Müşteri Hizmetleri
Yardım bölümlerinde aradığınız bilgiyi bulamadıysanız, bize yazın. Bu etkilidir: bize ekran görüntüleri, bağlantılar veya videolar iletebilirsiniz. Böylece sorunu daha hızlı çözer ve size yardımcı oluruz. Sorunun neyle ilgili olduğunu belirtin:
Size sadece şirketlerin Yandex Maps’te yayınlanmasıyla ilgili konularda yardımcı olabiliriz.
Başvuru ne hakkındaydı?
Bir şirket ekleme başvurusunun değerlendirilmesi 3-4 gün sürebilir. Onaylama talepleri sekmesindeki bilgileri kontrol edin.
Daha fazla zaman geçtiyse, bize yazın.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Belki de Yandex Business veritabanında zaten belirtilen verilere sahip bir şirket var – Yandex Business aramasında isim, telefon veya web sitesine göre kontrol edin.
Şirketi veritabanında buldunuz mu?
Doğrulama prosedürünü tamamlayın: bir kod alın ve şirket üzerindeki haklarınızı onaylayın.
Kurallarımıza göre, Yandex Maps’te yalnızca kullanıcıların gelebileceği fiziksel adreslere sahip şirketleri yayınlıyoruz.
Ek kontrol için lütfen aşağıdakilerin görülebildiği bir video kaydı gönderin:
- adresli bina cephesi;
- şirket tabelası;
- ofis iç mekanları.
Video kaydı tek bir dosya olarak sunulmalı ve çekim kesintisiz yapılmalıdır. Eğer bir video kaydı gönderme imkanınız yoksa, lütfen şirket kartında belirtilen adresteki mekanın kira sözleşmesini gönderin.
Eğer şirketiniz bir sağlık kuruluşu veya hurda metal toplama noktası ise, mevcut mevzuata göre bu tür şirketler faaliyetlerini yalnızca bir lisansları varsa yürütme hakkına sahiptir. Bu durumda, lütfen bize lisansınızın bir taramasını gönderin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Bir veri değişikliği başvurusunun değerlendirilmesi 3-4 gün sürebilir. Daha fazla zaman geçtiyse, bize yazın.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Belki de yapılan düzeltmeler bilgi sağlama kurallarına uymuyordur.
Bir hata buldunuz mu?
Kurallara uygun değişiklikleri yapın ve başvuruyu tekrar gönderin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Belki de çok az zaman geçti. Haritadaki düzeltmeler 2-3 gün sonra görünür. Lütfen biraz daha bekleyin.
Düzeltmeler haritada görünüyor mu?
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Otomatik operatör, başvuruda belirtilen numaraya 24 saat içinde ulaşmaya çalışacaktır. Daha sonra başvuru çağrı merkezine aktarılacaktır. 24 saat içerisinde çağrı merkezi operatörü sizi arayıp kodu iletecektir.
İlk başvurudan bir gün sonra, Yandex Business Yönetici Paneli’nde kodu tekrar talep edebilir ve otomatik operatörün aramasını bekleyebilirsiniz.
Size kodu bildirdiler mi?
Talepler sayfasında Onaylama talepleri sekmesine geçin. Kod gir butonuna tıklayın ve doğrulama kodunu belirtin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Haklarınızı sadece erişiminiz olan bir numara üzerinden onaylayabilirsiniz. Eğer numara yanlışsa, düzeltin.
- Yandex Maps’teki şirket profilinde, Hatayı düzelt → Yanlış Bilgi seçeneğine tıklayın.
- Telefon numarasını ekleyin veya düzeltin.
- Sayfanın alt kısmındaki Gönder butonuna tıklayın.
Numara değişiklik başvurusu üç gün içinde değerlendirilecektir.
Dikkat
Profilde yeni numaranın görünmesi için – onu şirket web sitesinde yayınlayın veya eski numaranızı arayacak operatöre değişikliği onaylatın.
Numara profilde görünür görünmez, haklarınızı onaylamak için kod talep edebilirsiniz.
Otomatik operatör kodu bildirdiyse ancak kod uymuyorsa, bize yazın.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Yönetici Panelinde silinen fotoğraflar, bir gün içinde Yandex Maps yayınından kaldırılacaktır. Lütfen bekleyin.
- Şirket sayfasında Fotoğraflar sekmesine gidin.
- Bir fotoğraf seçin ve sol fare düğmesini basılı tutarak istediğiniz yere sürükleyin.
“Bilgi Sahibi Tarafından Onaylanmıştır” işaretini aşağıdaki şirketler alabilir:
- sahip hakları onayladıysa;
- Yandex Business profilindeki tüm zorunlu bloklar doldurulmuşsa, buna en az üç fotoğraf eklenmesi de dahil;
- sahip verileri üç ayda bir veya daha sık güncelliyorsa.
Belki de işareti almak için tüm koşulları yerine getirmediniz.
Tüm koşulları yerine getirdiniz mi?
Yönetici Panelindeki kartın ne kadar doldurulduğunu kontrol edin, bilgileri gözden geçirin ve fotoğraflar ekleyin. Yandex Business veritabanındaki veriler 1-2 gün içinde güncellenecek ve işareti alabileceksiniz.
Geri bildirim formu aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanına başvurun. Yandex Business’taki şirket bağlantısını mutlaka belirtin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Şirket sahibi, Yandex Business’taki veri yönetimini başka bir kişiye – bir temsilciye – devredebilir. Bunu yapmak için, Erişim yetkileri bölümüne gidin, Ekle butonuna tıklayın ve temsilcinin kullanıcı adını belirtin.
Şirket üzerindeki haklarınızı onaylarsanız, şirket verileri ilgili hesabın Yönetici Panelinde kullanılabilir olacaktır:
- Şirketin bağlı olduğu kullanıcı adıyla Yandex Business’ta oturum açın.
- Kuruluşlar sayfasında, Onaylama talepleri sekmesine gidin. Şirket adının yanındaki Onayla butonuna tıklayın.
- Telefonla bir doğrulama kodu alın, hakları onaylamak için bu kodu girin. Ayrıntılı bilgi
Belki de şirket üzerindeki haklarınızı onaylamadınız.
- Kuruluşlar sayfasında, Onaylama talepleri sekmesine gidin. İlgili şirketin adının yanındaki Onayla butonuna tıklayın.
- Telefonla bir doğrulama kodu alın, hakları onaylamak için bu kodu girin. Ayrıntılı bilgi
Geri bildirim formu aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanına başvurun. Yandex Business’taki şirket bağlantısını mutlaka belirtin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Belki de Yandex Maps’teki şirket işareti, ilgili binanın sınırlarının dışına kaymıştır.
- Şirket sayfasında Bilgi sekmesine gidin.
- Adres bloğunda işaretin konumunu kontrol edin: haritanın yakınlaştırmasını artırın ve işaretin bina sınırları içinde olduğundan emin olun.
İşaret bina sınırları içinde mi?
İşareti binanın içine taşıyın ve Adresi Netleştiriyorum butonuna tıklayın. Düzeltmelerden sonra bilgiler Yandex Maps’te 3 gün içinde güncellenecektir.
Eğer işareti yeni taşıdıysanız, beklemek gerekir. Düzeltmelerden sonra bilgiler Yandex Maps’te 3 gün içinde güncellenecektir.
Eğer işaret taşındıktan sonra 3 günden fazla zaman geçtiyse veya işaret başlangıçta binanın içindeyse, geri bildirim formu aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanına başvurun. Yandex Business’taki şirket bağlantısını mutlaka belirtin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Sorunuzu ayrıntılı olarak açıklayın: Yandex Business’taki şirket bağlantısını ve sorgu örneklerini belirtin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Yandex Business’ta ağ yayıncılığı hakkında aradığınız bilgiyi Ağ Kuruluşları, XML Dosyası Üzerinden Veri Güncelleme veya CSV Dosyası Üzerinden Veri Güncelleme bölümlerinde bulamadıysanız, aşağıda bulabilir veya Destek Servisi’ne bir soru sorabilirsiniz.
Şirketleri bir ağ altında birleştirmek için aşağıdaki form aracılığıyla bir başvuru gönderin.
Yeni ağa ilişkin veriler Yandex Business veritabanına eklendiğinde, belirtilen adrese bir bildirim gönderilecektir. Genelde yeni ağın oluşturulması ve şubelerin eklenmesi yaklaşık 2 gün sürer.
Ek kontrol için lütfen her şube için kira sözleşmelerini gönderin. Bu, şirketin gerçekten var olduğundan ve kullanıcılarımızın oraya gidebileceğinden emin olmamıza yardımcı olacaktır.
Şubelerden ağ oluşturma
Bir ağa şube eklemek Kuruluşlar sayfasında yapılabilir.
-
Yandex Business’taki şirketinizi bir ağa dahil etmek için, ağ adının yanındaki
butonuna tıklayın ve Şubeyi ağa ekle seçeneğini belirleyin. Listeden ilgili şirketi seçin ve Bu Ağa Dahil Et butonuna tıklayın. -
Yeni bir şube oluşturmak ve bir ağa eklemek için, ağ adının yanındaki
butonuna tıklayın ve Şube Oluştur seçeneğini belirleyin. Açılır penceredeki Şubeyi ağa ekleme bölümünde adresi, şube telefonunu, çalışma saatlerini vb. belirtin. Ekle butonuna tıklayın.Yeni şube, verilerin 5 gün içinde kontrol edilmesinden sonra ağa dahil edilecektir. Ek kimlik doğrulama gerekmez.
-
Ağ sayfasında Şubeler bölümüne geçin. Şube Yönetimi bloğunda Manuel seçeneğini belirleyin.
-
İlgili şirketi işaretleyin ve Ağdan Çıkar butonuna tıklayın. Şirket, Yandex Maps’te hesabınıza bağlı kalacak ancak ağın bir parçası olmayacaktır.
Ağın ortak özelliklerini değiştirmek için aşağıdaki form aracılığıyla bir başvuru gönderin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Kapalı şirketlere ilişkin bilgileri saklama kararı aldığımız için şirket işareti Yandex Maps’den tamamen kaldırılamaz. Bu, kullanıcıların hem güncel hem de arşivlenmiş şirket verilerine erişebilmesi için gereklidir.
Bir ağ şubesi taşındıysa, Yandex Business’taki sayfasına gidin ve adresi değiştirin – taşınma prosedürü başlatılacaktır.
Yandex Business’ta bir ağ için bölgesel bir filtre ayarlanabilir. Bu, yalnızca belirli bir bölgedeki şirketleri içeren ayrı bir ağ oluşturmanıza yardımcı olur. Bu tür ağlar için otomatik olarak farklı bağlantılar oluşturulur ve bunlar Yönetici Panelinde ayrı bağımsız ağlar olarak görüntülenir. Bu durumda Yandex Maps’te bilgi yinelenmez.
Lütfen Yönetici Panelinizde ağlarınız için bir bölge ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edin (bu, ağ adının altında belirtilen bir şehir veya bölge olabilir). Böyle bir ağınız varsa, Yönetici Panelinden Gizle butonuna tıklayabilirsiniz.
Sorunu kendi başınıza çözemezseniz, lütfen bize Yandex Business’taki şirket bilgilerini yönettiğiniz hesabın kullanıcı adını gönderin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Bir ağ altında birleştirilmiş kartlar için ağ birliği geçerlidir – ağ için ortak veriler tüm şubelerde aynıdır: isim, telefonlar, faaliyet türleri, web siteleri. Ağın ortak verilerinde bir şey değiştirmek istiyorsanız, aşağıdaki form aracılığıyla bir başvuru gönderin.
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Sorunuz çevrimiçi şirket yayıncılığı ile ilgiliyse ve yanıtını Hızlı Başlangıç, Şirket Üzerindeki Hakların Onaylanması bölümlerinde bulamadıysanız, aşağıdaki form aracılığıyla sorun.
Hesabınızla bağlantılı olmayan bir şirketle ilgili sorunuz varsa, aşağıdaki form aracılığıyla sorun.
Objektiflik ilkemiz gereği kullanıcının negatif öznel düşüncesini yansıtan fakat koşulları ihlal etmeyen yorumları silmiyoruz. Kullanıcı yorumuna Rehber Yönetici Panelinde yanıt verebilir ve memnuniyetsizliğin nedenini öğrenebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi.
Başka sorularınız varsa, bize yazın.
İletişim Formu
Bir yorum birkaç gün içinde yayınlanmazsa, aşağıdaki nedenlerle moderasyondan geçememiştir:
- yorum, yayınlama kurallarına uygunluk kontrolünden geçemedi;
- yorum, servis kurallarını ve kullanım koşullarını ihlal ettiği için reddedildi.
Moderasyon sonucunu kabul etmiyorsanız, bize yazın.
İletişim Formu
Bir şirket hakkındaki yorumlar aşağıdaki nedenlerle kaybolabilir:
- Kullanıcı, yorumunu karttan silmiş olabilir.
- yorum, Yandex tarafından belirlenen kurallara uygunluk açısından ek bir kontrolün sonucunda yayından kaldırıldı.
Başka sorularınız varsa, bize yazın.
İletişim Formu
Daha fazla yorum nasıl toplanır hakkında bilgi için Yardım bölümünü okuyun.
Seçiminde rol oynamadığı şirket ve nesneler için derecelendirmeyi gizledik. Bu tür yerler hakkında ayrıntılı bilgi edinebilir veya bilgi paylaşabilirsiniz Yorumlar bölümünde.
Derecelendirmenin Görüntülenmediği Yerler:
|
|
Eğer derecelendirme kayboldu ancak şirketiniz listedeki kategorilere ait değilse, bize yazın.
İletişim Formu
Kurum derecelendirmesi, Yandex kullanıcılarının görüşüne göre şirketin iş kalitesinin ve popülaritesinin toplam değerlendirmesidir. Tüm puanların aritmetik ortalamasına eşit değildir. Hesaplama formülü daha karmaşıktır ve birçok faktörün etkisini dikkate alır. Ayrıntılı bilgi.
Eğer derecelendirme kullanıcı puanlarından önemli ölçüde düşükse, bize yazın.
İletişim Formu
Bir şirketin derecelendirmesi yoksa, yeterince güvenilir puan toplanmamış demektir. Sayıları, puanın kaynağına veya yazarına bağlı olarak değişebilir.
Derecelendirme hakkında daha fazla bilgi için Yardım bölümüne bakın.
Şirketinizin çok sayıda puanı varsa ancak derecelendirme yoksa, bize yazın.
İletişim Formu
Arayüzle ilgili sorularınız varsa, bize yazın.
İletişim Formu
Sorunuz yorumlar ve derecelendirmeyle ilgiliyse ve yanıtını Yandex’teki Yorumlar Hakkında Yardım, Yorum Yönetimi ve Şirketin değerlendirme puanı bölümlerinde bulamadıysanız, bize yazın.