İyi günler! Yakınlarda çalıştığım ve ara sıra ara sıra bir şeyler atıştırmak için koştuğum için bu kuruma sık sık giderim. Birkaç hoş olmayan anı not etmek isterim:
1. Çoğu zaman, hafta içi böyle bir «yükleme» olmasa bile, siparişe bir şey bildirilmiyor
2. Belirli bir bileşenin çıkarılması istendiğinde, bu madde sırayla belirtilmiş olmasına rağmen, bunu genellikle unuturlar. Çok fazla sipariş olursa gezinmenin zor olduğunu anlıyorum, ancak çalışanların ayrıntılara biraz daha dikkat etmelerini istiyorum. Bütün insanlar her şeyi yemez. Siparişi hemen kontrol etmek her zaman mümkün değildir, çünkü yoğun bir gün, izin vb. Varsa kalkıp izlemek için boş masa yoktur.
Bu nüanslar nedeniyle, bir şeyi değiştirmek veya eklemek için sürekli olarak kuruma geri dönmeniz gerekiyor, bunun için zaman alıyor, sadece alışveriş merkezinin «misafirlerinin» değil, aynı zamanda oraya gidecek zamanı olmayan diğer çalışanların da Filoda sipariş verdiğini unutmayın.
Patates kızartması ve rustik dışında yemekle ilgili soru yok. Her ikisi de normal şekilde pişmemiş. Rustik bir şekilde, büyük olasılıkla, büyük boyutu nedeniyle, dilimlerin normal şekilde pişememesi nedeniyle.
Genel olarak, bu noktalar herkesin «Lezzetli ve Nokta" nın karakteristiğidir» ancak bugün bundan tamamen yoruldum, çünkü kuruma geri dönme fırsatı olmadığından, dayanamayacağım soğanlı Büyük bir Hit yemek zorunda kaldım ve ödediğim patates kızartması olmadan yapmak zorunda kaldım. Öğle yemeği mahvoldu.
Sadece normal yemek yemek istedim, soğanları çıkarmak için oturmamak, zevksiz yemek yemek ve ayrıca patatessiz yemek istedim.
Bu adamın adı Roman.
Restoranın en büyüğü olduğunu söylüyor.
Rezervasyon yaptırmak için kasaya geldim. Beni görünce kasanın çalışmadığını söyledi(hangi sebeplerden dolayı açıklamadı). Tamam dedim ve self servis yoluyla sipariş vermeye gittim (önce self servis yoluyla sipariş vermeye gitmedim çünkü çok kalabalık vardı ve bilet gişesi tam anlamıyla boştu). 30 saniye sonra başka bir kişinin ve kasada duran herkesin siparişini kabul etmeye başladı!! Ona geldim ve bir duyuru istedim. O sadece beni görmezden gelmeye başladı!! Ve başka bir sipariş almak istedim!! Ona soruyorum ama o sadece dikkat etmedi.
Bir restoranda çalıştım ve ne zaman çok işim olduğunu ve insanların ne kadar gergin olduğunu biliyorum, ama böyle davranmaya gerek yok. Bu, restoran yöneticisine layık olmayan akademik bir davranış değildir!!
Belki de yabancı olduğumu görebildiğim için mi?! Yoksa sakalım mı var ?!!
Bir yabancı kasada durduğunda onu *** adresine göndereceksin ve bu bir Rus olduğunda, siparişini memnuniyetle kabul ediyorsun!!
Dürüst olmak gerekirse, eğer özür dileseydi, sakinleşirdim ve unuturdum, ama sanki incitici bir şey yapmamış gibi devam etti!
Desteği aradım ve olan her şeyi açıkladım. Çok anlayışlıydılar ve yapılması gerekenleri yapmaya söz verdiler!
Teşekkürler, Roman!
Neredeyse her gün sizinle öğle yemeği yiyorum ve şimdi bunu herkese söyleyeceğim)
Not: Geri kalan incelemeleri okuyacaksınız!!! Korku basittir.
Dün bu harika kurumdaydım. Siparişi hızlı ve doğru bir şekilde topladılar, ancak 2 eksiklik var. 1) 5 sıcak yemek sırasına 2 peçete koyduk. 2) Patateslerin yarısı ezildi ve birkaç patates fazla pişirildi. Lütfen çalışanları kaç peçete koymanız gerektiği hakkında bilgi edinmenizi rica ediyorum. Buraya tekrar gelmekten memnuniyet duyarım.