Yardım istemek istedim, aradım, durumu son birkaç haftadır kısa huzmenin titrediğini açıkladım. Sorularıma genel olarak kaba bir şekilde cevaplar aldım ya da belki bu ayarlara dahil edildi, siz geleceksiniz Jeneratörü kaldıracağız, kontrol edeceğiz ve bunların fabrika ayarları olduğu ortaya çıkacak vb. Bu zaman ve para, başka bir yere dönelim. Arabanın 5 yaşında olduğunu, kilometrenin 80.000 olduğunu ve bunun birkaç hafta önce başladığını söylüyorum. Fiyatı sordum, fişi 1900 ile 5000 bin arasında konuşuyor. Daha spesifik olarak söyleyin diyorum, arabanın markasını zaten biliyorsunuz ve daha önce söyledikleri gibi, kaba davranmaya başladığı ve telefonu bıraktığını söylediği deneyimler var.
Potansiyel müşterilerle bu tür iletişimin kabul edilemez olduğunu düşünüyorum!
Organizasyona ilk defa ulaşmıyorum. Bir gün jeneratörü getirdiğimde tekrar arayacağımızı söylediler. Bir saat sonra jeneratörünüzle her şey yolunda ve onaracak hiçbir şeyi olmayan sözlerle geri aradılar (sorunu başka bir yerde arayın). Sembolik olarak 300r aldılar ve barış içinde serbest bıraktılar. Bunun sadece ustanın veya alıcının dürüstlüğünden değil, her şeyden önce yönetimden ve organizasyondaki düzenin nasıl düzenlendiğinden bahsettiğini düşünüyorum.
Всем привет ✋🏾, делюсь своим опытом ремонта машины тойота Эстима 2001г. в мастерской " Вольтаж": ребята трудяги, работяги и делают всё на совесть, уже неоднократно к ним обращаюсь. Часто в фирменных салонах нас заворачивали, здесь мы нашли выход и качественную работу. Всем рекомендую.