Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Kuyumcular

Sunlight

Değerlendirme 4,4
204 puan
Açılış 10:00
8 (800) 234-99-99
Telefonu göster
Aminyevskoye Highway No:6, Moscow
Kaydet
Uygulamayı indir
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Kuyumcular Sunlight, Moskova, foto
Kuyumcular Sunlight, Moskova, foto
20 daha
Genel bakış
Ürün ve servisler
Haberler
4
Fotoğraf
30
Yorumlar
77
Şubeler
Özellikler

Vitrindekiler

Цепи
Бриллианты Якутии
Серебро
Золото Италии
Часы
Свадьба
Подарочные карты
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Aminyevskoye Highway No:6, Moscow
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

8 (800) 234-99-99
Telefonu göster
sunlight.net

Mesai saatleri

Açılış 10:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Davydkovo
1.09 km
2
DavydkovoAminyevskayaKuntsevskaya
Аминьевская эстакада
225 m
4
Аминьевская эстакадаMatveevskaya StreetMatveevskaya Street, 36Aminyevskoe HighwayAminyevskoe Highway, 14
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Yandex Maps'te kurumumun reklamını yap

Ziyaret yoğunluğu ve çalışma saatleri

03:00Kapalı
Pt
Sa
Ça
Pe
Cu
Ct
Pz
Değerlendirme 4,4
204 puan
Burayı değerlendirin

77 yorum

Varsayılan
3loY_Dexter
7. seviye şehir uzmanı
7 Aralık 2024
Yukarı çıkmanızı tavsiye ederim, fiyatlar ısırmıyor, çalışanlar yardımsever, yeterli. Aileye hediyeler aldım, her şey herkese uygun ve uygundu. Mücevherlerin yaklaşık% 30'u ve% 50'si güzel, kızların yüzüne indirimler yapıldı Aynı zamanda, her türlü biblo hediye olarak gelir, ama güzel, teşekkür ederim!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Екатерина Ш.
2. seviye şehir uzmanı
20 Aralık 2024
Geçenlerde bu kuyumcuyu ziyaret ettim, mükemmel parçayı bulmak için ama ne yazık ki deneyimim tam bir hayal kırıklığı oldu. Hizmetin başlangıcından itibaren izlenim olumsuzdu. Personel gereken ilgiyi göstermedi ve çalışanlardan birinin bana dikkat etmesi için uzun süre beklemek zorunda kaldım. Danışman nihayet yaklaştığında, son derece beceriksiz tavsiyeleri durumu daha da kötüleştirdi. Beni ilgilendiren yüzükle ilgili ayrıntıları açıklığa kavuşturdum ve dehşete kapılmış bir şekilde özellikleri hakkında bilinçli olarak yanlış bilgiler aldım. Sonuç olarak, belirtilen parametrelere uygun olduğuna inanarak ürünü satın aldım, ancak eve geldiğimde bariz eksiklikler buldum.Malları iade etmeye çalışmak gerçek bir mücadeleydi. Güvensizlik ve saldırganlıkla karşılandım ve elbette bu sadece ateşe yakıt kattı. Kendimi aldatılmış ve son derece hayal kırıklığına uğramış hissediyorum, çünkü mücevherlere olan güven sadece finans meselesi değil, aynı zamanda duygusal önem meselesidir. Umarım deneyimlerim başkalarına bir uyarı görevi görür ve mağaza hizmetlerinin kalitesini gözden geçirir.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Алина К.
4. seviye şehir uzmanı
20 Aralık 2024
ALTIN TESLİM EDİLİRKEN ALDATILDILAR Hizmetten memnun olmadığımı söylemek için hiçbir şey söylemedim, kocamı aynı alışveriş merkezinde çalıştığı için 3.33g altını teslim etmesi için gönderdim, 1 g altını 3600 olarak yazdılar, aynı bilgiler sitede, telefonda ve her yerde. Sadece onlar için, bu mağaza (veya neşeli danışmanlar), ürünlerin toplam kütlesinin 10 g'dan az olması durumunda, 1 gramlık fiyatın belirtilen miktarın altında olduğu bir kural icat etti, bu kural hakkında kocanın imzalamayı başardığı sözleşmedeki ile tam olarak aynı yerde yazılmadılar, ancak daha sonra bu konuda Kocası altını tartmaya izin verdi, danışmanları işlerini yapmayı umursamıyorlar, rızası olmadan kesip altını "kontrol etmenin" mümkün olduğuna karar verdiler, bundan sonra doğal olarak ürünlerle hiçbir şey yapamayacaksınız, (bu arada destek olarak buna hakları olmadığını da yazdılar) sözleşmeyi imzaladıktan ve 9.900 (3.600 × 3.33 \ u003d 12000 yerine) aldıktan sonra hiçbir şey söyleyecek vakti bile yoktu, bir yerde aldatıldığını fark etti, ne tür bir saçmalık olduğunu sordu ve ona böyle söylendi, burada 10 yıllık bir kural var. , kimsenin tekrarlamadığım ve hakkında hiçbir yerde yazılmadığım, destekte belirtildiği gibi, bu kuralın olmadığını söylüyor. Şikayeti söyledikten sonra danışmanların durumu umursamaması harika, kocası şikayeti yazdı ve bir hafta boyunca dikkatini çektiler, şikayeti değerlendirdikten sonra onunla iletişime geçtiler ve bir sözleşme imzaladığı için söylediler (muhtemelen icat edilen kuralın yazılmadığını dikkate almadılar) parayı ona iade etmeyecekler, ancak sunlight kartını sadece onlarla harcayabileceğiniz 2000 bonusluk bir ücret karşılığında doldurdular, bu yüzden piyasada uzun yıllar devam eden bir şirketin kendi parasını tutmamaya karar vermesi ve böyle bir şakayla kurtulabileceğimi düşünmesi ilginç, mahkemeye dava açacağım. Bu kuruluş için tüm belgeler mevcut olduğu için sorun ve manevi zarar için hepinize teşekkür ederim, muhtemelen bunun için 2 binden fazla ödemeniz gerekecek
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı