Eczanenin en ucuz olmadığı gerçeğine ek olarak, bana bir kısmını yazabileceğim bir milyon bonusu promosyon olarak kredilendirdiklerini henüz söylemediler, ancak uygulamada ancak bir süre sonra yüklendiler. Çevrimiçi mağazalarda ve diğer eczanelerde fiyatların% 40'ını fazla ödediğinizde, en azından size karşı tutumun normal olmasını istiyorum ve sadece satın alırsam bu tür şeyleri özellikle sessiz tutmak istemiyorum
Rigla'dan teslim edilen sağlık sistemi aracılığıyla bir çocuk için acilen çok ihtiyaç duyulan bir krem sipariş ettim. Bana saat 23: 06'ya kadar teslim edeceklerini yazdılar. Önce bir kurye aradı ve teslimatı iptal etmemi istedi (kurye aksanla konuştu ve siparişi neden iptal etmem gerektiği açık değildi), destek sohbetine yazdım - siparişinizin teslimata aktarıldığını söylüyorlar. Sonra görüyorum ki başka bir kurye atanmış, Yandex ekinde görülüyor. Ve görüyorum ki o Riglaya ulaştı, orada yaklaşık beş dakika kalacaklar ve sonra bana "teslimat iptal edildi" mesajı geliyor. Ve saat sabahın saatidir. Destek ekibini aradım. Bana bunun sadece kurye olmadığı için olduğu söylendi, bu yüzden siparişi bu kadar uzun sürüyorlar. Ama bence, iki kuryenin gelmesi ve her ikisinin de eczanenin yakınındaki siparişi reddetmesi bir şekilde çok garip, ama aynı fikirde değil. Görünüşe göre, bir nedenden dolayı orada onlara emir verilmemiş gibi görünüyor. Üçüncü kez müşteri hizmetlerine ulaştığımda siparişi iptal ettim çünkü bütün gece deniz kenarında hava beklemenin bir yolu yoktu.
Eczane 7/24 her zaman yardımcı olacaktır, otopark mevcuttur. Personel her zaman size seçim konusunda rehberlik edecek ve yardımcı olacaktır, tasarrufları yazabilirsiniz, teşekkür ederim ki bu genellikle yardımcı olur.