Kampanya istatistiği

Reklam gösterimleri başladıktan sonra kampanya sayfasında İstatistiği göster bağlantısı gösterilir. Raporları incelemek için bu bağlantıya tıklayın. Raporlardaki düzenli veri analizi sayesinde reklam kampanyasının etkililiğini arttırabilirsiniz.

Raporlardaki veriler birkaç saat içinde güncellenir. Son güncelleme zamanı her raporun altında belirtilir. Arama sorguları dışında tüm raporlar için mevcut aydan itibaren son 3 yıllık verilere erişilebilir.

Uyarı.

Kampanyayı durdurduysanız veya etkinleştirdiyseniz durumun değişmesi için 40 dakikalık bir süre gerekebilir (sistemin özellikle çok yoğun olduğu zamanlarda 3 saate kadar sürebilir). Veriler hemen rapora yansımayabilir ve kampanya durdurulduktan sonra da değişebilir.

Standart raporlar

Standart raporlar önceden belirtilen değerleri içerir.

Günlere göre istatistikler

Raporda seçilen zaman aralığına ait günlere göre veriler sıralanır; kampanya için toplam ve her reklam için ayrı ayrı veriler gösterilir.

Verileri tablonun yanı sıra ayrıca grafik şeklinde de görüntüleyebilirsiniz. Grafikte ister kampanyanın genel istatistiklerini, isterseniz reklamların her biri için istatistikleri ayrı ayrı görüntüleyebilirsiniz. Verileri grafik şeklinde görüntülemek için tablonun üstünde Grafik göster butonuna tıklayın.

Rapordaki grafik ayarları hakkında ayrıntılı bilgiyi inceleyin.

Genel istatistikler

Bu raporda her anahtar sözcük grubuna göre kampanyanın toplam çalışma süresine ait veriler yer alır. Sözcük grupları aktif ve silinen olmak üzere iki gruba ayrılır.

Günlük sözcük gruplarına göre istatistikler

Raporda her anahtar sözcük grubuna göre günlere ayrılarak istatisitik verilir.

Bölgelere göre istatistik

Bu rapor sayesinde reklamınıza daha fazla ilgi gösteren kullanıcıların bölgesini tespit edebilirsiniz.

Reklam alanlarına göre istatistik

Aramada ve ağlarda yapılan reklam gösterimleri ve tıklamaları hakkında istatistik verilerini bu raporda görebilirsiniz.

Not.

Tıklama başına fiyat hesaplanırken yalnızca Yandex arama sonuçları sayfalarındaki gösterim ve tıklamalar dikkate alınır; ağlarda ve iş ortaklarının arama alanlarındaki CTR tıklama fiyatını etkilemez.

Reklam kampanyaya Metrica bağlıysa her raporda ek olarak görüntüleme derinliği, dönüşümler, dönüşüm yüzdesi ve hedef fiyatı gösterilir.

Ayarlanabilen raporlar

Ayarlanabilen raporlarda istediğiniz veri kesitlerini ve onların görünümünü kendiniz ayarlayabilirsiniz. Bazı kesitler varsayılan olarak mevcuttur ve kapatılamaz.

Arama sorguları

Reklamlarınızın gösterildiği Yandex Arama'da yapılan sorgular bu raporda toplanır (arama iş ortakları hariç).

Bu verilere dayanarak anahtar sözcük gruplarının listesini optimize edebilirsiniz; örneğin reklamlarınızın gösterildiği konuya uygun olmayan sorguları tespit edebilir ve kampanya veya reklam grubu için negatif anahtar sözcük gruplarına ekleyebilirsiniz. Bunun yanı sıra otomatik olarak rapordaki sorguyu anahtar sözcük gruplarına ekleyebilirsiniz.

Rapor hakkında daha fazla bilgi.

Rapor Sihirbazı

İstatistiği görüntülemek için kullanışlı bir araçtır. Veriler sayesinde kampanyaya göre ayrıntılı istatistiği toplayabilir ve belirli anahtar sözcük gruplarının veya reklamların etkililiğini değerlendirebilirsiniz. Rapor Sihirbazı hakkında ayrıntılı bilgi.