Очень удобный и хороший сбербанк! Рядом с метро Ясенево при выходе. Сотрудники внимательные,добросовестные. Всегда улыбаются приветливо и пожелают удачи ,здоровья каждому клиенту!Я часто обслуживаюсь в этом банке. Получила по страховке сбера 100т р. после потопа в своей квартире.Сделала ремонт и как обычно затопило.Многое пришлось менять,спасибо сбертраховки,помогли приобрести на эту сумму материал для нового ремонта! Вскором времени я снова застрахую свою однушку,уж я то точно знаю,что все будет хорошо!
Bu şubenin çalışanlarına karşı şikayet.
Anlaşma #96970103
2 Aralık 2024'te daireyi satmak için burada ipotek dışı bir anlaşma yaptık. Alıcıyla birlikte belirlenen zamanda tüm belgeleri sundular, yöneticinin önünde sözleşmeler imzaladılar, her şeyi EVDE TIKLAMA uygulamasında söylediği gibi düzenlediler, vb ... genel olarak, banka müdürü Misyura Da'nın bize söylediği gibi talimatlara göre her şey.. Ayrıca, uygulamaya yüklenen sözleşmenin okunmasının kötü göründüğü bir durum vardı ve emlakçımız onu tekrar taramayı ve yenisini göndermeyi teklif etti, ancak banka müdürü zaten normal olan sözlerle reddetti. Aynı zamanda, yöneticinin kendisi prensipte sandalyeden ayrılmak ve belgeleri taramak istemedi, emlakçımızın her şeyi yapmasını istedi, ancak bence bu onun işi. Dairenin alıcısının kiralık dairesi için son tarihi «yandığı» ve ayrıca anaokuluna çocukları kaydettirmek gerektiğinden, mülkiyet haklarını derhal değiştirmemizin bizim için önemli olduğu konusunda hemen uyardık. Yönetici, HOME CLİCK uygulamasındaki her şeyi takip etmeyi söyledi, orada iletişim ve tüm veriler olduğunu söylüyorlar, her şey harika, hızlı ve hızlı bir şekilde. Ve ertesi günden itibaren başladı ... okunamayan sözleşme nedeniyle (hemen yeniden yapmayı önerdiğimiz) 3 Aralık'ta bize kayıt olmayı reddetme geliyor ... tamam, bir gün önemli olmadığını düşünüyoruz ... 4 Aralık'ta banka müdürü bizimle yeni iletişime geçti ... özür dilerim ve başka şeyler yok ... sanki ona borçluyuz, yine yenisini imzalamanın tüm süreci ve yeni bir prkp'nin indirilmesi. Burada her şeyin kesinlikle iyi olacağını düşünüyoruz, ama hayır ... 4 Aralık akşamı, evin KLİK durumunun hiç değişmediğini görüyoruz ... sohbete yazıyoruz ... kimse cevap vermiyor ... sadece hafta sonu banka müdürüne mesajlar geliyor ... ne gün, anlaşmamız var!... 5 Aralık akşamına kadar, yardım hattını aramaya başlayana ve yeni ifadeyle ilgili verilerin neden değişmediğini sorana kadar yazdılar ... 5 Aralık'ta N.R. İdrisov benimle iletişime geçiyor ... kendini Misura'nın lideri olarak tanıtıyor ... yöneticinin her şeyi doğru yaptığını söylüyorlar, ancak belgeleri tekrar sunup her şeyi tekrar imzalamamız gerekiyor çünkü bir arıza oldu ... ona söylüyorum, Yöneticiniz yine yanıldı ama o değil, her şey yolunda, tekrar değiştirelim ve gönderelim, her şey yoluna girecek, lider olarak size söz veriyorum. Kimsenin bizimle sohbette iletişim kurmak istememesi normal olduğunu söylüyor, sohbete girmiyoruz ve takip etmiyoruz. Diyorum ki, telefonlarınız yoksa bize nasıl ulaşabiliriz ... buna hiçbir cevap vermiyor. Tamam... şimdi Perşembe ve başlangıçta 2 günlük bir kayıt gibi olan anlaşmayı yeniden yapıyoruz. 6 Aralık Cuma günü geliyor, yine DOM CLİCK uygulamasında hiçbir şey değişmiyor ... yine yönetici cevap vermiyor, aynı zamanda müdürü Nail cevap vermiyor ... neyse ki DOM Click'in desteğinden biri sohbete bağlanıyor, tüm bu kaosu görüyor ve bize yardım etmeye ve Tırnak ile bağlanmaya başlıyor (yönetici her şey hafta sonu olduğu için) ... DOM Click'in çalışanı, Tırnak veya yönetici Danil'in bizimle iletişime geçmesi için sohbete yazıyor ... akşama kadar Nail (yönetici) iletişime geçiyor ve diyor ki ... Her şey yolunda, belgeler gitti, 3 iş günü bekleyin ve her şey yolunda olacak. Alıcının kiralık daireden atıldığını açıklıyorum ve Çocukların bahçeye ihtiyacı var... zaman yok. Şu anda her şeyin yolunda olduğunu, menajerinin iyi iş çıkardığını, her şeyi doğru yaptığına dair güvence veriyor ve hiç sorun yok, onlar havalı adamlar ve üst düzey profesyoneller. Derler ki, 3 gün bekleyin ve mutluluğunuz olacak ... tamam ... bekliyoruz ... hafta sonu geçiyor ... 9 Aralık ... uygulamada hala hiçbir şey değişmedi, 3 Aralık tarihli yanlış sözleşmeye ilişkin veriler görüntüleniyor ... tekrar sohbete yazıyoruz ... yine herkes bizi görmezden geliyor, sadece çalışan EVE tıklamaya tekrar yardım ediyor, yöneticiye ve müdürüne çalıyor, diyorlar ki, çocuklara cevap verin ... müdürle iletişime geçiyor, yine her şeyi kontrol ettiğime söz veriyor, her şey yolunda, bekleyin ... çalışan onunla aferin, vb ... 10 Aralık'ta ... yine değişiklik yok, yine kimse cevap vermiyor.. .... yine çalışan DOM Click'e yardım ediyor ... akşam sohbette Çivi ile iletişime geçiyor ve her şeyin yolunda olduğunu söylüyor, imzalandığı günden itibaren 3 gün değil, bir sonrakinden itibaren ... şimdiden şoktayız ... tasarruf personeli çok hoş ve kültürel olarak iletişim kurmuyor ... "tekmeleyene" kadar cevap vermiyorlar ... ama bunların profesyoneller olduğunu düşünüyoruz, inanmamız gerekiyor ... bekliyoruz ....
Ve sonra 11 Aralık geliyor ... sabrımız sona erdi ... emlakçımız bir şekilde rosreestra'da hiç belge bulunmadığını ve kayıt sürecinin hala bu departmanda asılı olduğunu öğrenecek ... Danil iki kelimeyi bağlayamıyor, ne oldu ... diyor ki, yeniden imzalamanız gerekiyor ... lideri hiç iletişime geçmiyor ve cevap vermiyor, ama bize söz verdi ... kimse özür dilemeyecek, alıcı anlaşmayı reddediyor, her şey sinirleniyor ... ve tasarruf bankası çalışanları .... Yüksek profesyonellerin umurunda değil ... ne cevap ne de merhaba ... dördüncü kez yeniden imzalıyoruz, tam kontrolümüz altına alıyoruz ve ertesi gün her şey bitiyor ve mülkiyet devri gerçekleşiyor. 2 Aralık'ta 2 gün boyunca yapılan toplam anlaşma ... tasarrufun itibarını kendi adına hareket ederek bozan çalışanların korkunç tavrıyla 10 günlük bir sıkıntıya dönüştü ve aynı zamanda evin kliklerinin itibarı ... onlar yüzünden çocuk zamanında anaokuluna gitmedi ve alıcı dolaşmak zorunda kaldı çünkü dairenin kiralama süresi sona erdi ve ben sinirliyim ... bizi her seferinde aldattılar ... ve kimse bile özür dilemedi ... benimle iletişim kurması için yöneticiye sohbete tekrar yazdığımda, bunu yapmaktan korkuyordu ... bize söz verdiğinden ve asla tamamladım ... evet, genel olarak ... bu nasıl mümkün olabilir? SİZ PROFESYONELSİNİZ, DEĞİL Mİ???.... Sizden bu durumu anlamanızı ve uygun önlemleri uygulamanızı rica ediyorum, çünkü bence çalışanların müşterilere karşı bu tutumu Rusya Federasyonu'ndaki en popüler bankaya layık değil.
28 Ekim 2024'te yaklaşık 20:05'e geldik. karısıyla sberbank'ta, drugov'un bankasının scridit'lerini Sberbank'ın kartına para aktarmak için bir banka kartı açın, böylece St. Petersburg'da ön yüzünde ödeme yapılacaktır. maceralar başladı banka çalışanı başka bir müşteriyle uğraşıyordu bir karta ihtiyacımız olduğunu duydu müşteriyi terk etti orada bizimle çalışmaya başladı kadın kızdı, bu yüzden ilk son ben oldum. Karıma bir harita ve bir kalkan getirdik. Dibitova'yı almaya geldiğimiz için bankanızın kredi kartını reddettik. Bir banka çalışanı, toplamın bir buçuk milyon olduğu için tüm tutarı aktarmayacağınızı söylüyor. ve akım 999000'dir. Bir banka çalışanının tablete tıkladığı bir şeyi aktarıyoruz, sonra bir yere kalkıyor, sonra tabletinden bir şey taradığı başka birini getirdi. ve heyecan başladı. Bizim tutarımızla bir kart bizi engelliyorlar, operatörleri arıyorlar, başka bir kart çıkardıklarını söylüyorlar Bu çalışan neden başka bir kart çıkaramıyor, elinizin engellendiği gibi yanlış anlaşılıyorlar, kendiniz çözün. Patronun vasiyeti geliyor kimin kapıcı olduğunu bilmiyorum belki de bizim durumumuzda bir rozet olmadan kendini tanıtmadı, özellikle bizden 5000 kazandılar. Paranın geri aktarılması için r . ve bu tip patron, bu operasyonun 3000'e mal olduğunu söyledi. . Neyi ve ne kadara mal olduğunu bile bilmiyor ve böyle bir pozisyonu elinde tutuyor. Bankanın müşterisiyim bu duruma baktım ve şoktaydım. Bankanın lanet olası hatasından ortaya çıkıyor.. Karım ve ben 5000'e çıkıyor. R. Yıldızın zemini birçok bankaya ücretsiz olarak dibit bahsi koydular ve tüm paranız için sizden çekiyorlar. 🤣