre teklifleri segmentlere ayırmak için kullanılır. Örneğin, teklifin karlılığına göre filtreleyebilirsiniz.

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın