Yandex Business’te bir şirket profilini, Sahip, Temsilci veya Temsilci (Web Yöneticisi) rolüne sahip bir kullanıcı yönetebilir. Daha fazla bilgi için Kullanıcı Rolleri bölümünü okuyun.
Sayfanın üst kısmındaki Arama alanına şirket adını yazın ve butonuna tıklayın. Aramayı daraltmak için bölge adını girin.
Örnek
Arama sonuçlarında şirketinizi bulun ve Erişim izni al butonuna tıklayın.
Şirketi bulun ve Yandex Maps’teki profilini açın.
Bu kuruluşun sahibi siz misiniz? butonuna tıklayın
Not
Eğer Yandex Maps’teki şirket profilinde Sahip Bilgilerin Güncelliğini Takip Ediyor işareti varsa, Bu kuruluşun sahibi siz misiniz? bağlantısı görünmeyecektir – bu durumda şirket için kodu Yandex Business üzerinden alın.
Açılan Şirket haklarını onaylayın penceresinde, haklarınızı onaylamak için kullanmak istediğiniz telefon numarasını listeden seçin. Bu bir cep telefonu veya sabit hat numarası olabilir. Eğer telefon numarası belirtilmemişse, şirketi Yandex Maps’te bulun, Hatayı düzelt butonuna tıklayın ve açılan pencerede telefon numarasını belirtin.
Eğer şunu seçtiyseniz:
Sabit hat numarası – Telefonla doğrula butonuna tıklayın. Telefon numarasında sesli menü varsa, Sesli menü var seçeneğini işaretleyin.
Cep telefonu numarası – kod alma yöntemini seçin (arama veya SMS).
Onay için sizi yakında arayacağız penceresine yönlendirileceksiniz.
Kodu bildiren bir SMS veya operatör araması bekleyin ve kodu Onay Kodu alanına girin. Eğer beklemek istemiyorsanız – pencereyi kapatın ve kodu daha sonra girin (bkz. Eğer kod zaten varsa).
Not
Eğer 3 gün içinde operatör sabit hat numaranıza ulaşamadıysa, bu ulaşamadığı veya sabit hat numarasının bir nedenden dolayı doğrulamadan geçemediği anlamına gelir. Bu durumda, Yandex Maps’te Hatayı düzelt butonu aracılığıyla ek bir telefon numarası ekleyin ve haklarınızı onaylayın.
Eğer numara doğruysa, otomatik operatör ulaşamamış olabilir. Bu durumda başvuru çağrı merkezine aktarılacaktır. Üç gün içinde çağrı merkezi operatörü sizi geri arayacak ve kodu bildirecektir.
Eğer haklar bu şekilde onaylanamadıysa, destek birimine başvurun.
Ağ şirketleri, kurumsal bir etki alanındaki kişisel olmayan bir hesap kullanarak haklarını onaylayabilir. Bunun için destek birimine başvurmanız gerekir.
Şirket üzerindeki haklarım onaylandıktan sonra hangi rolü alacağım?
Şirket üzerindeki haklarınız onaylandıktan sonra size Sahip rolü verilecektir. Eğer şirkette zaten böyle bir kullanıcı varsa, size Temsilci rolü atanacaktır.
Ben şirketin sahibi olduğum halde neden bana Temsilci rolü verildi?
Şirkette zaten Sahip rolüne sahip bir kullanıcı var. Bunu düzeltmek için, Sahip rolündeki kullanıcıdan bu rolü size yeniden atamasını isteyin veya destek birimine başvurun.