İmtiyazlı zincir fırın-kafe. İyi organize edilmiş, iyi iç mekan, hamur işlerinin seçimi ve kalitesi hoş, fenchogs, kahveye dayalı çok çeşitli içecekler, hazır öğle yemekleri ürün yelpazesinde yer alıyor. Mobil uygulama kullanıcıları için bir sadakat programı var. Kahve fiyatları diğer kahve dükkanlarına göre daha düşük tutuluyor. Personel genç adamlar, gülümseyen, yardımsever. Genel olarak, yemek servisi yeri fena değil. Eksilerden, satışta pişirme ile ilgili ilginç pozisyonların sık sık bulunmadığını not ederdim. Aynı anda biraz pişirdiklerini anlıyorum, böylece hamur işleri yetersiz kalmıyor, ama yine de. Ziyaretçilerin yüksek doluluğu nedeniyle, kasada genellikle bir kuyruk vardır, özellikle de kasaya yaklaşan bir sonraki müşteri ne istediğine yeni karar vermeye başlıyorsa. Bu nedenle satın alma sürecini hızlandırmak için birkaç kez benzer işlevselliğe sahip komşu bir kuruma gittim. Peki, kahve dükkanı en azından sabah 7: 30'da kahve satmak için açılmasaydı, ancak sabah 7: 00'de iyi olsaydı, bu iyi bir rekabet avantajı olurdu, çünkü birçok insan sabah 7'de işe gider ve o sırada memnuniyetle "kahveyi yanlarında" alırlardı.
Kurum iyi, pathos ve kibirli yüzler olmadan, iç mekan güzel, hamur işleri lezzetli, çorbalar ve salatalar var, personel cana yakın, cana yakın, bir çocuk köşesi var.
Dileklerden- daha kaliteli kahve için kahve makinesini yenilemek.
Genel olarak burayı tavsiye edebilirim.
İyi günler, geri bildirimimi bırakmak istiyorum. Önce olumluyla başlayacağım, evet, kurum fena değil, hamur işleri taze ve lezzetli, kasada servis yeterli. Ama 12/05/2024 tarihinde bu kuruma girdim ve memnun kalmadım, kasada dumanlı, buruşuk bir görünüme sahip genç bir adam duruyordu, lahana ve yumurtalı turta istedim, bana veriyorlar, oturuyorum ve mantarlı turtanın olduğunu anlıyorum, ama onlara alerjim var, bunu çocuklara söylüyorum, şu anda lahanalı turtaları olmadığını söylediler, ama aynı zamanda bana lahanalı turta gibi vurdular, ama hiç vermediler. Ve bugün ikinci durum oldu, sarımsaklı hafif bir baget istedim, birkaç kez daha aydınlık olduğunu söyledim, bana bir torbada verdiler, ayrıldım ve işe geldiğimde bagetin karanlık olduğunu keşfettim. Siparişlerin bundan sonra karıştırılmaması için çalışanlarla bir konuşma yapmanızı rica ediyorum, çünkü geçen sefer mantarlı turta yemediğim için şanslıydım, aksi takdirde bunun için üzülürdüm ve ayrıca kasada ayık olmayan insanlar görmek istemiyorum, çok hoş olmayan bir his gelişiyor, bu yüzden siparişler de karıştırılıyor. Lütfen harekete geçin.