11 gün internete bağlanamıyor!
Ocak ayı başlarında bağlantı için başvurudan ayrıldım, ayrıntıları açıklığa kavuşturmak için sadece bir hafta sonra benimle iletişime geçtim.
Telefon görüşmesinden sonra hemen ödedim. Ödemeden sonra (15 Ocak), ustanın 3-10 gün içinde gelip bağlanacağına söz verdiler. Bunca zaman boyunca ustadan tek bir çağrı bile olmadı!
Bugün (26 Ocak) yardım hattını kırdım, cevap aldım!
Sanki diğer vicdansız ödeyenlerin mali deliklerini kapatmaları gerekiyormuş gibi boşanma kokuyor!
Bölgede benzer ağlar için bağlantı imkanı olmadığı için başka bir sağlayıcı seçemeyiz.
Hepsinin en kararsız ve düşük kaliteli sağlayıcısı! Kullanırken internet hızı beyan edilenden 2 kat daha düşüktü. Sürekli iletişim kesintileri, internetin normal kullanımını imkansız hale getirir. Hız aynı zamanda günün saatine de bağlıdır, eğer çok sayıda kullanıcı varsa)) Bunlara nasıl davranılacağı sorulursa, hiçbir fikrim yok. Paranızı, zamanınızı ve sinirlerinizi boşa harcamayın. Tüm iyiliklerin.
Sprint'i bağlamayın - tüm Yeni Yıl tatilleri için bağlantısız ve internetsiz kalacaksınız! 30 Aralık'tan itibaren dünyada neler olduğunu bilmiyoruz. Teknik destek şöyle dedi: "Sorununuzu biliyoruz, ancak tamir etmek için zamanımız olmayacak. Bekleyin. Öyleyse oturuyoruz, bekliyoruz ve bugün zaten 3 Ocak. Diğer sağlayıcılara bağlanabiliyorsanız, onları seçin. SADECE SPRİNT DEĞİL!!!!