Tıklama optimizasyonu
Strateji ayarları
Maksimum sayıda kurulum elde etmek için koşulları ve harcama limitini seçin:
Bu seçenek, uygulama kurulumu başına ne kadar ödeme yapacağına karar vermiş reklam verenler için uygundur.
Sistem, mümkün olduğunca çok kullanıcı çekmek üzere gösterim koşulları için teklifleri otomatik olarak belirler. Bazı gösterim koşulları için teklifler ortalama fiyatının üstünde, diğerleri için ise onun altında olur. Bir gün boyunca ortalama dönüşüm fiyatının her iki yönde dalgalanması mümkündür. Fakat o haftanın tümündeki ortalama tıklama başına fiyat, belirlediğiniz fiyatı geçmeyecektir. Sınırlamanın devam etmesi için strateji tüm takvim haftası boyunca değişiklik ve duraklama olmadan çalışmalıdır.
Bu strateji, haftalık tıklama sayısı 100'den fazla olan kampanyalar için uygundur. Kampanyada, nadir yapılan sorgularla ilgili anahtar sözcük grupları kullanılıyorsa ve haftalık tıklama sayısı 100'ün altındaysa ortalama tıklama başı fiyatın bir haftalık süre içinde en fazla 2 katı olmak kaydıyla belirttiğiniz maksimum değerin üzerine çıkmasına izin verilir.
- Tıklama başına ortalama fiyat
-
Tıklama başına ortalama fiyat, bir haftalık toplam tıklama bedeliyle aynı sürede gerçekleşen tıklama sayısının oranına göre hesaplanır; yani bir ziyaretçinin reklama tıklayarak sitenize gelmesi sonucu sizden alınan fiyatın ortalamasıdır.
En düşük tıklama başına ortalama fiyat 0,01 TL'dir. Tıklama başına fiyatın ortalama değerinin doğru belirlenmesi için Bütçe tahmini olanaklarını kullanmanız önerilir.
- Haftalık bütçe
-
Minimum bütçe tutarı 17 TL'dir.
Bu seçenek, öncelikli hedefleri maksimum sayıda ilgili ziyaretçiyi uygulamaya çekmek olan reklam verenler için uygundur.
Sistem, belirlenmiş olan bütçe çerçevesinde uygulamanın maksimum sayıda kurulumunu sağlayacak şekilde harcamayı dağıtır. Yüksek CTR (tıklama oranı) değerine sahip anahtar sözcük gruplarına sistem tarafından daha yoğun trafik sağlanır; düşük tıklanabilirlik tahminine sahip sözcük grupları için teklif değerleri düşürülür.
Sınırlamanın devam etmesi için strateji tüm takvim haftası boyunca değişiklik ve duraklama olmadan çalışmalıdır.
- Nasıl ayarlanır?
-
Kısıtlama olarak “Haftalık bütçe”'yi seçin ve bütçe miktarını belirtin.
Haftalık bütçenin minimum tutarı 17 TL'dir.
Gerçek harcama, bütçede belirtilenden, yüzde olarak birkaç puan farklı olabilir. Stratejiler arasında geçişler, bütçe değişiklikleri, kampanyanın durdurulması, zaman hedeflemenin ve kampanyanın başlangıç tarihinin değişmesi netliği etkileyebilir.
Bütçe dağılımı, zaman hedefleme ayarlarına bağlıdır. Örneğin, reklam gösterimlerini haftada 2 gün ile sınırladıysanız, sadece 2 güne bütçe dağılımı yapılır.
Bütçeden harcama yapılamıyorsa arayüzde bununla ilgili bir uyarı görür ve e-posta yoluyla bildirim alırsınız. Bu, genellikle seçilen anahtar sözcük gruplarının düşük tıklanabilirliğine, yetersiz bütçeye veya düşük en yüksek teklife işaret eder.
Gerektiğinde en yüksek tıklama fiyatını da sınırlayabilirsiniz.