Vnukovo'dan Moskova-Erivan uçuşuyla uçuyordum. Kalkışlar kısa bir gecikmeyle oldu ama Erivan'a zamanında vardılar! Her şey en üst seviyedeydi. Uçuş görevlileri, pilotlar, temiz uçak. Bizi ve makul fiyatlı biletleri bagajla birlikte taşıdığınız için teşekkür ederiz. Zor işinizde başarılar ve uçuş rotasının genişletilmesi. Artak Negizaryan'a, her yolcuya karşı özenli tutumu ve ortaya çıkan sorunların çözümünde hızlı yardımı için özel teşekkürler.
29.03.2025 tarihinde Moskova'dan Erivan'a bir bilet aldım. Başından beri biletle ilgili bir bildirim almadım, belirtilen numarayı aradım, kız cevap verdi (çok kibarca) ve biletin satın alınmasının her şeyin yolunda olduğunu doğruladı.
Vnukovo havaalanına gittim, bazı personel dışı durumlar vardı, havayolunun başkanını aradılar. Çok çabuk neyin önemli olduğunu açıkladı, hepsini düzenledi.
Ve onun ve aramadan da bana cevap veren kızın olduğunu reddetti.
Üzgünüm, adınızı hatırlamadım, Maria ya da belki Diana, parlak bir Rus kızı.
Her şeye özenle ve güvenle yardım ettim ve düzenledim. Çalışmalarınız için içten geri bildiriminiz için teşekkür ederiz.
Keşke herkes benzer olsaydı.
Ve umarım liderliğiniz doğru şekilde tepki verir.
Bu tür çalışanlar korunmalıdır.
Teşekkürler
Chirac'ın beni 20.000'e kadar aldatmasından tam bir yıl geçti ve bilet için parayı asla iade etmediler.
Zamana, paraya ve sinirlere değer veriyorsanız Chirac şirketini tavsiye etmiyorum.
Uçağı 4 saat geciken Shirak'ın (Perm şehri-Erivan uçuşu) hatasıyla Wizzair Şirketinin bir sonraki uçuşunu (Erivan-Roma) kaçırdım. Havayolu, bağlantılı uçuşlar arasında 20 dakika içinde (tarifeli uçuşlar arasında 4 saat yerine) insanları bir sonraki uçağa sokmak için mümkün olan her şeyi yapmaya çalıştı ve ilk uçağın çıkışında biletlerini onlara yapıştırdı. Almak için bagajım olduğu için şansım olmadı. Bir şirket sözcüsü, «pekala, her şey yolunda gitmiyor" dedi. Ardından, bir sonraki Wizzair uçuşu için biletler her gün satın alındığından, cevapsız bir uçuş için geri ödeme yapmak için başvuruların yazılması ve tüm belgelerimin taranması geldi. Elbette hiçbir şeyi iade etmeyeceklerdi. Şirket, bir hafta sonra ben zaten Roma'dayken (onlara iki kez bilet gönderdiğimde) dahil olmak üzere birkaç kez onlara bilet göndermesi istendi ve ardından sessizlik geldi. Habercilerdeki mesajları görmezden gelmek, emailleri görmezden gelmek, aramalara cevap vermemek. Bir ay sonra Erivan'a döndü, Zvartnots'taki ofisteki herkes sanki hiçbir şey yokmuş gibi unuttu (ve dövüldü). Ve sonra tüm belgelerimin yeniden taranması, gün içinde yerine getirilmeyen iletişim sözü verilmesi ve habercilerdeki mesajları görmezden gelinmesi. İşte Chirac Avia'nın, havayolunun kendisinin neden olduğu müşteri sorunuyla gerçekten ilgilendiklerini iddia eden bu "değerli" davranışı. Uluslararası uçuş kurallarına göre parayı iade etmek zorunda kaldılar ve dava davalı, ancak şirketin umrunda değil.