MFC'NİN elverişli konumu, güler yüzlü çalışanları, nispeten hızlı hizmeti. Fotoğraf kabini var, çok uygun.
Ancak, herhangi bir nedenle bağıran, soruları çözmeyen, yardım sağlamayan «yerel çılgın» bir çalışan (47 pencerede oturuyordu) var. İnsanlar kendi sorularını, herkesin belgelerle farklı durumlarını çözmeye geliyor. Bu "yoldaş" sadece iş görünümü yaratıyor.
19 Şubat 2025 saat 14:00'te ziyaret ettim
Karedeki MFC DOROGOMİLOVO Kievsky tren istasyonu.
Çok sayıda ziyaretçi var ve tüm bilgisayarlar iş başındaydı.
Ben 79 yaşındayım ve yardım için bir danışmana başvurdum.
Bir ziyaretçiden diğerine koştu ve sorunu sonuna kadar çözmedi. Çok fazla yaygara vardı ama somut bir karar almadım.
Bir buçuk saatten fazla bir süre, 40 yıldan fazla bir süredir yaşadığım evin dışında ikamet eden bir park yeri ayarlayamadım.
Radyonov'un danışmanı Anastasia
Sakin, özenli, sabırlı ve okuryazar
15 dakika içinde resmileştirdim ve soruma karar verdim.
İtirazın tamamlanmasına yardım etti …
VİCDANLI çalışması için ona teşekkür ediyorum ve
SADECE BANA DEĞİL, BİRÇOK ZİYARETÇİYE DE etkili BİR hizmet
Tüm ekibe başarılar diliyorum ve TÜM ZİYARETÇİLERE SAYGILI ve EŞİT davranmak diliyorum.
Yönetimden MÜKEMMEL işi not etmesini rica ediyorum
DANIŞMANIN
RODİONOVA ANASTASİA'NIN.
👍👍👍
Moskova Şehri
20.02.2025 tarihinde
Bayramtaryan Julieta.
Geniş oda, girişte yardımsever personel, pencerelerde kibar çalışanlar, hızlı ve kaliteli hizmet, soruların çoğuna hazır cevaplar. Genel izlenim harika bir MFC, ancak mükemmelliğin sınırı yok!