Yeni arayüzde rehber

“Kampanyalarım” sayfası

Yeni arayüzde kampanyalarınız, gruplarınız ve reklamlarınızla ilgili tüm veriler tek bir pencerede gösterilir. Ana öğeler görsellerle gösterilir.

  1. Gezinme sekmeleri

    Kampanyalar, gruplar, reklamlar ve anahtar sözcük grupları gibi objeler arasında geçiş yapabilirsiniz. Önce istenilen kampanyaları işaretleyin, ardından istediğiniz sekmeye geçin, örneğin, Gruplar. Burada yalnızca seçilen kampanya gruplarını göreceksiniz.

    Benzer şekilde kampanyalardan, hızlıca reklamlara veya gruptan, anahtar sözcük gruplarına ya da tam tersine geçiş yapabilirsiniz.

  2. İşlemler

    İşlemler, seçilen objeyle birtakım işlemleri (durumu değiştirme, Rapor Sihirbazı'na veya teklif Sihirbazı'na gitme) gerçekleştirmek istediğinizde kullanılır.

  3. Kampanya verileri

    Kampanyaların, grupların, reklamların ve anahtar sözcük gruplarının çalışmasıyla ilgili tüm veriler bu blokta toplanmıştır. Sayfada sizin için önemli olan verilerin görüntülenmesi için belirli göstergeleri ekleyebilir ve silebilirsiniz. Bunun için açılan Görünüm menüsünde istenilen göstergeleri işaretleyin. Verilerin sırasını değiştirmek için Görünüm menüsünde göstergeyi istediğiniz yere taşıyın.

  4. Arama ve filtreleme

    Farklı farklı grup ya da kampanyalarda olsalar dahi belirli bir sözcüğü içeren tüm reklamları ya da belirli tıklama sayısına sahip tüm kampanyaları bulmanızı sağlar. Örneğin, sadece görseli olan reklamları göstermek için Reklamlar sekmesinde filtrede, Ayarlar → Görsel → = Açık seçin.

Sözcük grupları seçimi

Sözcük grubu seçimi, wordstat.yandex.ru servisinde Yandex kullanıcılarının yaptığı sorgulardan gelen bilgileri kullanarak, anahtar ve negatif anahtar sözcük grubu setlerinin, reklam grubuna doğru genişletilmesine yardımcı olur.

Anahtar sözcük grupları eklemek için sağ taraftaki menüde Ekle → Anahtar sözcük grubu‘na tıklayın, kampanya ve grubu seçin ve Ekle’ye tıklayın.

Sözcük grubu seçimi hakkında daha fazla bilgi edinin.

Arama ve değiştirme

Arama ve değiştirme aracı, birden fazla kampanyada veya reklam grubunda bulunan birkaç anahtar sözcük grubundaki, örneğin yazım hatalarını, tek seferde düzeltmenizi sağlar.

Sözcük grupları sekmesinse değişiklik yapmak için  → Arama ve değiştirme butonlarına tıklayın.

Arama ve değiştirme hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Fiyat teklifi belirleme

Arama'da, farklı kampanyalara veya reklam gruplarına ait olsalar dahi sözcük gruplarının büyük kısmı için hızlıca teklif belirleyebilirsiniz.

Teklifleri belirlemek için istenilen kampanyaları ve reklam gruplarını seçin. Sözcük grupları sekmesinde sözcük gruplarını seçin ve  → Teklif Sihirbazı üzerine tıklayın.

Teklif belirleme hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.

Öneriler

Öneriler, kampanyaların daha fazla tıklama ve dönüşüm getirmeleri için nasıl değiştirileceğiyle ilgili ipuçları sağlar. Direct, kampanyalarınızın verilerini analiz eder ve bunları geliştirmek için size özel öneriler getirir. Önerilerden faydalanın ve önerilerinizin sonuçlarını gözlemleyin.

Direct'in getirdiği önerileri görüntülemek için sayfanın üst kısmındaki Öneriler bağlantısına tıklayın. Öneriler hakkındaki daha fazla bilgi için tıklayın.