Yönetici hesap

Kampanyalarınızla ilgili çalışmayı bir yönetici hesaba devredebilirsiniz.

Bu hesabın bakiyeye ve ödemelere erişimi yoktur. Ancak yönetici hesap şu erişim modlarından birine sahip olabilir:

  • yönetim;
  • düzenleme;
  • okuma.

Farklı modlar için olanaklar tabloda belirtilmiştir:

  Yönetim Düzenleme Okuma
Reklam kampanyası ayarlarını görüntüleme
İstatistikleri görüntüleme
Kampanya oluşturma ve reklam düzenleme
Raporlar ve arama sorguları istatistiklerinde her kullanıcı hesabı için analiz yapma
Yönetici hesaplar ve yeni temsilciler ekleme, ana temsilciyi değiştirme

Bir kullanıcı hesabına en fazla 20 yönetici atanabilir. Bir yönetici hesap 50 başka hesaba erişime sahip olabilir.

Erişim seviyesi Yönetim olan bir yönetici hesap, hesabınız için temsilciler ve ana temsilci atayabilir ve bunların erişim seviyelerini belirleyebilir.

Erişim nasıl verilir?

  1. Sol menüde AraçlarTemsilcileriniz seçeneğine basın.

  2. Açılan pencerede Yönetici hesaplar bölümünde Yönetici hesap ekle seçeneğine basın.

  3. Yandex Direct’te kullanılan kullanıcı adını ve erişim seviyesini belirtin (herhangi bir zamanda değiştirilebilir). Ekle düğmesine basın.

    Sadece ana temsilci olarak atanan kullanıcı hesabı seçilebilir. Ajans kullanıcı hesapları ve ajansların alt müşterileri yönetici olarak atanamaz.

Erişim talep edildiğinde, belirtilen kullanıcı hesabına Yandex Direct’te bir bildirim gelir. Kullanıcı hesabı sahibi, sol menüdeki kullanıcı adına tıklayarak daveti kabul edebilir veya reddedebilir.

Dikkat

Yönetici olarak sadece ana temsilci rolüne sahip bir kullanıcı hesabı atanabilir. Yönetici hesap sahibi, kendine temsilciler atayabilir ve ana temsilciyi değiştirebilir. Bu işlemden sonra, onların da alt hesaba erişimi olur.

Kampanyalarla çalışma

Yönetici hesaptan alt hesaba geçmek için sol menüde kullanıcı adınıza tıklayın ve Mevcut hesaplar blokunda istediğiniz hesabı seçin. Alt hesaba erişim seviyesi, adının altında belirtilmiştir.

Yönetici hesaptan tüm alt hesapların istatistiklerini görüntüleyebilirsiniz. Bunun için Raporlar bölümünde Kullanıcı hesabı verileri alanında rapor oluşturmak istediğiniz hesapları belirtin.

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın


 

Reklam ajansı aracılığıyla kaydı yapılan müşteri.