Şirket Üzerindeki Hakların Onaylanması

Yandex Business’te bir şirket profilini, Sahip, Temsilci veya Temsilci (Web Yöneticisi) rolüne sahip bir kullanıcı yönetebilir. Daha fazla bilgi için Kullanıcı Rolleri bölümünü okuyun.

Şirket üzerindeki haklarınızı onaylamak için, bir kod alın ve onu forma girin.

Not

Şirket için yanlış bir telefon numarası belirtilmişse, onu düzeltin.

Kod Almak

Şirket için Kod

  1. Şirketinizi Yandex Business veya Yandex Maps’te bulun.

    1. Kuruluşlar sayfasına gidin.

    2. Sayfanın üst kısmındaki Arama alanına şirket adını yazın ve butonuna tıklayın. Aramayı daraltmak için bölge adını girin.

      Örnek

    3. Arama sonuçlarında şirketinizi bulun ve Erişim izni al butonuna tıklayın.

    1. Şirketi bulun ve Yandex Maps’teki profilini açın.

    2. Bu kuruluşun sahibi siz misiniz? butonuna tıklayın

    Not

    Eğer Yandex Maps’teki şirket profilinde Sahip Bilgilerin Güncelliğini Takip Ediyor işareti varsa, Bu kuruluşun sahibi siz misiniz? bağlantısı görünmeyecektir – bu durumda şirket için kodu Yandex Business üzerinden alın.

  2. Açılan Şirket haklarını onaylayın penceresinde, haklarınızı onaylamak için kullanmak istediğiniz telefon numarasını listeden seçin. Bu bir cep telefonu veya sabit hat numarası olabilir. Eğer telefon numarası belirtilmemişse, şirketi Yandex Maps’te bulun, Hatayı düzelt butonuna tıklayın ve açılan pencerede telefon numarasını belirtin.

  3. Eğer şunu seçtiyseniz:

    • Sabit hat numarası – Telefonla doğrula butonuna tıklayın. Telefon numarasında sesli menü varsa, Sesli menü var seçeneğini işaretleyin.
    • Cep telefonu numarası – kod alma yöntemini seçin (arama veya SMS).

Onay için sizi yakında arayacağız penceresine yönlendirileceksiniz.

Kodu bildiren bir SMS veya operatör araması bekleyin ve kodu Onay Kodu alanına girin. Eğer beklemek istemiyorsanız – pencereyi kapatın ve kodu daha sonra girin (bkz. Eğer kod zaten varsa).

Not

Eğer 3 gün içinde operatör sabit hat numaranıza ulaşamadıysa, bu ulaşamadığı veya sabit hat numarasının bir nedenden dolayı doğrulamadan geçemediği anlamına gelir. Bu durumda, Yandex Maps’te Hatayı düzelt butonu aracılığıyla ek bir telefon numarası ekleyin ve haklarınızı onaylayın.

Ağ için Kod

  1. Kuruluşlar sayfasına gidin.

  2. Sayfanın üst kısmındaki Arama alanına şirket adını yazın ve butonuna tıklayın. Aramayı daraltmak için bölge adını girin.

    Örnek

  3. Arama sonuçlarında ağı seçin ve adındaki bağlantıya tıklayın.
  4. Belirli bir bölgedeki şubeleri bağlamak için ülke ve bölgeyi belirtin.
  5. Bu zincir bana ait butonuna tıklayın.
  6. Şirket haklarını onaylayın penceresinde, kod alma yöntemini seçin – SMS ile onayla veya Telefonla doğrulaelefon.
  7. Hakları doğrulamak için kullanmak istediğiniz telefon numarasını seçin.
  8. Kodu Al butonuna tıklayın ve pencereyi kapatın.

Otomatik operatör sizi geri arayacak ve kodu bildirecektir. Veya size bir kod mesajı gelecektir.

Kod zaten mevcut ise

  1. Talepler, Onaylama talepleri sekmesine gidin.
  2. Kodu Girin’e tıklayın.
  3. Alınan kodu girin.

Sıkça sorulan sorular

Numara Profile Bağlı Değil veya Değişti

Haklarınızı sadece erişiminiz olan bir numara üzerinden onaylayabilirsiniz. Eğer numara yanlışsa, düzeltin.

  1. Yandex Maps’teki şirket profilinde, Hatayı düzeltYanlış Bilgi seçeneğine tıklayın.
  2. Telefon numarasını ekleyin veya düzeltin.
  3. Sayfanın alt kısmındaki Gönder butonuna tıklayın.

Numara değişiklik başvurusu üç gün içinde değerlendirilecektir.

Dikkat

Profilde yeni numaranın görünmesi için – onu şirket web sitesinde yayınlayın veya eski numaranızı arayacak operatöre değişikliği onaylatın.

Numara profilde görünür görünmez, haklarınızı onaylamak için kod talep edebilirsiniz.

Profile Hangi Numara Bağlanabilir

Hakları onaylamak için hem sabit hat hem de cep telefonu numarası bağlanabilir.

Öneri

Hakları onaylamak için, sesli menü veya santral bulunmayan direkt numaraları bağlayın. Bu şekilde işlem daha hızlı ilerleyecektir.

Kod bana ulaşmadı. Ne yapmalıyım?

Profile bağladığınız numaranın doğru olduğunu kontrol edin. Numara nasıl düzeltilir – bkz. soru Numara Profile Bağlı Değil veya Değişti.

Eğer numara doğruysa, kodu tekrar talep edin. Eğer kod hala ulaşmadıysa, destek birimine başvurun.

Beni aramadılar. Ne yapmalıyım?

Profile bağladığınız numaranın doğru olduğunu kontrol edin. Numara nasıl düzeltilir – bkz. soru Numara Profile Bağlı Değil veya Değişti.

Eğer numara doğruysa, otomatik operatör ulaşamamış olabilir. Bu durumda başvuru çağrı merkezine aktarılacaktır. Üç gün içinde çağrı merkezi operatörü sizi geri arayacak ve kodu bildirecektir.

Eğer operatör hala geri aramadıysa, aramayı tekrar talep edin veya destek birimine başvurun.

Şirket veya ağ üzerindeki haklar başka nasıl onaylanabilir?
  • Webmaster aracılığıyla.

    Eğer haklar bu şekilde onaylanamadıysa, destek birimine başvurun.

  • Ağ şirketleri, kurumsal bir etki alanındaki kişisel olmayan bir hesap kullanarak haklarını onaylayabilir. Bunun için destek birimine başvurmanız gerekir.

Şirket üzerindeki haklarım onaylandıktan sonra hangi rolü alacağım?

Şirket üzerindeki haklarınız onaylandıktan sonra size Sahip rolü verilecektir. Eğer şirkette zaten böyle bir kullanıcı varsa, size Temsilci rolü atanacaktır.

Ben şirketin sahibi olduğum halde neden bana Temsilci rolü verildi?

Şirkette zaten Sahip rolüne sahip bir kullanıcı var. Bunu düzeltmek için, Sahip rolündeki kullanıcıdan bu rolü size yeniden atamasını isteyin veya destek birimine başvurun.

Destek mektubu



Ayrıca şu servise de geçebilirsiniz: