Очень вежливый и профессиональный состав операторов-консультантов. Спасибо им всем большое за оперативность в работе и компетентность! Проблема для пожилых людей и инвалидов именно в МФЦ Бирюлево Западное: 1. не указаны номера автобусов от ст. пассажирская до МФЦ; 2. Из-за ремонта в МФЦ Бирюлево Восточное здесь перенаплыв населения и большие очереди, больным и пожилым людям, хотя после стояния в длинной очереди стали предлагать талоны записи на следующие дни, но ездить многократно по одному и тому же вопросу из Бирюлево Восточного в Бирюлево Западное пожилым и инвалидам весьма затруднительно, зачастую приходится заказывать такси. Как то эти проблемы нужно решать и ускорить ремонт МФЦ в Бирюлево Восточном, который говорят будет завершен только через два года!
Çok uygun. Yetkili çalışanlar açıkça açıklıyorlar.
İçeride beklerken rahat, elektronik kuyruk var. Temiz. Kafe. Her şey ziyaretçilerin rahatlığı için. Teşekkür ederiz!
Bu mfc'yi ilk kez 30.11.24'te ziyaret ettim, Doğumuz onarım için kapalı. Sırada 40-45 dakika beklemek 14 yaşındaki Maria kızı bazı konularda pek yetkin değil ( belki de öğreniyor?), ama kibardı ve sorumu anlamaya çalıştım. Ona afedersiniz. İkinci ziyaret bugün 12/07/24 saat 16: 35'teydi, bu yüzden resepsiyonda oldukça iyi beslenmiş bir kız, soruma bakmadan adını görmedi, bir bilet verdim ve onun hatasından dolayı yarım saatten fazla beklemiştim. Pencereye girdikten sonra, m140 bileti çok tatsız bir kadın işçiden reddedildi. Yine de, itici olmayan bir görünüme sahip insanlar insanlarla çalışmalı, ancak bu sorun değil... Sanki beni reddettiği için mutluydu. Resepsiyonda iyi beslenmiş kişi özür dilemedi bile ama bana bir şey de sundu. Aynı akşam ziyaretim bir kez daha saat altıda saat oldu. Ve ooo.... halluya!!🙏 Gerçek uzman Maria'ya geldim pencere 4, bilet m152... O ne kadar iyi, zeki ve sadece insan. İyileştirilmiş ruh haliniz, sorunu çözdüğünüz ve genel olarak insanlara yardım ettiğiniz için çok teşekkür ederim Maria!!!!