Ürün yelpazesi fena değil, mağaza yeterince büyük, ancak yeterli personel yok, sadece az sayıda kasiyer nedeniyle değil, aynı zamanda bu nedenle de büyük kuyruklar var., satıcıların ne yapacaklarını bilmediklerini.
Ancak en sinir bozucu şey, qr koduyla yapılan ısrarcı ödeme teklifidir. Mağazaya bir ziyaret için farklı kasalarda sıraya girme ve aynı anda 4 kasiyerin çalışmasını gözlemleme şansım oldu. Herkes qr koduyla ödeme teklifinde çok ısrarcıydı. Çevrimiçi sipariş verme masasında bana terminalin çalışmadığı, sadece qr kodu veya nakit olduğu söylendi. Buna inanılmaz derecede kızıyorum, çünkü müşteriyim ve benim için uygun olan şekilde ödeme yapma hakkına sahibim, mağazada tüm ödeme yöntemleri çalışmalı ve qr kodu ile ödeme için ajitasyon yapılmamalıdır.
Bana çalışmadığını söyledikleri kasaya çalışan terminalin bir fotoğrafını ekliyorum.
Ziyaret 26 Şubat'ta 18-18:30 mahallesinde yapıldı.
İyi bir zincir mağaza, çok az satıcı var, az sayıda ziyaretçi için yeterli değildi. İhtiyacımız olan çocuk mayolarını ve gözlüklerini nerede arayacağımız konusunda yönlendirildik, ama sonra kendimiz, kendimiz. Kırk dakikadır doğru olanı seçtik, boyutları aradık, ancak kadın departmanının satıcısı hiç görünmedi. İhtiyacınız olanı yaklaşık olarak buldular, ancak bir profesyonelin yardımı işe yarayacaktı. İzlenimler böyle
Sürdürülebilir bir ürün yelpazesine sahip büyük bir zincir mağaza. 5 yaşındaki bir erkek çocuk için mayo ve gözlük almaya geldik. Girişte bizi yöne yönlendirdiler ve sonra kendimiz yönlendirdiler. İhtiyacımız olan eşyaların bulunduğu kadın departmanının satıcısı, seçmeye çalışırken 40 dakika içinde ortaya çıkmadı. Ya yeterli insanları yok mu yoksa herkes rahatladı mı? Elbette seçtik ama yeterli profesyonel yoktu