Kampanya istatistiği

Reklam gösterimleri başladıktan sonra kampanya sayfasında İstatistiği göster bağlantısı gösterilir. Raporları incelemek için bu bağlantıya tıklayın. Raporlardaki düzenli veri analizi sayesinde reklam kampanyasının etkililiğini arttırabilirsiniz.

Raporlardaki veriler birkaç saat içinde güncellenir. Son güncelleme zamanını raporun altında görebilirsiniz. Arama sorguları dışında tüm raporlar için mevcut ay öncesindeki son 3 yıllık verilere erişilebilir.

Uyarı.

Kampanyayı durdurduysanız veya etkinleştirdiyseniz durumun değişmesi 40 dakika (sistemin çok yoğun olduğu zamanlarda 3 saate kadar) sürebilir. Veriler hemen rapora yansımayabilir ve kampanya durdurulduktan sonra da değişebilir.

Standart raporlar

Standart raporlar önceden belirtilen değerleri içerir.

Günlere göre istatistikler

Raporda seçilen zaman aralığına ait günlere göre veriler sıralanır; kampanya için toplam, her reklam içinse ayrı ayrı veriler gösterilir.

Verileri tablonun yanı sıra ayrıca grafik şeklinde de görüntüleyebilirsiniz. Grafikte isterseniz kampanyanın genel istatistiklerini, isterseniz reklamların her biri için istatistikleri ayrı ayrı görüntüleyebilirsiniz. Verileri grafik şeklinde görüntülemek için tablonun üstünde Grafik göster butonuna tıklayın.

Rapordaki grafik ayarları hakkında ayrıntılı bilgiyi inceleyin.

Genel istatistikler

Bu raporda her anahtar sözcük grubuna göre kampanyanın toplam çalışma süresine ait veriler yer alır. Sözcük grupları aktif ve silinen olmak üzere iki gruba ayrılır.

Günlük sözcük gruplarına göre istatistikler

Raporda her anahtar sözcük grubuna göre günlere ayrılarak istatisitik verilir.

Bölgelere göre istatistik

Bu rapor sayesinde reklamınıza daha fazla ilgi gösteren kullanıcıların bölgesini tespit edebilirsiniz.

Reklam alanlarına göre istatistik

Aramada ve ağlarda yapılan reklam gösterimleri ve tıklamaları hakkında istatistik verilerini bu raporda görebilirsiniz.

Not.

Tıklama başına fiyat hesaplanırken yalnızca Yandex arama sonuçları sayfalarındaki gösterim ve tıklamalar dikkate alınır; ağlarda ve iş ortaklarının arama alanlarındaki CTR tıklama fiyatını etkilemez.

Reklam kampanyasına Metrica bağlıysa her raporda ek olarak görüntüleme derinliği, dönüşümler, dönüşüm yüzdesi ve hedef fiyatı gösterilir.

Ayarlanabilen raporlar

Ayarlanabilen raporlarda, istediğiniz veri kesitlerini ve bunların görünümlerini kendiniz ayarlayabilirsiniz. Bazı kesitler varsayılan olup kapatılamazlar.

Arama sorguları

Reklamınızın gösterildiği ve Yandex.Arama'da yapılan tüm sorgular raporda toplanmıştır.

Bu verilerden faydalanarak anahtar sözcük gruplarının listesini düzenleyebilirsiniz; örneğin, reklamlarınızın gösterildiği konuya uygun olmayan sorguları tespit edebilir, kampanya veya reklam grubunun negatif anahtar sözcük gruplarını buna göre değiştirebilirsiniz. Ayrıca, rapordaki sorguyu otomatik olarak anahtar sözcük gruplarına ekleyebilirsiniz.

Rapor hakkında daha fazla bilgi.

Rapor Sihirbazı

İstatistiği görüntülemek için kullanışlı bir araçtır. Veriler sayesinde kampanyaya göre ayrıntılı istatistik toplayabilir, belirli anahtar sözcük gruplarının veya reklamların etkililiğini değerlendirebilirsiniz. Rapor Sihirbazı hakkında ayrıntılı bilgi.