Operatörlerle sohbet

“Metin-grafik reklam” kampanyalarına işletme için Yandex.Diyaloglar tarafından oluşturulmuş aktif (yayınlanmış) sohbet ekleyebilirsiniz. Aramalarda kampanya reklamlarına sohbet başlatma butonu yerleştirilir. İlgili kullanıcılar, operatörlerinizle anında sohbet başlatabilirler. Sohbet başlatma butonuna yapılan tıklamalar reklam tıklamaları olarak sayılır.

İşletme için sohbet oluşturma ve ayarlama hakkında daha fazla bilgi için Yandex.Diyaloglar yardım sayfasına göz atın.

  1. Sohbet kutusunun faydaları
  2. Nasıl etkinleştirilir?
  3. Sohbet kutulu reklam istatistikleri

Sohbet kutusunun faydaları

Reklamlarda sohbet kutusunun bulunması şunlara yardımcı olacaktır:

  • satış hunisinin ilk aşamasında müşterilerle iletişim kurma;
  • kullanıcıların sorularına daha hızlı yanıt verme;
  • dönüşümleri artırma.

Nasıl etkinleştirilir?

1. Adım:

Yandex.Diyaloglar sohbet sayfasında Promosyonlar sekmesine gidin. Yandex.Direct ile entegrasyon bloğundaki sohbet kimliğini kopyalayın.

Not. Özellik, yalnızca moderasyondan geçen ve yayınlanan sohbetler için kullanılabilir.
2. Adım:

Sohbet, kampanya oluşturulurken veya düzenlenirken eklenebilir. Kampanya düzenleme sayfasında Gelişmiş ayarlar → Operatörle sohbet bloğunu açın ve Sohbet ekle seçeneğine tıklayın. Açılan pencereye Yandex.Diyaloglar’dan kopyaladığınız sohbet kimliğini yapıştırın. Kampanya parametrelerindeki değişiklikleri kaydedin.

Seçilen kampanyanın aramalarda gösterilen tüm reklamlarına sohbet başlatma butonu eklenecektir. Örneğin:

Reklamlardaki sohbet gösterimi Yandex.Diyaloglar’da belirlenen sohbet çalışma saatlerine bağlı değildir. Örneğin reklam gösterimi yirmi dört saat olacak şekilde ayarlanmışsa, reklamdaki sohbet kutusu da 24 saat kullanılabilir olacaktır.

Sohbet kutulu reklam istatistikleri

Reklamlardaki sohbet özelliğinin sağladığı tıklama sayısını ve bunların maliyetini Rapor Sihirbazı’nda görebilirsiniz. Rapor oluştururken Tıklama yeri dilimini ekleyin ve bu dilimde bulunan sohbet özelliğini işaretleyin.

Not. Şu sütunlardan biri seçildiğinde Tıklama Yeri kesiti geçersiz olur: Gösterimler, CTR, Ortalama gösterim pozisyonu, Ağırlıklı gösterimler, wCTR, Ortalama trafik hacmi.