Reklam kampanyasının etkinliğinin artırılması
Reklam kampanyanızdan daha iyi sonuç almak için;
anahtar sözcük gruplarını netleştirip yenilerini ekleyebilir,
reklam öğelerini inceleyerek daha uygun hale getirebilir,
anahtar sözcük gruplarına göre teklifleri değiştirebilir,
reklamlarınızın gösterim bölgelerini belirleyebilir,
zamana göre teklif düzenlemesini ayarlayabilir,
ağlarda gösterimler için ayrı bir kampanya oluşturabilir,
reklamlarla denemeler yapabilirsiniz.
Ayrıca reklamınızın güçlü ve zayıf yönlerini görerek verimliliğini artırmanın en etkin yöntemini seçmek için kampanya istatistik verilerini analiz edin.
Sitenizin kalitesini kontrol edin. Ziyaretçilerin çıkma sebeplerini ve sonucu nasıl iyileştirebileceğinizi Yandex Metrica yardımıyla görebilirsiniz.
Başka sorunuz var mı?
Uyarı. Müşteri Hizmetleri'nden uzmanlar, siz hangi kullanıcı adından kendileriyle iletişime geçtiyseniz, yalnızca o kullanıcı adından başlatılmış olan reklam kampanyalarıyla ilgili danışmanlık verebilirler. Kullanıcı adınızı ekranın sağ üst köşesinde görebilirsiniz. Uzman, sadece başvurunun işlenmesi sırasında verilerinize erişim kazanacaktır.