1) Sıra yaklaşık 15 arabadan oluşuyordu.
2) 2 terminale zar zor ulaştıktan sonra 10 dakika boyunca orada durdum, 1 terminale 3 araba giderken mobil siparişim vardı, sadece numarayı söylemeliydim ve 1 dağıtımda insanlar menüden arıyorlardı.
3) Ödeme için geldim. Operatör, mobil siparişleri nasıl kıracağını anlamıyor, "yaşlıyı" bekliyorlardı.
4) Terminalle ilgili iddiaya göre: "Ah, orada bir şey kırıldı, yeniden başlatmamız gerekiyor, vb. Öyleyse bariyeri dikin! İnsanların çalışmayan bir terminale uğramasını önlemek için.
5) İade üzerine otoparka gönderildiler. 15 dakika daha bekledim.
Genel olarak, bu ilk kez şiddetli bir şey değil.
Bir şeyler atıştırmak istiyorsanız, geçişte bir ekmek almaya gidin, zamanınızı boşa harcamamak için burada durmayın.
Geceleri yemek sipariş etmek için uğradık, çok kaba bir şekilde iletişim kuruyorlar, hiçbir şey sormuyorsunuz, aslında var, satamayacağımızı söylüyorlar, bunu ilk kez duyuyorum ve bir şey olup olmadığını soruyorsunuz (örneğin tuvalete gidiyorsunuz), çok kaba bir şekilde cevap veriyorlar «hayır yapamazsınız» insanlara zorbalık yapıyormuş gibi doğru cevap vermediler, geceleri çok kibarca hizmet ediyorlar, şimdiden şoktayım!!!
Eylül 2024'ten itibaren Moskova'dan dönersek akşamları buraya gelmeye başladılar. Yemeklerle ilgili bir şikayet yok, ancak servis hızı önemli ölçüde düştü. Personeli azalttıklarını söylüyorlar, ancak pencerede görünen sayıya göre durumun böyle olduğunu söyleyemezsiniz. Belki iyi çalışmaktan yoruldunuz? 5-7 araba 15-20 dakika hizmet veriyor...