Müşteri Hizmetleri

Yardım bölümlerinde aradığınız bilgiyi bulamadıysanız, bize yazın. Bu etkilidir: bize ekran görüntüleri, bağlantılar veya videolar iletebilirsiniz. Böylece sorunu daha hızlı çözer ve size yardımcı oluruz. Sorunun neyle ilgili olduğunu belirtin:

-
  • Fiziksel Adresi Olan Şirket Yayınlama
  • Ağlar ve Şubeler
  • Çevrimiçi Şirket Yayınlama
  • Şirket, Yandex Business’taki Hesabıma Bağlı Değil
  • Yorumlar ve derecelendirme

Size sadece şirketlerin Yandex Maps’te yayınlanmasıyla ilgili konularda yardımcı olabiliriz.

Başvuru ne hakkındaydı?

Bir şirket ekleme başvurusunun değerlendirilmesi 3-4 gün sürebilir. Onaylama talepleri sekmesindeki bilgileri kontrol edin.

Daha fazla zaman geçtiyse, bize yazın.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Belki de Yandex Business veritabanında zaten belirtilen verilere sahip bir şirket var – Yandex Business aramasında isim, telefon veya web sitesine göre kontrol edin.

Şirketi veritabanında buldunuz mu?

Doğrulama prosedürünü tamamlayın: bir kod alın ve şirket üzerindeki haklarınızı onaylayın.

Kurallarımıza göre, Yandex Maps’te yalnızca kullanıcıların gelebileceği fiziksel adreslere sahip şirketleri yayınlıyoruz.

Ek kontrol için lütfen aşağıdakilerin görülebildiği bir video kaydı gönderin:

  • adresli bina cephesi;
  • şirket tabelası;
  • ofis iç mekanları.

Video kaydı tek bir dosya olarak sunulmalı ve çekim kesintisiz yapılmalıdır. Eğer bir video kaydı gönderme imkanınız yoksa, lütfen şirket kartında belirtilen adresteki mekanın kira sözleşmesini gönderin.

Eğer şirketiniz bir sağlık kuruluşu veya hurda metal toplama noktası ise, mevcut mevzuata göre bu tür şirketler faaliyetlerini yalnızca bir lisansları varsa yürütme hakkına sahiptir. Bu durumda, lütfen bize lisansınızın bir taramasını gönderin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Bir veri değişikliği başvurusunun değerlendirilmesi 3-4 gün sürebilir. Daha fazla zaman geçtiyse, bize yazın.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Belki de yapılan düzeltmeler bilgi sağlama kurallarına uymuyordur.

Bir hata buldunuz mu?

Kurallara uygun değişiklikleri yapın ve başvuruyu tekrar gönderin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Belki de çok az zaman geçti. Haritadaki düzeltmeler 2-3 gün sonra görünür. Lütfen biraz daha bekleyin.

Düzeltmeler haritada görünüyor mu?

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Otomatik operatör, başvuruda belirtilen numaraya 24 saat içinde ulaşmaya çalışacaktır. Daha sonra başvuru çağrı merkezine aktarılacaktır. 24 saat içerisinde çağrı merkezi operatörü sizi arayıp kodu iletecektir.

İlk başvurudan bir gün sonra, Yandex Business Yönetici Paneli’nde kodu tekrar talep edebilir ve otomatik operatörün aramasını bekleyebilirsiniz.

Size kodu bildirdiler mi?

Talepler sayfasında Onaylama talepleri sekmesine geçin. Kod gir butonuna tıklayın ve doğrulama kodunu belirtin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Haklarınızı sadece erişiminiz olan bir numara üzerinden onaylayabilirsiniz. Eğer numara yanlışsa, düzeltin.

  1. Yandex Maps’teki şirket profilinde, Hatayı düzeltYanlış Bilgi seçeneğine tıklayın.
  2. Telefon numarasını ekleyin veya düzeltin.
  3. Sayfanın alt kısmındaki Gönder butonuna tıklayın.

Numara değişiklik başvurusu üç gün içinde değerlendirilecektir.

Dikkat

Profilde yeni numaranın görünmesi için – onu şirket web sitesinde yayınlayın veya eski numaranızı arayacak operatöre değişikliği onaylatın.

Numara profilde görünür görünmez, haklarınızı onaylamak için kod talep edebilirsiniz.

Otomatik operatör kodu bildirdiyse ancak kod uymuyorsa, bize yazın.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Yönetici Panelinde silinen fotoğraflar, bir gün içinde Yandex Maps yayınından kaldırılacaktır. Lütfen bekleyin.

  1. Şirket sayfasında Fotoğraflar sekmesine gidin.
  2. Bir fotoğraf seçin ve sol fare düğmesini basılı tutarak istediğiniz yere sürükleyin.

“Bilgi Sahibi Tarafından Onaylanmıştır” işaretini aşağıdaki şirketler alabilir:

  • sahip hakları onayladıysa;
  • Yandex Business profilindeki tüm zorunlu bloklar doldurulmuşsa, buna en az üç fotoğraf eklenmesi de dahil;
  • sahip verileri üç ayda bir veya daha sık güncelliyorsa.

Belki de işareti almak için tüm koşulları yerine getirmediniz.

Tüm koşulları yerine getirdiniz mi?

Yönetici Panelindeki kartın ne kadar doldurulduğunu kontrol edin, bilgileri gözden geçirin ve fotoğraflar ekleyin. Yandex Business veritabanındaki veriler 1-2 gün içinde güncellenecek ve işareti alabileceksiniz.

Geri bildirim formu aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanına başvurun. Yandex Business’taki şirket bağlantısını mutlaka belirtin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Şirket sahibi, Yandex Business’taki veri yönetimini başka bir kişiye – bir temsilciye – devredebilir. Bunu yapmak için, Erişim yetkileri bölümüne gidin, Ekle butonuna tıklayın ve temsilcinin kullanıcı adını belirtin.

Şirket üzerindeki haklarınızı onaylarsanız, şirket verileri ilgili hesabın Yönetici Panelinde kullanılabilir olacaktır:

  1. Şirketin bağlı olduğu kullanıcı adıyla Yandex Business’ta oturum açın.
  2. Kuruluşlar sayfasında, Onaylama talepleri sekmesine gidin. Şirket adının yanındaki Onayla butonuna tıklayın.
  3. Telefonla bir doğrulama kodu alın, hakları onaylamak için bu kodu girin. Ayrıntılı bilgi

Belki de şirket üzerindeki haklarınızı onaylamadınız.

  1. Kuruluşlar sayfasında, Onaylama talepleri sekmesine gidin. İlgili şirketin adının yanındaki Onayla butonuna tıklayın.
  2. Telefonla bir doğrulama kodu alın, hakları onaylamak için bu kodu girin. Ayrıntılı bilgi

Geri bildirim formu aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanına başvurun. Yandex Business’taki şirket bağlantısını mutlaka belirtin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Belki de Yandex Maps’teki şirket işareti, ilgili binanın sınırlarının dışına kaymıştır.

  1. Şirket sayfasında Bilgi sekmesine gidin.
  2. Adres bloğunda işaretin konumunu kontrol edin: haritanın yakınlaştırmasını artırın ve işaretin bina sınırları içinde olduğundan emin olun.

İşaret bina sınırları içinde mi?

İşareti binanın içine taşıyın ve Adresi Netleştiriyorum butonuna tıklayın. Düzeltmelerden sonra bilgiler Yandex Maps’te 3 gün içinde güncellenecektir.

Eğer işareti yeni taşıdıysanız, beklemek gerekir. Düzeltmelerden sonra bilgiler Yandex Maps’te 3 gün içinde güncellenecektir.

Eğer işaret taşındıktan sonra 3 günden fazla zaman geçtiyse veya işaret başlangıçta binanın içindeyse, geri bildirim formu aracılığıyla müşteri hizmetleri departmanına başvurun. Yandex Business’taki şirket bağlantısını mutlaka belirtin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Sorunuzu ayrıntılı olarak açıklayın: Yandex Business’taki şirket bağlantısını ve sorgu örneklerini belirtin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Yandex Business’ta ağ yayıncılığı hakkında aradığınız bilgiyi Ağ Kuruluşları, XML Dosyası Üzerinden Veri Güncelleme veya CSV Dosyası Üzerinden Veri Güncelleme bölümlerinde bulamadıysanız, aşağıda bulabilir veya Destek Servisi’ne bir soru sorabilirsiniz.

Şirketleri bir ağ altında birleştirmek için aşağıdaki form aracılığıyla bir başvuru gönderin.

Yeni ağa ilişkin veriler Yandex Business veritabanına eklendiğinde, belirtilen adrese bir bildirim gönderilecektir. Genelde yeni ağın oluşturulması ve şubelerin eklenmesi yaklaşık 2 gün sürer.

Ek kontrol için lütfen her şube için kira sözleşmelerini gönderin. Bu, şirketin gerçekten var olduğundan ve kullanıcılarımızın oraya gidebileceğinden emin olmamıza yardımcı olacaktır.

Şubelerden ağ oluşturma

Bir ağa şube eklemek Kuruluşlar sayfasında yapılabilir.

  • Yandex Business’taki şirketinizi bir ağa dahil etmek için, ağ adının yanındaki butonuna tıklayın ve Şubeyi ağa ekle seçeneğini belirleyin. Listeden ilgili şirketi seçin ve Bu Ağa Dahil Et butonuna tıklayın.

  • Yeni bir şube oluşturmak ve bir ağa eklemek için, ağ adının yanındaki butonuna tıklayın ve Şube Oluştur seçeneğini belirleyin. Açılır penceredeki Şubeyi ağa ekleme bölümünde adresi, şube telefonunu, çalışma saatlerini vb. belirtin. Ekle butonuna tıklayın.

    Yeni şube, verilerin 5 gün içinde kontrol edilmesinden sonra ağa dahil edilecektir. Ek kimlik doğrulama gerekmez.

  1. Ağ sayfasında Şubeler bölümüne geçin. Şube Yönetimi bloğunda Manuel seçeneğini belirleyin.

  2. İlgili şirketi işaretleyin ve Ağdan Çıkar butonuna tıklayın. Şirket, Yandex Maps’te hesabınıza bağlı kalacak ancak ağın bir parçası olmayacaktır.

Ağın ortak özelliklerini değiştirmek için aşağıdaki form aracılığıyla bir başvuru gönderin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Kapalı şirketlere ilişkin bilgileri saklama kararı aldığımız için şirket işareti Yandex Maps’den tamamen kaldırılamaz. Bu, kullanıcıların hem güncel hem de arşivlenmiş şirket verilerine erişebilmesi için gereklidir.

Bir ağ şubesi taşındıysa, Yandex Business’taki sayfasına gidin ve adresi değiştirin – taşınma prosedürü başlatılacaktır.

Yandex Business’ta bir ağ için bölgesel bir filtre ayarlanabilir. Bu, yalnızca belirli bir bölgedeki şirketleri içeren ayrı bir ağ oluşturmanıza yardımcı olur. Bu tür ağlar için otomatik olarak farklı bağlantılar oluşturulur ve bunlar Yönetici Panelinde ayrı bağımsız ağlar olarak görüntülenir. Bu durumda Yandex Maps’te bilgi yinelenmez.

Lütfen Yönetici Panelinizde ağlarınız için bir bölge ayarlanıp ayarlanmadığını kontrol edin (bu, ağ adının altında belirtilen bir şehir veya bölge olabilir). Böyle bir ağınız varsa, Yönetici Panelinden Gizle butonuna tıklayabilirsiniz.

Sorunu kendi başınıza çözemezseniz, lütfen bize Yandex Business’taki şirket bilgilerini yönettiğiniz hesabın kullanıcı adını gönderin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Bir ağ altında birleştirilmiş kartlar için ağ birliği geçerlidir – ağ için ortak veriler tüm şubelerde aynıdır: isim, telefonlar, faaliyet türleri, web siteleri. Ağın ortak verilerinde bir şey değiştirmek istiyorsanız, aşağıdaki form aracılığıyla bir başvuru gönderin.

Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma
Müşteri Servisleri Departmanına Başvurma

Sorunuz çevrimiçi şirket yayıncılığı ile ilgiliyse ve yanıtını Hızlı Başlangıç, Şirket Üzerindeki Hakların Onaylanması bölümlerinde bulamadıysanız, aşağıdaki form aracılığıyla sorun.

Hesabınızla bağlantılı olmayan bir şirketle ilgili sorunuz varsa, aşağıdaki form aracılığıyla sorun.

Objektiflik ilkemiz gereği kullanıcının negatif öznel düşüncesini yansıtan fakat koşulları ihlal etmeyen yorumları silmiyoruz. Kullanıcı yorumuna Rehber Yönetici Panelinde yanıt verebilir ve memnuniyetsizliğin nedenini öğrenebilirsiniz. Ayrıntılı bilgi.

Başka sorularınız varsa, bize yazın.

İletişim Formu

Bir yorum birkaç gün içinde yayınlanmazsa, aşağıdaki nedenlerle moderasyondan geçememiştir:

  • yorum, yayınlama kurallarına uygunluk kontrolünden geçemedi;
  • yorum, servis kurallarını ve kullanım koşullarını ihlal ettiği için reddedildi.

Moderasyon sonucunu kabul etmiyorsanız, bize yazın.

İletişim Formu

Bir şirket hakkındaki yorumlar aşağıdaki nedenlerle kaybolabilir:

Başka sorularınız varsa, bize yazın.

İletişim Formu

Daha fazla yorum nasıl toplanır hakkında bilgi için Yardım bölümünü okuyun.

Seçiminde rol oynamadığı şirket ve nesneler için derecelendirmeyi gizledik. Bu tür yerler hakkında ayrıntılı bilgi edinebilir veya bilgi paylaşabilirsiniz Yorumlar bölümünde.

Derecelendirmenin Görüntülenmediği Yerler:

  • Acil servis
  • Akvaryum
  • Amfi
  • Anahtar, Dere
  • Anne ve Çocuk Odası
  • Animasyon
  • ATM
  • Askerlik Şubesi
  • Askeri Komutan
  • Acil Durumlarda Halkın Toplanma Noktası
  • Acil İletişim Noktası
  • Acil Servis Çağrı Masası
  • Acil Sosyal Psikolojik Yardım
  • Acil Tıbbi Yardım
  • Adli Komite
  • Adli Tıp Muayenesi
  • Ankesörlü Telefon
  • Asansör
  • Atık Ayrıştırma
  • Bagaj Arabası Parkı
  • Bagaj Hizmeti
  • Bagaj Teslim Bandı
  • Bakanlıklar, Daireler, Devlet Hizmetleri
  • Bahçıvanlık Dernekleri ve Toplulukları
  • Bank
  • Büyükelçilik, Konsolosluk
  • Barış Yargıcı
  • Belediye Hizmetleri
  • Bilgi Masası
  • Bilimsel ve Üretim Organizasyonu
  • Bisiklet Parkı
  • Bozuk Para Kabul Cihazı
  • Büyük Bagaj Teslimi
  • Buz Geçidi
  • Ceza İnfaz İdaresi
  • Check-in
  • Çamaşır Kurutma Alanı
  • Çardak
  • Çevre Örgütü
  • Çocuk Acil Servisi
  • Çocuk Parkı
  • Çöp Alanı
  • Çok Amaçlı Merkez
  • Çeşme
  • Dans Pisti
  • Deneme Kabini
  • Dini Birlik
  • Diğer Gişeler
  • Deniz Uçağı Üssü
  • Deniz ve Nehir Terminalleri
  • Dernekler ve Sanayi Birlikleri
  • Dekoratif Nesne, Şeref Kürsüsü
  • Devlet Güvenlik Servisi
  • Devlet Denetim Organları
  • Devlet Trafik Müfettişliği
  • Dinlence Altyapısı
  • Dolmuş Durağı
  • Döviz Beyan Noktası
  • Duş
  • Emanet Dolabı
  • Eğitim Yönetimi
  • Ekspres Bagaj Kabulü
  • Enerji Tedariki
  • Endüstriyel Altyapı
  • Emeklilik Fonu
  • Ekspertiz
  • Engelli Tuvaleti
  • Festival
  • Fitosaniter, Veteriner Kontrol
  • Gaz Hizmeti
  • Gümrük
  • Gümrük Deposu
  • Geceleme Evi
  • Geçiş Bürosu, Güvenlik Noktası
  • Giriş Tabelası
  • Gişe
  • Göçmenlik Ofisi
  • Göl
  • Gümrük Kontrol Bölgesi
  • Hava Taşımacılığı Yönetimi ve Bakımı
  • Havaalanı Terminali
  • Hızlı Şehir İçi Ulaşım İstasyonu
  • Hazine
  • Hayır Kurumu
  • Hayvan Kafesi
  • Helikopter Pisti
  • İnternet Mağazası Ofisi
  • İnsansız Hava Aracı Durağı
  • İstasyon Görevlisi
  • Islah Evi
  • İcra Memurları
  • İletişim İşletmesi
  • İnşaat Ekspertizi ve Teknik Denetim
  • İskele
  • İçme Galerileri ve Kaynaklar
  • İstatistik Kuruluşu
  • İtfaiye İstasyonları ve Hizmetleri
  • İş Bulma Merkezi
  • Kamu Düzeni Koruma Noktası
  • Kamu Fonu
  • Kamu Grubu
  • Kamu Kuruluşu
  • Kamusal Hukuk Bilgi Merkezi
  • Katı Atık Depolama Sahası
  • Kendi Kendini Düzenleyen Kuruluş
  • Konut Sahipleri Birliği, Bahçıvanlık Ortaklığı Yönetimi
  • Köpek Parkı
  • Kurtarma Hizmeti
  • Kuyu
  • Kontrol Noktası
  • Konut Dairesi
  • Kuruluş Ofisi
  • Kuş Kafesi
  • Krematoryum
  • Lisanslama
  • Mahkeme
  • Milletvekilleri Meclisi
  • Metro İstasyonu
  • Mezarlık
  • Milis Karakolu
  • Morg
  • Motorlu Taşıtlar Kayıt Bürosu
  • Müfettişlik
  • Mühendislik Altyapısı
  • Muhtarlık
  • Nükleer Santral, Hidroelektrik Santral, Termik Santral
  • Nüfus ve Vatandaşlık İşleri (Pasaport ve Göç Hizmetleri)
  • Ödeme Terminali
  • Orman İşletme Müdürlüğü
  • Ormanlık Alan
  • Orman Parkı
  • Patent Hizmetleri
  • Pasaport Kontrolü
  • Park Bölgesi
  • Postane
  • Park yeri
  • Pazar Okulu
  • Plaj
  • Polis Karakolu
  • Radyasyon Kontrolü
  • Sanat Eseri
  • Savcılık
  • Seçim Bölgeleri
  • Sigara İçme Alanı
  • Sivil Savunma
  • Su İdaresi, Su Yönetimi
  • Stadyum Bloğu
  • Süt Mutfağı
  • Siyasi Parti
  • Sokak Sanatı
  • Sosyal Hizmet
  • Sosyal Rehabilitasyon
  • Sosyolojik Araştırmalar
  • Sosyal Sigortalar Kurumu
  • Spor Birliği
  • Spor Gişesi
  • Spor Sahası, Calisthenics
  • Standardizasyon ve Metroloji
  • Su Yolları Yönetimi ve Bakımı
  • Şarj Prizi
  • Showroom
  • Sigorta Poliçesi Dağıtım Noktası
  • Sınır Kapısı
  • Sendika
  • Sağlık ve Epidemiyoloji Servisi
  • Şehir İçi Ulaşım Yönetimi ve Bakımı
  • Tasarım Bürosu
  • Tahkim Mahkemesi
  • Tahsilat Ajansı
  • Tarımsal Altyapı
  • Teknik Envanter Bürosu
  • Tren Garı
  • Tren İstasyonu
  • Tren İstasyonundan Çıkış
  • Tıbbi ve Sosyal Muayene
  • Toplu Taşıma Durağı
  • Tramvay Durağı
  • Tüketici Haklarını Koruma
  • Taksi Durağı
  • Tapu Sicil Müdürlüğü
  • Telekomünikasyon Şirketi
  • Tekerlekli Sandalye Kiralama
  • Ticaret ve Sanayi Odası
  • Trafik Polisi Noktası
  • Trafik ceza otoparkı
  • Tribün
  • Troleybüs İstasyonu
  • Tuvalet
  • Tüketici Kooperatifi
  • Uluslararası Örgüt
  • Uzay Üssü
  • Ulaşım Altyapısı
  • Ulaşım Gişesi
  • Ukrayna İçişleri Bakanlığı Servis Merkezi
  • Ünlü Kişilerin Mezarları
  • Ücret Tahsilat Noktası
  • Ürün ve Hizmet Sertifikasyonu
  • Uydu İletişim Operatörü
  • Vergi Dairesi
  • Veterinerlik ve Sağlık Denetimi Laboratuvarı
  • Vestiyer
  • Veda Salonu
  • Yandex Akıllı Cihazlar
  • Yandex Taksi Merkezi
  • Yılbaşı Ağacı Toplama Noktası
  • Yol İnşaatı ve Onarımı
  • Yolcu Hizmetleri (Check-in)
  • Yolcu Olmayan İstasyon
  • Yönetim
  • Yönetim Ofisi
  • Yurt
  • Şehir Telefon Şebekesi

Eğer derecelendirme kayboldu ancak şirketiniz listedeki kategorilere ait değilse, bize yazın.

İletişim Formu

Kurum derecelendirmesi, Yandex kullanıcılarının görüşüne göre şirketin iş kalitesinin ve popülaritesinin toplam değerlendirmesidir. Tüm puanların aritmetik ortalamasına eşit değildir. Hesaplama formülü daha karmaşıktır ve birçok faktörün etkisini dikkate alır. Ayrıntılı bilgi.

Eğer derecelendirme kullanıcı puanlarından önemli ölçüde düşükse, bize yazın.

İletişim Formu

Bir şirketin derecelendirmesi yoksa, yeterince güvenilir puan toplanmamış demektir. Sayıları, puanın kaynağına veya yazarına bağlı olarak değişebilir.

Derecelendirme hakkında daha fazla bilgi için Yardım bölümüne bakın.

Şirketinizin çok sayıda puanı varsa ancak derecelendirme yoksa, bize yazın.

İletişim Formu

Arayüzle ilgili sorularınız varsa, bize yazın.

İletişim Formu

Sorunuz yorumlar ve derecelendirmeyle ilgiliyse ve yanıtını Yandex’teki Yorumlar Hakkında Yardım, Yorum Yönetimi ve Şirketin değerlendirme puanı bölümlerinde bulamadıysanız, bize yazın.

İletişim Formu