Хороший кинотеатр, цены приемлемые, попкорн дешевле, чем везде или больше по объёму, есть детская комнатка и батут для ожидания - очень дорогие... 100р пять минут! Фильмы крутят только русские (как и везде) - крайне бездарные! Лучше бы советскую классику поставили - и то пользы было бы в разы больше! Ряды узковаты - не задев сидящих не пройти! Залов всего два - красный и синий, так что выбор не велик... В будни народу вообще нет! Видео нормальное, звук не бьёт по ушам, что радует, к удобству кресел отношусь так: если не испытываю дискомфорта, значит норм... Здесь - норм! В целом, на четверочку...
Konforlu koltukları ve mükemmel sesi olan güzel ve modern bir sinema salonu. İki sinema salonu, masalı büfe. Kanepeli bir seans için dinlenme / bekleme alanı vardır. Çocuklar için slot makineleri.
Bu sinemayı sık sık ziyaret ediyoruz. Büyük ekranda film izlemek tamamen farklı bir algı ve duygudur. Bilet fiyatları makul.
Bu sinemayı ikinci kez ziyaret ediyorum. İlki yıllar önceydi. Patlamış mısır için çok insan vardı, tedavi için salona da dönüş oldu. Doğru, bunlar izin gününde "Fiksikler" idi. Cuma akşamı "Peygamber" sezonunun yeniliği için ikinci kez aileyle bir araya geldik, "mavi salon". Sorunlar patlamış mısır aşamasında başladı, ödeme için kartları kabul etmiyorlar (arıza, internet yok veya başka bir küresel sorun). İki bilet gişesi var, ilkinde bana nakit veya transfer yoluyla ödeme yapmayı teklif ettiler, başka hiçbir şey yapamadım. Terminalin çalıştığı başka bir kasaya gitmeyi teklif etmediler, zaten kasada patlamış mısır geçirdiğini ve ödemem gerektiğini savunarak. Başka bir kasaya geçtim ve orada patlamış mısır aldım. Gişedeki gençler, kalabalık ve sıra oluşturmamak için hızlı kararlar vermelidir. Kasiyere uygun şekilde ödeme yapmak her zaman mümkün değildir. Ve eğer bir çözüm varsa, neden acele edip bana nasıl ödeme yapacağımı düşünmek zorunda kaldım. Sonra telefonumdaki elektronik biletlerin quar koduyla salona girdik. Yerlerini aldılar. Yine herhangi bir sorun olacağını düşünmeden odadan çıktım. Bu, her fırsatta sorunların ortaya çıktığı sinemaya ilk gezim. Geri döndüm, salona gitmek için telefonunu getirdim. Doğal olarak, terminal koltukların dolu olduğunu gösteriyor. Biletçinin şüphe gölgesi olmayan, bana şüpheyle bakan, koltukların dolu olduğunu söylediği şey. Bu doğru, arkadaşlarım tarafından. Peki sırada ne var? Quar kodunu terminale getirerek biletlerin varlığını kanıtlıyorum, bunlar benim koltuklarım, sorun nedir? Çıktığımı söylemeliyim. Beyler, cidden mi? Bu sistemde çalışan bir kişi ayakta duruyor ve koltukların dolu olduğu gerçeğine gözlerini çarpıyor ve bir kişi bileti sunarak geçmek istiyor. Genel olarak, sinema fena değil. Seans, patlamış mısır, içecekler için uygun fiyatlar. Salon normal, koltuklar oldukça rahat. Ancak "mavi salon" çok sayıda insanı barındırıyor. Davlumbazlar çok iyi çalışmıyor, nefes alacak hiçbir şey yok. Ne yazık ki kendimi kötü hissettiğim için ayrılmak zorunda kaldım. Çok baskıcı bir ortam. Personelin iletişim kültürüne göre sıkılaştırılması gerekiyor. Gişedeki gençler ve yaşlı biletçiler arzulanan çok şey bırakıyor. Ayrı bir konu tuvalet. Bu bir kabus, yoldaşlar.