Uzun yıllardır sberbank'ın müşterisiyim.Şehirdeki farklı şubelere farklı konularda gittim ve çalışanlar her zaman soruna bir çözüm buldular, bana bir şey anlamadıysa sabırla açıkladılar.Her zaman son derece kibardık.Ama bugün...Home click uygulamasında sigorta yaptırmam gerekiyor, anlayamadım ve Derendyaev'e gittim, bir yıl önce orada ipotek aldığım için orada bana yardım edeceklerini düşündüm.Binaya girdim, salonun sağında house click afişi duruyor, girdim.Bakıyorum üç çalışan duruyor, konuşuyorlar, sorumla onlara yaklaştım.Sorunumu açıkladım, cevabını aldığım için bugün taşındıkları için bana yardım edemediklerine dair bir cevap aldım.Diyorum ki, uygulamada zaten her şeyim bitti, geriye kalan tek şey benim için işe yaramayan ödeme yapmak.Sigortamın 03.04.25 tarihinde sona erdiğini söyledim ve bugün ödemek istiyorum, cevabım buydu, bir ay daha var.e. Bir veya iki hafta sonra ödeyin.Anlamıyorum,eğer müşteri gecikmeden ödeme yapmak istiyorsa,neden ona yardım edilemiyor????Nasıl yardım edeceğinizi bilmiyorsanız, bu konuda uyumlu olan başka bir çalışana gönderin.Çok hoş değildi, isteksizce benimle konuşuyorlardı.Biliyorsunuz, bazen konuşmadan muhatabınızın senden kurtulmak istediği anlaşılabilir, işte böyle bir his vardı.Ben de sigortamı ödemek istediğim tek şey buydu.
Rusya Federasyonu Güvenlik Konseyi kartıyla ilgili sorularınız var - borç "Aeroflot"
Merkez şubeye adresle geldim : Derendyaeva Caddesi, 25/55, Kirov
Sorular kolay değildi, ancak Talashko'nun çalışanı Natalya Vasilyevna yardım etti- her şeyi bir okul çocuğu olarak açıkladı))) erişilebilir ve anlaşılabilir
Keşke Talashko Natalya Vasilyevna gibi daha fazla işçi olsaydı... ona çok minnettarım, banka yönetiminden onu teşvik etmesini rica ediyorum.
Herkese tavsiye edeceğim