İğrenç rostiks! Kimseye asla tavsiye etmeyeceğim ve hayatımda asla oraya gitmemelerini herkese kesinlikle söyleyeceğim! Genel olarak, bu noktayı kapatmaya çalışacağım, sadece iyi bir yer kaplıyor.
İlk olarak, ziyaretin içine kaç kez girdik, zeminler yapışkan, tuvaletlerde siparişleri uzun süre beklemekten dolayı yemek yerine kemirilmiş gibi kemirilmiş tüm koltuklar yorum yapmadan, uzak bir köyde fosseptik daha hoş görünüyor.
Rusça'daki personel kelimelerin yarısını patlatmıyor, jestlerin gücüyle otur, ne yemek istediğini açıkla.
Sonuncusu arabada sipariş verdiler (aslında bundan sonra bu inceleme yazıldı)
Ödeme penceresinde sipariş vermeleri istendi, yani birbirimizi zaten görüyoruz.
Bildiriyorum
"Lütfen bize büyük bir milkshake verin ve çizgili basketim baharatlı değil»
Ancak Rusça konuşmayı öğrenmeyen, ancak görünüşe göre söve satmayı öğrenen bir çalışan bize tamamen farklı bir set koymaya başladı, üç kez şeritler ve patateslerle bize hayır denildi, ancak bizi hiç duymadılar. Bize patatessiz başka bir kutu verdiler ve en önemlisi BAHARATLI! Her ne kadar bizim için kesinlikle kesinlikle akut bir şekilde yasak olduğu açıkça söylense de. Kısacası, mümkünse oraya SES göndermemiz gerekiyor. Kesinlikle kelime yok.
Ve bu arada, milkshake de boktan, dondurmayı bir bardağa attılar, bu da tüpü çıkarmıyor.
Bugün bu kurumdan ne kadar kırgınım oldu. 03/19/25 saat 19: 00-19:20'de kurumlara harika bir ruh hali ile girdim ama çok kötüyle dışarı çıktım. İlk olarak, kasada çok kaba bir çalışan vardı, kasadan herkesi çok yüksek sesle söyleyerek gönderdi: "makineye gidin ve orada sipariş verin." İkincisi, or'sine rağmen kasaya gittim ve siparişi dikte etmeye başladım, içinde 2 mega rulo vardı. Ayrıca, eski zamanlardan beri bu fast food zincirini ziyaret ediyorum ve onun büyük bir hayranıyım, bu yüzden 2020'den beri bana% 10 indirim sağlayan bir kartım var. Kesirsha indirimi uyguladıktan sonra terminalde "indirim: 57 ₽" gösterildi. Ama nedense, kasirsha bu indirimi kaldırdı ve kaba bir tonda, "Siparişi ödeyecek misiniz" dedi. Tabii ki, indirimimi nasıl kaldırdığını görünce, "neden indirimimi kaldırdınız" diye sordum. Kasirsha Rus değildi ve bu nedenle Rusça çok kötü iletişim kuruyordu. Ve bundan sonra ne yaptığını bile anlamadığı ve konuşmamı anlamadığı için siparişimi ödememi talep etti, zaten bir günde yorgun olan ben aynen ödedim (indirimsiz) ve beklemeye başladım. Siparişimi 30 DAKİKA BEKLEDİM. Her ne kadar o sırada kurumdaki insanlar için çok az bvlo var. Ve siparişi verdikten sonra bana hiçbir şey bile söylemediler, sadece siparişi verdiler. Siparişi açıp kullanmaya başladığımda, şeritlerin yerine 3 şeridin yerine NEMLİ SOĞUK BAYTLAR olduğunu fark ettim. Ayrıca bu baytların en küçük miktarı vardı ve sos en fazla 2 damla gücündeydi ve bu "Kusurun" yarısından fazlası kuru kıyılmış havuç ve kuru tatsız soğandan oluşuyordu. Çok üzüldüm ama onlarla iletişim olmadığı için onlara hiçbir şey söylemedim, çünkü Rusça'yı sonsuza dek kelimeden anladılar ve kendi dillerinde (Rusça değil) birbirleriyle iletişim kuruyorlardı. Benzer şekilde başka bir rulo ile. Boşluğa atılan para için bir yıldız ve tamamen kötü bir ruh hali koyuyorum.
Lezzetli, buraya gitmeye başladılar, fiyat = kalite.
Hizmet hızı, böyle bir planın diğer catering tesislerine göre biraz daha yavaştır.
Ve en önemlisi, resimde sulu bir topuz varsa, o zaman öyle olacak, bütün gün ünlü bir yerdeymiş gibi yürüdüler)))).
Eksilerden, bu sadece bir taraftan bir giriş ve bu yüzden sürekli, Noginsk'ten gidiyorsanız kavşakta dönmeniz gerekiyor.