Arama
Rotalar
Yandex Maps • Saint‑Petersburg • Sıhhi tesisat hizmetleri

Service Center AquaArt

Değerlendirme 4,8
279 puan
Açılış: yarın
8 (800) 200-29-29
Telefonu göster
KIMa Avenue No:22, Saint Petersburg • этаж цокольный
Kaydet
Logo

Fotoğraf veya video ekle

Sıhhi tesisat hizmetleri Service Center AquaArt, Saint‑Petersburg, foto
Sıhhi tesisat hizmetleri Service Center AquaArt, Saint‑Petersburg, foto
45 daha
Genel bakış
Ürün ve servisler
Haberler
1
Fotoğraf
55
Yorumlar
146
Özellikler

Ürün ve servisler

Uzun süredir güncellenmedi
Полка для полотенец Damixa Jupiter DA7737700
Полка для полотенец Damixa Jupiter DA7737700.
9490 ₽
Damixa Jupiter 777100300
Встраиваемый смеситель Damixa Jupiter 777100300 черный
11490 ₽
Смеситель для ванны и душа Damixa Palace Bit 319500000
Смеситель для ванны и душа Damixa Palace Bit 319500000. Керамический картридж Light Flow обеспечивает плавное управление ручкой смесителя и оптимальную регулировку температуры и мощности потока;Аэратор EcoSave насыщает струю воздуха, что позволяет со
10690 ₽
Tüm ürünleri ve servisleri göster

Adres

KIMa Avenue No:22, Saint Petersburgэтаж цокольный
Giriş kapılarını göster
Rota

İletişim bilgileri

Сервис AM.PM
8 (800) 200-29-29
Telefonu göster
aqua-warranty.ru
1

Mesai saatleri

Açılış: yarın
Çalışma günleri

Nasıl gidilir

Primorskaya
820 m
2
PrimorskayaSportivnayaVasileostrovskaya
Baltiyskikh Yung Square
91 m
4
Baltiyskikh Yung SquareKIMa AvenueZheleznovodskaya StreetKIMa AvenueKIMa Avenue / Uralskaya Street
Park yerlerini göster

Özellikler

Kredi kartıyla ödeme
Engelli otoparkı
Personel çağırma butonu
Tekerlekli sandalye erişimi:erişim yok
Ödeme yöntemi:peşin ödeme, nakit, kartla ödeme, havale, nakit dışı ödeme, online, kredi kartı ile ödeme
Tekerlekli sandalyeyle ulaşılabilirlik:mevcut değil
Kurum hakkında ayrıntılı bilgi
Panorama
Bu kurumun sahibi misiniz?

Yakındaki benzer yerler

Suntehstroy
Değerlendirme 5,0
Septik Service
Değerlendirme 5,0
Wets
Değerlendirme 4,7
Bath Point
Değerlendirme 4,3
Vseinstrumenti.ru
Değerlendirme 4,6
Değerlendirme 4,8
279 puan
Burayı değerlendirin

146 yorum

Varsayılan
Алексей Цветков
16. seviye şehir uzmanı
7 Şubat
Peki burada övgüye değer yorumlar kim yazdı?? Bu sipariş nedir?)) AMPM duş sistemim var. O benim yanımda 6 yıl yaşadı. Soru sorulmadı. Ama sonra, boruların tropikal ruha bağlanması arasında bir sızıntı başladı. Contaları değiştirdim, yardımcı olmadı. Mağazalara, internete gittim (özel olanları arayın!!! contalar), ama sadece değiller...hayır! hayır!)) Servis merkezi- oradaki herkese, Kim 22'de. Pazartesi günü saat 10.20'de geldim. Tabela yok, işaret bile yok. Binanın etrafından dolaşmaya başladı. Övgüye değer pencerelerde duş rafları olan bir stand gördüm. Binaya girdim, bodrum katına indim. Kapı kapalı. Bir telefon var. Birkaç kez aradım ve yanıt olarak çiğneyen bir şey "İZİN günü" olduğunu ve başka bir kelime olmadığını söyledi. Kapı zillerine bir daha cevap verilmedi. Tahmin edebileceğiniz gibi, muhtemelen izin günüyle ilgili bir işaret yok- hayır. Ne diyebilirim ki, çok kızgınım. Sokağa çıktım, mağazanın pencerelerine tekrar baktım ve oradaki kızı bilgisayarın arkasında gördüm. Film izliyor ve erişte yiyor... Ne sitede ne de Yandex'teki sayfada, mağazanın kapısında tatillerde çalışma programı yok. Bardalleros, tek kelimeyle. Ekleyeceğim: 7 Şubat. Kimse beni böyle aramadı. Başvurularımın hepsi kapalı (kendim aradım ve öğrendim). Buraya gelmenizi tavsiye etmiyorum. ÇOK GÜVENİLMEZ bir yer. Yine de usta bana gelseydi her şeyin nasıl biteceğini merak ediyorum... Ben kendim, tesisatçıyı buldum. Duşumu 20 dakikada tamir ettiler. Maliyet: 6000 ruble Bilmiyorum ama bana öyle geliyor- çok fazla)). Her halükarda, böyle bir sistemi 30'dan fazla paraya koymanın şimdi haklı olmadığını düşünüyorum. 10 bin için hemen hemen herkes daha sürdürülebilir. Kendiniz, daha hızlı ve çok daha ucuza servis yapabilirsiniz.
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Николай Крыков
5. seviye şehir uzmanı
9 Aralık 2024
İşbirliği yapmaktan memnun olduğunuz bir şirket. Ortaya çıkan sorunlar yapıcı ve hızlı bir şekilde çözülmektedir. Özel sorunumun hızlı çözümü için müşteri hizmetleri başkanı Grudovik Svetlana'ya büyük teşekkürlerimi sunuyorum. Size bol şans ve refah diliyorum!
Orijinalini göster · Русский
Kurumun yanıtını göster
Александр
8. seviye şehir uzmanı
16 Mart
Merkezin Servisini ziyaret etmeden önce, bana yardım edemeyeceklerine ve sadece cesaretlendireceklerine şüpheliydim. Ama beni dinledikleri ve yardım ettikleri ortaya çıktı, çalışanlar iyi huylu insanlar. Çalışanların çalışma koşulları iğrençtir, servis kanalizasyon kokusu olan nemli bir bodrumda yürür. Buna göre, AM şirketinin başkanı hakkında sonuçlar çıkarılabilir.RM , ama insanlar harika.
Orijinalini göster · Русский
1
Kurumun yanıtını göster
Hata bildir
Yardım
Servisler
Rotalar
Trafik
Yandex Map Editor
Metro ağı haritası
Harita oluştur
Harita API'si
Kişisel
Kaydedilenler ve ulaşım servislerim
Haritalarım
Ayarlar
Kurumlar için
Hesabım
Kurumunuzu ekleyin
Servis hakkında
Kullanıcı sözleşmesi
Mobil uygulama
"Nerede yesem?", "Nereye gitsem?", "Ne yapsam?" sorularının cevaplarını Yandex Maps'de bulun.
© 2001–2025 Yandex
Veri kaynağı