Oda ve bilgi işaretleri mükemmel. Büyük bir otopark var. Ancak şoföre yardım etme işini yapan personel çok profesyonel değildir. 3 kez oldu, 3 farklı çalışan taşıyıcıya izin vermeye çalıştı. Biri için işe yaramadı.
Bu hizmetin uzmanları prensipte aferin ama anladığım kadarıyla Yandex'in diğer hizmetleriyle herhangi bir etkileşimleri yok, örneğin Yandex drive vb. ve diğer hizmetlerle ilgili sorulara cevap veremiyorlar. Tabii ki, Yandex drive'ın başka bir hizmet olduğunu ve Yandex yemeği gibi bir taksi olmadığını anlıyorum, çünkü Yandex çok büyük bir şirket ama yine de bana makinelerle ilgili bir şey olduğunu, en azından uzmanların genel anlamda bilebileceğini düşünüyordum. Genel olarak, Yandex Zagreb, orta Rusya'daki tüm taksilerin kendisi için ve bunun için eksi. Tekel böyle bir şeydir
Başlangıç olarak, burada kalite kontrol hizmeti bulunmamaktadır. Bu destek, sürücüye bir limitmiş gibi bir anda yanıt veriyor. Sorunlu sorular bire bir çözülür. Çalışanlar olarak sürücüler için zararlı müşterilerden herhangi bir koruma yoktur. İşte bir örnek : Sürücünün derecelendirmesi derecelendirmeye bağlıdır. Ve bu değerlendirme, yorum yapılmadan kırmızı düğmeye yanlışlıkla basılarak bozulabilir. Böylece kontrol hizmeti, sürücünün gelecekteki kusurlarını düzeltmesinin nedenini bile bulamıyor. Bu sevis burada değil, ama bir çeşit algoritma var))). Sürücü hala sarhoş, vicdanlı olmayan müşterilerden korunmuyor. Paraya para yatıranlar ve aynen böyle yuvarlananlar. Ve sonra özel olarak çatışmaya neden olurlar ve aynı zamanda size kötü bir not verebilirler. Ve yine buna karar verilmiyor. Her ne kadar nakit siparişi tamamen devre dışı bırakmak mümkün olsa da!!!! Ama hayır, kendin anlarsın, ama komisyonu kesinlikle senden kendi lehlerine tutacaklar. Ve ne olduğunu hiç merak etmiyorlar. Evet ve buradaki her şey sürücünün değil hizmetin lehine inşa edildi. Nromal siparişler istiyorsanız,% 'in daha fazla ödeyeceği bir tarife seçin. Navigasyon sistemindeki bir arıza da şimdi normal bir olgudur. Performans için en önemli şey, reddetme için verilen bir top 2 veya 4'ü kaldırmaktır. Yani bir günde. İki kez bir aksaklık oldu. Onları siparişlerde bile görmedim, ama mükemmel olarak geldiler ve yine destek 0. Havaalanında elektronik sıraya giriyorsunuz, bir saat bekliyorsunuz. Yine, navigasyon nedeniyle uygulamada bir aksaklık var ve sizi tekrar kuyruğun sonuna atıyor. Senin zamanın da paradır. Ancak hiçbir destek yoktu. Tüm algoritma ve sistem. Tüm bunlar bu tür arızalar bir kez düzenlenebilir olsa da, elektronik olanı fiziksel olana değiştirin. Kartın girişte ve çıkışta aktarılmasıyla. Ultime tarifesinde en azından. Öyleyse hepiniz sabrınız var, sinirlerinizi gerçeğe harcamayın. Ama sadece algortm'u ve sistemi gözlemleyin