PVZ çalışanının iğrenç tavrıyla karşı karşıya kaldılar. 5 Aralık tahmini saat 20:20- 20:35'tir. Genç adamla birlikte avito'dan paketler göndermeye geldiler, kapıdan kibirli bakışlar ve sözler aldık, 12 kilograma kadar paket gönderiyoruz. Her soruya kabalık ve sıfır cevapla karşılaştık. Yani, kaç kilomuz olduğunu nasıl anlayabileceğimiz belli değil, hamile kalanların kabalığından sonra ölçekler bulundu. Ambalajın hayır olduğu söylendi (resmi bilgiler farklı olmasına rağmen). Ne düşünebileceğimizi sordular mı? Nasıl gönderebilirim? (Sonuçta mantıklı olan şey, bu hizmeti tam olarak sağlayan ve teslimat mekanizmasına aşina olan bir kişiye geldiğimizdir ... sorularımızı cevaplamak için tam bir isteksizlik ... çalışanın evine geldiğimizi ve paketleri veren ve gönderen şeyle tam olarak ilgilenen bir teslim noktasına değil, bir şeyler istediğimizi hissetmek. Kibarca bizden daha fazla hakarete uğrayan (zaten kişinin kişiliğini etkileyen, ki bu hiç de kabul edilemez) kaba olmamamızı istedi, paketlerinizi oraya SDEK'E gönderdiler ... Alıntı yapıyorum "dilenci teslimatlarınızı avito'dan aldık" ve ne istediğinizi 100 ruble için 12 kg düzenliyorlar ». Kuralları öğrendiğim kadarıyla, 100 ruble için bile gönderme hakkımız vardı. Bu arada, bu şeyleri hayır kurumuna göndermek istedik, buna çok ihtiyacı olanlara ... şikayette bulunmak için kendimi tanıtmamı istedim, çalışan reddetti. Arkamızdaki diğer müşteriye bizi daha da kaba davranmaya, şikayet etmeye ve yargılamaya başladı. Lütfen bu durumu anlamanızı ve geri bildirimde bulunmanızı rica ediyorum. Ya da Rospotrebnadzor ve Federal Vergi Dairesi'nin denetim organları aracılığıyla bir avukatla resmi bir cevap isteyeceğim. Yandex hakkında da resmi bir şikayet bıraktım.
Nadiren yorum yazıyorum, ama hiç olumsuz yorum yazmıyorum, ama bu sefer değil.
İnsanlara karşı bu kadar kaba bir tavrı ilk kez görüyorum ... bu noktadan birkaç kez parsel aldım, hiçbir zaman iyi bir izlenim kalmadı.
Kaba davranıyorlar, dürtüyorlar, yanıyorlar, söylemelerine, soruya sakince cevap vermelerine ve yardım etmelerine söz vermiyorlar - bu kesinlikle bu PVZ çalışanları hakkında değil.
Durumlardan biri, paketi işten alırken meydana geldi. Noktaya geldim, sms'den alma kodunu aradım, ardından kaba bir «böyle bir sipariş bulamayacağım, barkoda ihtiyacım var, sizin adlandırdığınız şeyin paketinizle hiçbir ilgisi yok» geldi. Barkodu nerede bulabileceğimi netleştirdikten sonra, çünkü yandex market uygulamasında yoktu ve Zya'dan ne sipariş ettiğimi açıkladıktan sonra (kodun Yandex üzerinden olacağını bilmeden), yine önyargılı bir şekilde "orada ne tür bir paketiniz olduğu umurumda değil, aslında Yandex'e bir taksi bakmanız gerekiyor"
Bugün makbuz üzerine ödeme ile bir paket almaya geldim - ödemenin QR koduyla yapıldığını söylüyorum. Kibirli bakış ve QR kodumuz olmadığı, nakit veya kartla olmadığı ifadesi. Soruyorum: nasıl olmaz? Böyle olamaz, o zaman neden bu konuda hiçbir yerde söylenmiyor veya belirtilmiyor?
Her seferinde oradan ne kadar sipariş aldığımı, noktadan ayrıldığımda kendimi tiksindirici hissettim.
Beceriksizlik, ihmal ve kabalık, bu PVZ'NİN çalışanları ile ilgilidir. Konumu benim için çok uygun olmasına rağmen, ondan daha fazla sipariş vermeyeceğim…
Siparişleri açmak için bir masa satın alın. Operatör masasının yanında onun için bir yer var. Siparişler alçak bir sandalyeye konuyor. Üzerinde hala paketler var. Siparişler zaten sümük üzerinde asılı olan dar bir rafta kontrol ediliyor ve duvardan düşecek bir şeye bak. Çalışan bir iyilikle sipariş verir, ödeme alındıktan sonra ödendiğinde titrer. Tükürmüş gibi duruyorsun