Arama
Rotalar
Yandex Maps • Moskova • Kuyumcular

Sokolov

Değerlendirme 4,1
105 puan
Kapanış 23:00
8 (800) 100-07-50
Telefonu göster
Leningradskoye Highway No:16Ас4, Moscow
Kaydet

Fotoğraf veya video ekle

Kuyumcular Sokolov, Moskova, foto
26 daha
Genel bakış
Ürün ve servisler
Fotoğraf
36
Yorumlar
70
Şubeler
Özellikler

Ürün ve servisler

Браслеты золотые
Золото 585 пробы Цена указана «ОТ».
11990 ₽
Броши золотые
Золото 585 пробы Цена указана «ОТ».
5110 ₽
Браслеты серебряные
Родированное серебро 925 пробы Цена указана «ОТ».
360 ₽
Tüm ürünleri ve servisleri göster
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

Leningradskoye Highway No:16Ас4, Moscow
Rota

İletişim bilgileri

8 (800) 100-07-50
Telefonu göster
sokolov.ru

Mesai saatleri

Kapanış 23:00
Çalışma günleri
Tüm şubeler

Nasıl gidilir

Baltiyskaya
340 m
2
BaltiyskayaVoykovskayaStreshnevo
Leningradskoe shosse, 16
170 m
4
Leningradskoe shosse, 16Metro VoykovskayaMCC BaltiyskayaZoya and Alexander Kosmodemyansky Street1st Novopodmoskovniy Lane
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Wi-Fi
Park yeri
Teslimat
Butik
Teslimat noktası
Hediye çeki
Saat türü:el
Ödeme yöntemi:indirimli ödeme, peşin ödeme, sonra ödeme, nakit, kartla ödeme, taksitli ödeme, nakit dışı ödeme, online, QR kod, hızlı ödeme sistemi, kredi kartı ile ödeme
Promosyon:indirim, promosyon, özel indirim, bonus, ikram
Kol saati:erkek, kadın
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Yakındaki benzer yerler

Epl Diamond
Değerlendirme 4,8
Art Auro
Değerlendirme 4,3
MIUZ Diamonds
Değerlendirme 5,0
Freywille
Değerlendirme 4,8
Sunlight
Değerlendirme 4,4
Değerlendirme 4,1
105 puan
Burayı değerlendirin

70 yorum

Varsayılan
Виктория М.
7. seviye şehir uzmanı
14 Ocak
Metropolis'teki mağazayı 13.01.25'te ziyaret ettim Mağazaya girdim ve bir taleple geldiğim için özgür bir danışman bulmaya çalıştım. Önce salonda mücevher takan veya sipariş toplayan bir kız gördüm. Merhaba dedim ve bana yardım edip edemeyeceklerini sordum. Kız bana merhaba bile demedi ve danışman olmadığını söyledi ve mağazadaki diğer herhangi bir kişiye ulaşmasını söyledi. Elbette şoktayım. Bu bir danışman değilse, muhtemelen bir müşteri olarak satın alma işlemini gerçekleştirmemde mantıksal olarak yardımcı olabilecek bir yönetici veya marka temsilcisidir. Sonra kasanın yanındaki işçiye gittim, kız da bana merhaba demedi ve diğer işlerle çok meşguldü, benimle konuşurken başını bile kaldırmadı. Delikler için mono küpeleri nerede bulacağımı sordum. Bana sadece salondaki takılara nerede bakabileceğimi elimle gösterdiler. Bu vitrine gittim. Sonra kimse yanıma gelmedi, 5 dakika bekledim ve ayrıldım. Bu iğrenç hizmete çok şaşırdım. Salondaki iki kişi benim özel bir istekle geldiğimi biliyordu ve kimse bana yardım etmedi. Ben de mücevheri kendim seçmemiş olsaydım sertifika almak istedim. Ama ben sadece ayrıldım çünkü satın alıp soracak kimsem bile yoktu! Alıcıya yardım edemeyen bu tür çalışanlarınız sizin için nasıl çalışıyor? Satış sektöründe bir işçi olarak ben bu piç tavrına şok oldum. Sadece mallara bakmaya değil, mal veya sertifika satın almak amacıyla geldim! Sonuç olarak, ağınızdan satın almak yerine başka bir mağaza seçtim. Bir dahaki sefere alışveriş merkezindeyken uğrayıp bu durumla ilgili şikayet defterine yazacağım. Satış ve hizmet sektörü için böyle bir hizmet utanç vericidir!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
МШЕ администратор
5. seviye şehir uzmanı
23 Şubat
Danışmanlar çok garip davrandılar, alyans satın almak için mağazaya döndüler. Halkaları seçtiler, satın alma maliyeti 120 bin oldu, çünkü sokolov'da çok fazla hisse olduğunu gördüm, tüm hisselerin dikkate alınıp alınmadığını sordu. Telefon numaralarına göre 2 sadakat kartını özel olarak denedik. Her şey yolunda görünüyor, ödediler. Bundan sonra siteye gidiyorum ve hoşgeldin bonusları nedeniyle maliyetimin 2 kat farklı olduğunu görüyorum, her iki yüzük de 120 değil 60 bin oluyor. Aynı zamanda, danışmanın 2 sadakat kartını kontrol ettiği ve danışmanın olmadığını söylediği siteden sipariş verirseniz fiyatın farklı olup olmayacağını soruyordum. Yüzüklerin artık iade edilemeyeceğini anlıyorum, ancak yine de yaklaştım, çünkü satın alma 10 dakikadan daha kısa bir süre önce yapıldı, bunun için izlediğimiz bir özür aldım, ancak danışmanın aldattığı için tortuya yardım edemeyeceklerini söylediler.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Андрей Козулин
17. seviye şehir uzmanı
18 Kasım 2024
За работу продавцов 5, за систему рассылки и бонусную программу и 1 много. Я бы поставил -1! По карте Привилегия обменивал одно украшение на другое. За день где-то в начале седьмого вечера пришло сообщение по рассылке ,,Ваши бонусы сгорят через 1 день 5 часов и 50минут,,. Подумал: у меня еще сутки в запасе и назавтра решил поехать в магазин. На следующий день в 15.00 на моём бонусном счету был 0, десять тысяч бонусов ,,сгорели,, почему-то до срока. Звонки в техподдержку и Колл центр успеха не имели, причём разговаривали продавцы магазина. Устал, ругался и уже собирался уходить и ждать начисления новых бонусов. Но продавцы Валерия и Марина были на высоте! Вежливо, настойчиво, грамотно разобрались и решили проблему. Соколов, приведите в порядок свою бонусную программу и Колл центр!
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı