Brand Lift

Brand Lift, belirli bir reklam kampanyası veya birkaç kampanya sırasında markanın algısının nasıl değiştiğini izlemeye ve tanıtım stratejisini elde edilen verilere dayanarak yapılandırmaya yardımcı olan bir değerlendirme sistemidir.

Brand Lift araştırması, yeni medya kampanyaları için banner’lar, atlanamayanlar dâhil videolar ile kullanılabilir.

Bir araştırmada, yerleştirmenin toplam etkisini değerlendirmek için birden fazla reklam kampanyası birleştirilebilir. Anket oluştururken, marka isimlerinin metinsel adlarının yanı sıra görsel kimlik (logo veya bu yoksa şirketin tercih ettiği isim) ekleyin.

Araştırma nasıl yapılır?

Nasıl başlatılır?

Anketler için uygulanan koşullar

Sonuçlar nasıl görüntülenir?

Başka sorunuz var mı?

Dikkat

Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adı ekranın sağ üst köşesinde görüntülenir. Uzman, verilerinize yalnızca talebi işlerken erişebilecektir.

Bize ulaşın


 

Para birimi

Reklam dönemi için kampanyanın genel bütçesi (KDV hariç)

Rus rublesi

1.000.000

Tenge

1.500.000

Belarus Rublesi

8.500

İsviçre Frangı

12.000

Avro

7.000

Dolar

7.000

Türk Lirası

180.000

Para birimi

Araştırma için minimum bütçe (günlük tutar, KDV hariç)

Rus rublesi

70.000

Tenge

107.000

Belarus Rublesi

584

İsviçre Frangı

870

Avro

490

Dolar

490

Türk Lirası

12.835