Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Banka

TBank

Değerlendirme 4,3
8022 puan
Kapanışa 23 dk.
8 (800) 555-25-50
Telefonu göster
2nd Khutorskaya Street No:38Ас26, Moscow
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Banka TBank, Moskova, foto
Banka TBank, Moskova, foto
53 daha
Genel bakış
Fotoğraf
63
Yorumlar
4465
Özellikler

Adres

2nd Khutorskaya Street No:38Ас26, Moscow
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Дебетовые карты
8 (800) 555-25-50
Telefonu göster
www.tbank.ru

Mesai saatleri

Kapanışa 23 dk.
Çalışma günleri

Nasıl gidilir

Dmitrovskaya
1.16 km
2
DmitrovskayaPetrovsky ParkDinamo
2nd Khutorskaya Street
206 m
4
2nd Khutorskaya StreetPolyclinicSolomennoy Storoshki DriveNinth Arbitration Court of AppealDmitrovsky passage
Park yerlerini göster

Özellikler

Rusya Merkez Bankası verilerine göre
Güncel:27.04.2025
Tür:merkez ofis
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Uluslararası adı:TBank
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

18:00Genellikle orta yoğun
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz

Yakındaki benzer yerler

CarPrice
Yönetim ofisi
Değerlendirme 4,6
OBI
Yapı Mağazası
Değerlendirme 4,7
Сувенир-дизайн
Yönetim ofisi
Değerlendirme 4,3
RTI
Ar-Ge şirketleri
Değerlendirme 4,4
Mazda Motor Rus
Belediyeler, Devlet Daireleri
Değerlendirme 4,2
Roberto Bravo
Yönetim ofisi
Değerlendirme 4,2
Mitsubisi korporeyshn rus
Yönetim ofisi
Değerlendirme 2,6
Petrovich
Yönetim ofisi
Değerlendirme 4,3
АПК Стойленская Нива
Yönetim ofisi
Puan yok
Inditex
Yönetim ofisi
Değerlendirme 4,2
Değerlendirme 4,3
8022 puan
Burayı değerlendirin

4465 yorum

Varsayılan
Дмитрий
6. seviye şehir uzmanı
26 Kasım 2024
Herkese iyi akşamlar! T-bankası hakkındaki görüşlerimi paylaşmak isterim. Hizmetten her zaman çok memnun kaldım, uzun süre uygundu. Oleg Tinkoff gerçekten dünyanın en iyi bankasını yarattı. Ama ne yazık ki, er ya da geç her şeyin sonu gelir. Ve iyi hizmet ve vicdanlı çalışma için de. Son zamanlarda T-bank'ın çok vicdansız eylemleriyle karşı karşıya kaldım. Banka, geri ödemelerde açıkça hile yapıyor. Belirli kategoriler için artan bir geri ödeme teklif ederek, banka sonunda onları tahakkuk ettirmez, sorunun çözümünü çeşitli bahanelerle birkaç hafta (veya ay) erteler. Sonuç olarak, hiçbir zaman ve hiçbir yerde yazılmayan bazı koşulların ihlal edildiği için tahakkukun amaçlanmadığını açıkça bildiriyor. Bu yılın Eylül ayının sonunda, T-Yatırımlarında artan geri ödeme kategorisini seçmem istendi - hesabın yenilenmesinin% 50'si (maksimum tahakkuk: 3000₽). Ay sonuna kadar geri ödeme tahakkuk ettirilmedi. Birkaç kez destek için yazdım. Her seferinde sorum çeşitli bahanelerle ertelendi (asistanların kaba sorularından bahsetmiyorum bile). Sonuç olarak, bazı koşulların ihlal edildiği iddiasıyla bilgilendirildim. Söylenecek başka bir şey yok. Artık banka ile çalışma arzusu yok. Bu bir aldatmacadır. Finam Komisyoncusuna geçmeyi düşünüyorum ve kartı VTB'DE açacağım. Böyle bir aldatmacayla tekrar görüşüyorum. Geçen yıl Tinkoff Sigortası için bana para iadesi gelmedi. Yazık. Banka çok güzeldi. Mahvettiler!
Orijinalini göster · Русский
254
32
Kurumun yanıtını göster
Артем Кузнецов
17. seviye şehir uzmanı
20 Mart
Harika banka. Birkaç yıldır kullanıyorum. Çok iyi geri ödeme, gerçekten harika promosyonlar yakalayabilirsiniz. Defalarca yüzde 100 nakit geri ödemeyle ücretsiz mal satın aldım. Tüm destek çağrıları yardımla sonuçlandı. Kullanışlı uygulama. Uzaktan servis yapın. Kurye tüm kartları getiriyor. İlk kayıtta sım kart verdiler. Oldukça iyi dolaşım ücretlerine sahip oldukları ortaya çıktı. Tek dezavantajı, mevduatlardaki faiz çok fazla değil, bu yüzden parayı başka bir bankada saklıyorum. Genel olarak tavsiye ederim.
Orijinalini göster · Русский
6
34
Kurumun yanıtını göster
Aleksandr Pomazenko
4. seviye şehir uzmanı
16 Mart
Bankayı 2020'den beri kullanıyorum. Müşteri odaklılığına, çok gelişmiş bir uygulamanın varlığına, süper duyarlı desteğe hoş bir şekilde şaşırdım. Bankayı akrabalarına ve arkadaşlarına tavsiye etti. İlk çanlar isim değişikliğinden sonra başladı. Döviz kurunda kaybedilen desteğin yetersizliği nedeniyle nakit yuan satın almak gerekiyordu, çünkü atm'den en yerel eylemleri gerçekleştirmek gerekliydi. Son saman, müşteri olarak korkunç tavrıydı. Ücretleri başka bir bankaya aktardım, tüm ücretli abonelikleri iptal ettim. Artık banka kullanmayı planlamıyorum. Şimdilik t
Orijinalini göster · Русский
43
3
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı