Yandex.Direct'te kullanım

Yandex.Audience segmentleri “Hazır” duruma getirildikten hemen sonra Yandex.Direct'te kullanılabilir.

Yandex.Audience ile gösterim koşulları

Reklam grubu için ağlarda gösterim koşulunu reklam grubu düzenleme sayfasında hedef kitle seçim koşulları veya kullanıcı profili ayarları yardımıyla belirleyebilirsiniz. Kural dizisini oluştururken Audience segmentlerini kullanın:

Audience segmentlerini ve Yandex.Metrica hedeflerini/segmentlerini içeren gösterim koşullarını belirleyebilirsiniz. Örneğin, Yandex.Audience segmentinden son 30 günde sitenizi ziyaret edip hiçbir satın alma gerçekleştirmeyen kişileri seçmek istiyorsanız 2 kural dizisi oluşturun:

Hedef kitle seçme koşulları ve kullanıcı profili ayarları hakkında daha fazla bilgi.

Teklif düzenleme

Teklif düzenleme sayesinde Yandex.Direct reklamlarına yapılan tıklamaların fiyatını belirli hedef kitle (örneğin, Audience segmentine uygun bir hedef kitle) için artırabilir veya azaltabilirsiniz. Bu özelliğin ayarlarına kampanya parametreleri sayfasında veya reklam grubu düzenleme sayfasındaki Teklif düzenlemeleri bloğundan ulaşabilirsiniz.

Teklif düzenlemeleri hakkında daha fazla bilgi.

İstatistikler

Hedef kitle seçim koşullarının ve kullanıcı profilinin uygulandığı reklamların gösterim ve tıklanma istatistikleri Rapor Sihirbazı'ndan alınabilir. Ardından Kampanyalarım sayfasındaki Tüm kampanyalar için istatistikler bağlantısından geçin ve Rapor Sihirbazı adlı sekmeyi seçin. Zaman aralığı belirtin ve Kesitler bloğundaki Gösterim koşulu öğesini seçin. Gösterim koşulu türü → hedef kitle seçim koşulu veya Gösterim koşulu türü → kullanıcı profili filtresini ekleyin.

Rapor Sihirbazı hakkında daha fazla bilgi için tıklayın.