Eskiden daha iyiydiler…
Skynet'in hizmetlerini 15 yıldan fazla bir süredir kullanıyorum. Her şey mükemmeldi, süper hız, internet hiç gecikmedi, wi-fi her zaman tüm cihazları harika bir şekilde yakaladı.
Görünüşe göre son aylarda liderliği değiştirdiler ve her şey iğrenç hale geldi. Bu, internetin yokluğunda, sonsuz bir «beyaz» ekran ve bağlantı olmadığını belirten bir yazıt ile ifade edilir.
Hem telefon numarasıyla hem de vk'daki sohbette yardım etmeyi reddediyorlar. Dedikleri gibi kulaklara su döküyorlar. İddiaya göre, cep telefonu numaramın sözleşmede belirtilmediğini cevaplıyorlar. Orada siyah beyaz olarak listeleniyor. Kitaba bakıp orada görmeleri gerekenleri görmemeleri, abonelerin ayrıcalığı değildir. Bilgisayar zaten çok nadiren açılıyor, ancak burada bu kuruluşun çalışanları onu açma arzusuyla savaşıyorlar.
Bu kederli ustaların tüm cevapları, yönlendiricinin soketindeki yeşil telin anlamsız hareketlerinden, yönlendiricinin prizden çıkarılmasından ibarettir ... tüm bu manipülasyonları zaten biliyoruz ve yapıyoruz, sonuç getirmiyorlar. Sadece bu da değil! Bu keder ustaları, yönlendiricideki yeşil kabloyu daha aktif bir şekilde hareket ettirmeyi de söylüyor! Yakında bu şekilde gevşeyecek ve düşecek! İddiaya göre bunu anlamıyorlar, umursamıyorlar ve yardım etmek istemiyorlar.
Pekala, eksi benim yüzümdeki başka bir müşteri. Sizi ne için tebrik edebilirim.
Evet, evet. Ve son olarak - sonunda çalışanlarınıza abonelerin adlarını pasaportlardan doğru bir şekilde yazmayı öğretin, aksi takdirde bu insanlar için korkutucu hale gelir. Zavallı adamlar.
Operatör Christina'ya teşekkür etmek istiyorum.30.12 çok net, sabırla yardım etti yönlendiriciyi bağlamanıza yardımcı oldu.Her kelimede gerçek bir profesyonel hissedildi!Çok teşekkür ederiz!İletişimin kalitesinden şikayet yok.Ortaya çıkan tüm sorular hızlı bir şekilde çözülür.Diğer şeylerin yanı sıra, bu tür çalışanlar sayesinde.
Aşağıda açıklanan durum bir daha tekrarlanmadı. Hizmetlerin kalitesiyle
şu anda (01/04/25) memnunum.
Skynet'in hizmetlerini 15 yıldan fazla bir süredir kullanıyorum. Yakın zamana kadar her şey harikaydı. Ancak yaklaşık 2 ay önce internet periyodik olarak kaybolmaya başladı. Ustayı aradım, bir şeyler karıştırdı ve internet kesintisiz çalıştı. Ama uzun sürmez. Sorun yakında geri döndü. Teknik desteklere yapılan bir başka aramadan sonra yönlendiriciyi değiştirmem tavsiye edildi. Ve dikkatsizce bir D-link yönlendirici önerdiler. Ben de kabul ettim. Usta geldi, yönlendiriciyi kurdu ve iki gün boyunca her şey yolundaydı. Ve sonra eğlence başladı:
"Yönlendiriciyi bize getirin ya da kendiniz D-link ofisine götürseniz iyi olur. Hayır, kendimiz yapamıyoruz." Korsanlıkların sonunda hem Skynet'in ofisine hem de D-link'in ofisine ulaştım. Yönlendiriciyi bana yeniden gönderdiler, tekrar bağladım ve her şey yeniden güzelleşti. Ve yine 2-3 günlüğüne.
Sonra yine sihirbazın çağrısı, yeni kablo, bağlantı- her şey çalışıyor. Bu sefer mutluluk bir gün sürdü. İnternet yok. Perşembe günü ustayı bekliyorum.
Ve yakında başka bir sağlayıcıya geçeceğime dair çok kalıcı bir his var.
Sözleşme numarası 8156