Arama
Rotalar
Yandex Maps • Tula • Teslimat noktası

Yandex Market

Değerlendirme 3,6
83 puan
Açılış 09:00
+7 (495) 157-00-20
Telefonu göster
Puzakova Street No:19А, Tula
Kaydet
Siteye git
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Teslimat noktası Yandex Market, Tula, foto
Teslimat noktası Yandex Market, Tula, foto
14 daha
Genel bakış
Fotoğraf
24
Yorumlar
35
Şubeler
Özellikler

Adres

Puzakova Street No:19А, Tula
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

+7 (495) 157-00-20
Telefonu göster
market.yandex.ru

Mesai saatleri

Açılış 09:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Gertsena Street
178 m
2
Gertsena StreetShtykovaya StreetMoskovskaya Zastava
Park yerlerini göster

Özellikler

Şehirlerarası kargo taşımacılığı
Market satıcıları için gönderim
Ödeme yöntemi:kartla ödeme, online
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap
Değerlendirme 3,6
83 puan
Burayı değerlendirin

35 yorum

Varsayılan
Анастасия С.
5. seviye şehir uzmanı
5 Aralık 2024
PVZ çalışanının iğrenç tavrıyla karşı karşıya kaldılar. 5 Aralık tahmini saat 20:20- 20:35'tir. Genç adamla birlikte avito'dan paketler göndermeye geldiler, kapıdan kibirli bakışlar ve sözler aldık, 12 kilograma kadar paket gönderiyoruz. Her soruya kabalık ve sıfır cevapla karşılaştık. Yani, kaç kilomuz olduğunu nasıl anlayabileceğimiz belli değil, hamile kalanların kabalığından sonra ölçekler bulundu. Ambalajın hayır olduğu söylendi (resmi bilgiler farklı olmasına rağmen). Ne düşünebileceğimizi sordular mı? Nasıl gönderebilirim? (Sonuçta mantıklı olan şey, bu hizmeti tam olarak sağlayan ve teslimat mekanizmasına aşina olan bir kişiye geldiğimizdir ... sorularımızı cevaplamak için tam bir isteksizlik ... çalışanın evine geldiğimizi ve paketleri veren ve gönderen şeyle tam olarak ilgilenen bir teslim noktasına değil, bir şeyler istediğimizi hissetmek. Kibarca bizden daha fazla hakarete uğrayan (zaten kişinin kişiliğini etkileyen, ki bu hiç de kabul edilemez) kaba olmamamızı istedi, paketlerinizi oraya SDEK'E gönderdiler ... Alıntı yapıyorum "dilenci teslimatlarınızı avito'dan aldık" ve ne istediğinizi 100 ruble için 12 kg düzenliyorlar ». Kuralları öğrendiğim kadarıyla, 100 ruble için bile gönderme hakkımız vardı. Bu arada, bu şeyleri hayır kurumuna göndermek istedik, buna çok ihtiyacı olanlara ... şikayette bulunmak için kendimi tanıtmamı istedim, çalışan reddetti. Arkamızdaki diğer müşteriye bizi daha da kaba davranmaya, şikayet etmeye ve yargılamaya başladı. Lütfen bu durumu anlamanızı ve geri bildirimde bulunmanızı rica ediyorum. Ya da Rospotrebnadzor ve Federal Vergi Dairesi'nin denetim organları aracılığıyla bir avukatla resmi bir cevap isteyeceğim. Yandex hakkında da resmi bir şikayet bıraktım.
Orijinalini göster · Русский
5
Kurumun yanıtını göster
Мерлен
3. seviye şehir uzmanı
8 Mart
Nadiren yorum yazıyorum, ama hiç olumsuz yorum yazmıyorum, ama bu sefer değil. İnsanlara karşı bu kadar kaba bir tavrı ilk kez görüyorum ... bu noktadan birkaç kez parsel aldım, hiçbir zaman iyi bir izlenim kalmadı. Kaba davranıyorlar, dürtüyorlar, yanıyorlar, söylemelerine, soruya sakince cevap vermelerine ve yardım etmelerine söz vermiyorlar - bu kesinlikle bu PVZ çalışanları hakkında değil. Durumlardan biri, paketi işten alırken meydana geldi. Noktaya geldim, sms'den alma kodunu aradım, ardından kaba bir «böyle bir sipariş bulamayacağım, barkoda ihtiyacım var, sizin adlandırdığınız şeyin paketinizle hiçbir ilgisi yok» geldi. Barkodu nerede bulabileceğimi netleştirdikten sonra, çünkü yandex market uygulamasında yoktu ve Zya'dan ne sipariş ettiğimi açıkladıktan sonra (kodun Yandex üzerinden olacağını bilmeden), yine önyargılı bir şekilde "orada ne tür bir paketiniz olduğu umurumda değil, aslında Yandex'e bir taksi bakmanız gerekiyor" Bugün makbuz üzerine ödeme ile bir paket almaya geldim - ödemenin QR koduyla yapıldığını söylüyorum. Kibirli bakış ve QR kodumuz olmadığı, nakit veya kartla olmadığı ifadesi. Soruyorum: nasıl olmaz? Böyle olamaz, o zaman neden bu konuda hiçbir yerde söylenmiyor veya belirtilmiyor? Her seferinde oradan ne kadar sipariş aldığımı, noktadan ayrıldığımda kendimi tiksindirici hissettim. Beceriksizlik, ihmal ve kabalık, bu PVZ'NİN çalışanları ile ilgilidir. Konumu benim için çok uygun olmasına rağmen, ondan daha fazla sipariş vermeyeceğim…
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Ирина Ф.
2. seviye şehir uzmanı
19 Aralık 2024
Siparişleri açmak için bir masa satın alın. Operatör masasının yanında onun için bir yer var. Siparişler alçak bir sandalyeye konuyor. Üzerinde hala paketler var. Siparişler zaten sümük üzerinde asılı olan dar bir rafta kontrol ediliyor ve duvardan düşecek bir şeye bak. Çalışan bir iyilikle sipariş verir, ödeme alındıktan sonra ödendiğinde titrer. Tükürmüş gibi duruyorsun
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı