Her şey rasyonel olarak düşünülmüş, temiz, iyi aydınlatma, dinlenmek ve uçuşu beklemek için bolca yer var, check-inin başlangıcına ilişkin bilgiler iyi bir şekilde teslim edilmiş, belgeleri kontrol ederken tüm talimatları net bir şekilde yerine getirmeniz, pasaportunuzu tarayıcıya doğru bir şekilde koymanız ve kameralara doğru bir şekilde bakmanız gerekir, bununla ilgili sorunlar ortaya çıkarsa, tekrar geçerken incelemeye gönderilirler. geri uçtuğunuzda, hızlandırılmış geçişte tekrar sorun yaşayacaksınız.Eve hatıra olarak getirdiğiniz deniz kabukları veya diğer hediyelik eşyalar gibi taşınması yasak olan eşyaların yanı sıra, taşınacak eşyaların ve miktarın incelenmesinde sadık bir tutum, önce taşıma kurallarını öğrenmeniz gerekir.
Terminal küçük, kompakt ve genel olarak kullanışlıdır. Sayılara göre olağan raf tahsisi yerine 2 kayıt bölgesi, Alan1 ve Alan2.
Fly Dubai için Bölge 1, Emirates için bölge 2. Buradaki diğer havayolları hizmet vermiyor.
Check-in hızlı, sınır geçişi elektronik ve kalkışta sadece anında, varışta daha uzun, ancak kabul edilebilir.
Büyük bekleme odası, çok insan var ama oturacak bir yer var. Starbucks, mcduck ve diğer yiyecekler stokta.
Çok bölgeli büyük bir gümrüksüzlük.
Özel kontrolden hemen sonra solda, her zaman meşgul olan ve bir sıra düzenlemek yerine sizi kelimelerle tekmeleyen beceriksiz çalışanlarla iğrenç bir şekilde çalışan iş salonu. Sadece dışarı attık.
Aksi takdirde sorun değil.
Geçenlerde Dubai'deki Terminal 2 üzerinden seyahat ettim ve ne yazık ki deneyimlerimden pek memnun kalmadım. Terminal modern olanaklar ve çeşitli mağazalar sunsa da ciddi bir sorunla karşılaştım — tıkanıklık.
Beklemek için rahat bir yer olarak beklediğim öncelikli hizmet veren yolcu salonu doluydu. Yoğun saatlerde orada çok insan vardı ve benim için yeterli oturma yeri yoktu. Check-in ve güvenlik kontrolleri için kuyruklar da uzundu ve bu da daha fazla stres yarattı.
Öncelikli yolcular için salonun daha sakin ve konforlu olmasını bekliyordum ama ne yazık ki bu beklentilerimi karşılamadı. Gelecekte terminal yönetiminin alanın düzenlenmesine ve tüm yolcular için hizmetin iyileştirilmesine daha fazla dikkat edeceğini umuyorum.
Genel olarak, temizlik ve güler yüzlü personel gibi bazı olumlu yönlere rağmen, salonun tıkanıklığı hoş olmayan bir izlenim bıraktı.